PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En als je bijvoorbeeld NIF Bale drawt, mag je niet zijn (S)IF pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen 5 atb, de 3 randoms moeten 9 chem hebben en je mag niet wisselen
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Thorbbbbbb ik ben vanavond niet thuis, dus als je die shit nog wil regelen moet je snel zijn. Heb gezegd dat ik vandaag zou reageren
Zo'n kerel op EA forum waar hij FUT 12 shit mee wil ruilen voor FUT 13 coinsquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n kerel op EA forum waar hij FUT 12 shit mee wil ruilen voor FUT 13 coins
Die kerel speelt alleen FUT12 blijkbaarquote:
Dan heb ik wel een babyfacequote:
Over meningen die mij niet interesseren gesproken, dit is er een!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Rijst het volgende:
Over Drake gesproken. Ik vind Nathan Drake best wel op Jeremy Renner lijken
Uiteraard, niet verder vertellenquote:
ST sws Derdiyokquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] IF Stocker en Bellarabi
Pics in DM.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef BDIL het volgende:
Squad is afJullie gaan dit niet leuk vinden
ik welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef BDIL het volgende:
Squad is afJullie gaan dit niet leuk vinden
Hoezo 4222quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:36 schreef vandermar het volgende:
Wel 4222 formatie en daar kan ik niets mee
Kan ik eens wat andere spelers proberenquote:
Had Czech to win either halftime or fulltimequote:
jwggquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
Mijn Fut record was voirg jaar 661-98 (wel met wat offline). Stuk beter dan dit jaar
Vanwege de oplichters denk ik hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:42 schreef Jonnsie het volgende:
Lol, waarom worden Ultimate Team coins advertenties van Marktplaats verwijderd?
Dat is ook wel een hele goede ratioquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
Mijn Fut record was voirg jaar 661-98 (wel met wat offline). Stuk beter dan dit jaar
Hij is heel lang gewoon rond de 7k ofzo geweest..geen pricefix, gewoon zijn prijs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:42 schreef DuTank het volgende:
Is Mvuemba gepricefixed ofzo?
Ik had die voor 1000 coins ofzo gekocht en nu heb ik dat team eruit gedaan, maar hem (gelukkig) voor 1100 open bid erop gezet, ging ie weg voor meer dan 4k
Met je 2000 potjesquote:
Omdat je die virtuele coins niet mag verkopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:42 schreef Jonnsie het volgende:
Lol, waarom worden Ultimate Team coins advertenties van Marktplaats verwijderd?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En vorig jaar won ik alles van Thorb, dit jaar veel minder. (Nog wel altijd meer)
Echt, wat een onzin ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je die virtuele coins niet mag verkopen.
Krankzinnig dat ik hem dan voor 1k op heb kunnen pikkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is heel lang gewoon rond de 7k ofzo geweest..geen pricefix, gewoon zijn prijs.
Ik ruil mijn fut 12 dingen voor zijn fut 13 (wel tegen slechte ratio mja). Had vorig jaar geen duur team moeten maken aan het eindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch zo? Waarom wil je trouwens FUT 12 doen?
Logisch toch. Je verkoopt gebakken lucht. Op Ebay verkopen mensen om die reden vaak een pen met gratis 100.000 FUT coins..zo kunnen ze het omzeilen.quote:
haha dan is het wel toegestaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch toch. Je verkoopt gebakken lucht. Op Ebay verkopen mensen om die reden vaak een pen met gratis 100.000 FUT coins..zo kunnen ze het omzeilen.
En sommige mensen verkochten een mop icm gratis coins
Fakequote:
dm maar naar deze boiiiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn team showen omdat het baas is
Nou, show hem dan baas?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn team showen omdat het baas is
Dan moet je het wel gaan postenquote:
SPOILER: wie is de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef vandermar het volgende:
peeeeeeeeeeeesSPOILER: wie is de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Voor Enoh is het wel vervelend dat er zoveel ruimte tussen de spitsen en het middenveld ligt
Die scoort altijd aan de lopende band als ik hem in een team heb. Degelijk schot en best goede finishingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramires kan anders ook niet schieten
Binnen de 16 wel ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die scoort altijd aan de lopende band als ik hem in een team heb. Degelijk schot en best goede finishing
Randje 16 laag het huukske inquote:
8k of iets rond die koers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:59 schreef BDIL het volgende:
Wat betaal je nu gemiddeld voor een CAM > CM kaart ?
Thnxquote:
Nee, al doe ik dat wel regelmatig van dichtbij als ik snel moet handelenquote:
Ja dan doen ik het ook wel maar van 16 meter ziet het er zo debiel uit. En die keeper gewoon eroverheen duikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, al doe ik dat wel regelmatig van dichtbij als ik snel moet handelen
Wat gebeurt er dan?quote:
Maak net de box open en daar zit een download code de originele versie bij. Wel grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor GOW1 was ik zo hyped. En het viel gewoon niet tegen![]()
Wel grappig dat ze die gratis meegeven
Achterlijke rollertjes die iedere keeper in een mongool veranderen jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan doen ik het ook wel maar van 16 meter ziet het er zo debiel uit. En die keeper gewoon eroverheen duiken
Als ik een ouder was dan zou ik het helemaal niet willen dat mijn kind uberhaupt dit soort dingen zou kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand coins te koop Rabobank? Voor een vriend van me moet ik het voorschieten hij mag het van zijn ouders niet kopen bij vreemde. PS3 overigens
Helaas, Xbox hierzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand coins te koop Rabobank? Voor een vriend van me moet ik het voorschieten hij mag het van zijn ouders niet kopen bij vreemde. PS3 overigens
Nee, wel ING of Paypalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Hij wilde eerst van mij kopen alleen ik krijg me handelswaar niet verkocht en hij wil het nu hebben. 400k trouwensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik een ouder was dan zou ik het helemaal niet willen dat mijn kind uberhaupt dit soort dingen zou kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebber
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebber![]()
Hij moet jou dan toch vertrouwen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik vertrouw je wel wat is je fok prijs voor 400k?
wat is het?quote:
Mofos accountquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij moet jou dan toch vertrouwen?
[..]
wat is het?
Rood Azerbeidzjanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
Livebet tip Azerbeidzjan - Portugal dat er rood valt ( voor Azerbeidzjan )
Die is 20k max lijkt me?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn team is inmiddels ook afHet kostte nog geen 20k omdat ik de NIF Stocker gebruik en niet de IF, die vind ik te duur.
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |