abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juli 2013 @ 10:33:45 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129427484
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:49 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Union...ik zal eens kijken! :)

Misschien is dat wel een optie, in het noorden zijn alleen bar weinig (goede) snowboard zaken, die schoenen van Nike lijken me ook wel wat eigenlijk, ach, ik wacht wel even tot oktober/november zodat de winkels weer bevoorraad zijn! :D
Meest comfortabele bindingen die je kan krijgen en toch nog zat support. Ik wil niets anders meer ;)

Nike schoenen zijn niet zo stijf. Daarnaast schijnen ze erg lekker te zitten maar ze zouden ook snel slap worden.
Tenminste, dat is wat een paar vrienden van mij vertellen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 juli 2013 @ 10:35:36 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129427502
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:11 schreef NoComment het volgende:

[..]

Burton SL-10/SLX/SL-watzeditjaarverzinnen. De enige snowboardschoenen die ik tot nu toe heb aangehad die goed zitten. Smalle voeten met een lage wreef is niet handig schoenen kiezen...

Wel zorgen dat je een aanbieding vindt want de prijs is nogal eeh.. Stevig :X
Dat is een understatement. Die dingen zijn gewoon dizar duur :P
Maar goed, geen prijs te hoog om geen pijn in de voeten te hebben ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 juli 2013 @ 10:47:22 #53
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_129427649
Nikes zijn echt bizar comfortabel en licht. Ik wil nu al niets anders meer :D

Waren ook wel dure schoenen a 360 euro, maar gelukkig een goede deal kunnen vinden :)
  zondag 28 juli 2013 @ 15:02:33 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129433584
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:47 schreef Fugie het volgende:
Nikes zijn echt bizar comfortabel en licht. Ik wil nu al niets anders meer :D

Waren ook wel dure schoenen a 360 euro, maar gelukkig een goede deal kunnen vinden :)
Niet ook aan de slappe kant?
Dat hoor ik tenminste elke keer maatjes van mij zeggen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 28 juli 2013 @ 15:53:07 #55
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_129435162
Valt mij heel erg mee. Nu had ik hiervoor ook vrij soepele schoenen dus wellicht dat ik geen goed referentiekader heb. Maar ik heb liever iets soepelere schoenen die wel comfortabel zitten dan andersom.
pi_129435790
Ik ga waarschijnlijk deze winter ook weer boarden. Dus na 3 jaar alles huren ga ik nu toch maar over tot de aanschaf van schoenen. De rest kan ik nog wel huren. Vorig jaar toch wel een slechte ervaring gehad met huurschoenen. Ik ben waar een weekend geweest maar toch al 2 wondjes op beide voeten op dezelfde plek. Dus maar eens kijken of ik nog ergens een aanbieding kan scoren van een model van vorig jaar ofzo.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:23:02 #57
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129467057
Ik hoor ook dat veel mensen de Nike's [snel] slap vinden, maar ik ben maar een kleintje dus doe daar sowieso altijd langer over :D en ze zitten zo lekker O+
Riep al jaren dat ik nooit meer andere boots dan 32 zou kopen maar omdat die niet op korte termijn te vinden waren in mijn maat toen mn oude ineens uit elkaar vielen toch maar de Nike's geprobeerd, en ik ben er zeer over te spreken :Y

Ben trouwens net afgestudeerd en kan geen baan vinden dus ben aan het overwegen om maar weer een heel seizoen naar de sneeuw te gaan.
an urge to help mankind overcomes me
pi_129475957
Weer leven in het snowboard topic!

Ik heb net een GoPro 3 Black gekocht voor tijdens de wintersport (en motorrijden). Ben verder al een beetje aan het rondkijken naar een jibrocker voor een leuke prijs (rond de 200~250), maar heb nog niet echt iets gevonden :)
W0ei ?
  maandag 29 juli 2013 @ 19:15:14 #59
74276 saaw
fight harder or walk away
  maandag 29 juli 2013 @ 21:21:38 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129484034
Ik weet nog niet hoe lang ik ga, maar ik weet wel dat ik met de krokus thuis ben, want rond die tijd (half februari) word ik papa *O*

We hebben afgesproken dat we wel met de kerst/nieuwjaar daar heen gaan zodat ik kan les geven en zij een beetje kan relaxen en misschien in de school kan uithelpen waar nodig. Snowboarden zal er alleen voor haar niet inzitten ben ik bang.

Ik heb ook al toestemming van haar gekregen ( :P ) om nog een weekend met vrienden op stap te gaan, maar verder denk ik dat het er niet veel van zal komen. Ach, ik krijg er een hoop ander moois voor terug O+
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129487050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Komakie het volgende:
Ik weet nog niet hoe lang ik ga, maar ik weet wel dat ik met de krokus thuis ben, want rond die tijd (half februari) word ik papa *O*

We hebben afgesproken dat we wel met de kerst/nieuwjaar daar heen gaan zodat ik kan les geven en zij een beetje kan relaxen en misschien in de school kan uithelpen waar nodig. Snowboarden zal er alleen voor haar niet inzitten ben ik bang.

Ik heb ook al toestemming van haar gekregen ( :P ) om nog een weekend met vrienden op stap te gaan, maar verder denk ik dat het er niet veel van zal komen. Ach, ik krijg er een hoop ander moois voor terug O+
Gefeliciteerd!!! *O*

Over 15 jaar nieuw Nederlands talent in de sneeuw dus! :9

Op zich wel goede berichten over Nike's dus, mijn gewicht is (nu) 66kg, dus heel snel zullen ze wel niet slapper worden. Ik ga ze iig passen t.z.t.! :)
Fingerspitzgefühl
  FOK!fotograaf maandag 29 juli 2013 @ 22:24:02 #62
159915 -Menn0-
MNO
pi_129487272
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Komakie het volgende:
Ik weet nog niet hoe lang ik ga, maar ik weet wel dat ik met de krokus thuis ben, want rond die tijd (half februari) word ik papa *O*

We hebben afgesproken dat we wel met de kerst/nieuwjaar daar heen gaan zodat ik kan les geven en zij een beetje kan relaxen en misschien in de school kan uithelpen waar nodig. Snowboarden zal er alleen voor haar niet inzitten ben ik bang.

Ik heb ook al toestemming van haar gekregen ( :P ) om nog een weekend met vrienden op stap te gaan, maar verder denk ik dat het er niet veel van zal komen. Ach, ik krijg er een hoop ander moois voor terug O+
Gefeliciteerd! Met Kerst maar een biertje op doen!
,,/
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:58:43 #63
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129493580
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Komakie het volgende:
Ik weet nog niet hoe lang ik ga, maar ik weet wel dat ik met de krokus thuis ben, want rond die tijd (half februari) word ik papa *O*

We hebben afgesproken dat we wel met de kerst/nieuwjaar daar heen gaan zodat ik kan les geven en zij een beetje kan relaxen en misschien in de school kan uithelpen waar nodig. Snowboarden zal er alleen voor haar niet inzitten ben ik bang.

Ik heb ook al toestemming van haar gekregen ( :P ) om nog een weekend met vrienden op stap te gaan, maar verder denk ik dat het er niet veel van zal komen. Ach, ik krijg er een hoop ander moois voor terug O+
Gefeliciteerd! O+
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 30 juli 2013 @ 02:07:52 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129494962
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!! *O*

Over 15 jaar nieuw Nederlands talent in de sneeuw dus! :9

Op zich wel goede berichten over Nike's dus, mijn gewicht is (nu) 66kg, dus heel snel zullen ze wel niet slapper worden. Ik ga ze iig passen t.z.t.! :)
Over 15 jaar???? Die kleine gaat op zijn 3de gewoon vol gas op het snowboard. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:58:04 #65
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129498754
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 02:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Over 15 jaar???? Die kleine gaat op zijn 3de gewoon vol gas op het snowboard. :P
Dan pas? :P
an urge to help mankind overcomes me
pi_129499799
Ik heb voor komend seizoen ook nieuwe spullen gekocht. Heb eerst wat gehuurd en had nu al 2 jaar goedkoop 2e hands spullen.

Nu geinvesteerd en nieuwe board+bindingen gekocht :D
Lib Tech Skunk Ape 161W
Ride Capo Black XL

Heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar moet ik binnenkort toch maar eens doen.

En hopelijk zijn er komend seizoen geen ongelukken.
Afgelopen jaar heb ik mijn hand gebroken tijdens het snowboarden :(
Maar een bikkel als ik ben, heb ik daar gewoon 3-4 dagen mee verder geboard en op de laatste dag toch nog maar even langs de dokter gegaan :P
pi_129529061
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Komakie het volgende:
Ik weet nog niet hoe lang ik ga, maar ik weet wel dat ik met de krokus thuis ben, want rond die tijd (half februari) word ik papa *O*

We hebben afgesproken dat we wel met de kerst/nieuwjaar daar heen gaan zodat ik kan les geven en zij een beetje kan relaxen en misschien in de school kan uithelpen waar nodig. Snowboarden zal er alleen voor haar niet inzitten ben ik bang.

Ik heb ook al toestemming van haar gekregen ( :P ) om nog een weekend met vrienden op stap te gaan, maar verder denk ik dat het er niet veel van zal komen. Ach, ik krijg er een hoop ander moois voor terug O+
Gefeliciteerd!! *O*

Veel plezier alvast! En feliciteer mama ook direct! Die baalt dat ze niet mag boarden denk ik zo. Had je toch beter moeten uitmikken dan :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:30:34 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129538274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! *O*

Veel plezier alvast! En feliciteer mama ook direct! Die baalt dat ze niet mag boarden denk ik zo. Had je toch beter moeten uitmikken dan :P
Thnx allen :)

Moeder in spee is inderdaad niet echt blij dat ze niet kan boarden, maar aan de andere kant heeft ze er ook niet veel moeite mee. Je krijgt er ook niet zo maar iets voor terug :)

Dat uitmikken kan nou eenmaal niet. Ik had niet verwacht dat 3 maanden na het besluit je ineens de melding krijgt dat je vriendin zwanger is. Dat had net zo goed nog een jaar kunnen duren. Blijkbaar heb ik topzaad :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129538374
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

[...]

Blijkbaar heb ik topzaad :P
Hahahaha
pi_129538783
Nog iemand goed adresje voor leuke prijsjes voor goggles?
M'n huidige Anon is wel versleten. Zou wel eens Dragon willen proberen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129552496
Zit hier niks tussen? http://www.baumsport.nl/e(...)es/ANON/ANON_GOGGLES

Ik ben zelf erg tevreden met men Dragon DX die ik vorig jaar via marktplaats gescoord heb voor n paar tientjes.
pi_129572367
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zit hier niks tussen? http://www.baumsport.nl/e(...)es/ANON/ANON_GOGGLES

Ik ben zelf erg tevreden met men Dragon DX die ik vorig jaar via marktplaats gescoord heb voor n paar tientjes.
Thanks, zijn geen verkeerde prijsjes.
Iemand ervaring met de Figment?

Hmm die Hawkeye ziet er beter uit. FF wat reviewtjes lezen.


http://www.shadestation.co.uk/DX-Goggles.html

Hier zijn ze helemaal cheap :o
Ik wil wel per se mirror lens, alleen dat is lastig te zien op die foto's.

[ Bericht 5% gewijzigd door ThePlaneteer op 01-08-2013 10:54:03 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:44:02 #73
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129574341
Ik heb jaren naar volle tevredenheid twee Dragon DXS gehad, tot ik vorig jaar ofzo voor veel te weinig een Smith I/OS kon krijgen, en daar ben ik al helemaal blij mee O+ [al krast hij wel iets sneller]


Mirrored lenzen noemen ze bij Dragon trouwens ionized, is misschien makkelijker zoeken :)
an urge to help mankind overcomes me
pi_129644176
Gefeliciteerd. Ik ben afgelopen maandag vader geworden. En heb al afgesproken dat mijn vrouw lekker thuis blijft in de winter en ik lekker een weekje weg ga. Ideaal.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:26:52 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129650486
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:47 schreef Stansfield het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ben afgelopen maandag vader geworden. En heb al afgesproken dat mijn vrouw lekker thuis blijft in de winter en ik lekker een weekje weg ga. Ideaal.
Thnx :)

Ik heb ook al wel een weekendje extra kunnen los peuteren, maar aangezien de planning februari is zal het nog wel even kijken zijn of dat uberhaupt nog gaat lukken.
Daarnaast ben ik bang dat ik dan een te trotse papa ben zodat ik even helemaal niet van huis wil zijn :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')