Pffff, dit soort reacties vind ik eng van dames!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
Zie het als iets positiefs, je kunt haar gewoon meenemen naar je ouders en haar later thuis in haar kont neuken!
Rustig maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nee alsof dat nog niet honderdduizendmiljoentriljoen keer geprobeerd is
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
NEEE IK BEN VERDOMME NIET RUSTIG JA OKEE NEE DUIDELIJK?![]()
Dat jouw toekomstige vrouw je zal bedriegen met een jonger gespierder exemplaar tegen de tijd dat je een bierbuik gegroeid hebt :-)quote:
Als dat zo zijn, dan bedrieg ik haar toch ook gewoon met een veel jonger strakker exemplaar?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat jouw toekomstige vrouw je zal bedriegen met een jonger gespierder exemplaar tegen de tijd dat je een bierbuik gegroeid hebt :-)
Dat kan niet want de jongere exemplaren vinden jou dan een vieze ouwe man terwijl zij gezien wordt als lekker milfjequote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Als dat zo zijn, dan bedrieg ik haar toch ook gewoon met een veel jonger strakker exemplaar?
Niet zo moeilijk denken dus.
Mwoah, over het algemeen zijn er meer jongere vrouwen bij een oudere man dan andersom. Jongens doen over het algemeen ook wel jongere vrouwen/meisjes dan zichzelf, terwijl vrouwen toch vaker een ouder iemand willen doen. iig dat is mijn persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 3 april 2013 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat kan niet want de jongere exemplaren vinden jou dan een vieze ouwe man terwijl zij gezien wordt als lekker milfje
Ja dit was ooit zo maar nu zijn er geen onschuldige meisjes meer en dus is alles veranderdquote:Op woensdag 3 april 2013 11:28 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mwoah, over het algemeen zijn er meer jongere vrouwen bij een oudere man dan andersom. Jongens doen over het algemeen ook wel jongere vrouwen/meisjes dan zichzelf, terwijl vrouwen toch vaker een ouder iemand willen doen. iig dat is mijn persoonlijke ervaring
DUS JIJ BENT OO KNIET ONSCHULDIGquote:Op woensdag 3 april 2013 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dit was ooit zo maar nu zijn er geen onschuldige meisjes meer en dus is alles veranderd
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
DUS JIJ BENT OO KNIET ONSCHULDIG![]()
Jawel ik ben de uitzondering die de regel bevestigt aap.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
DUS JIJ BENT OO KNIET ONSCHULDIG![]()
een aap ben ik zeker zal jou eens meenemen naar mijn grotquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jawel ik ben de uitzondering die de regel bevestigt aap.
Dit mag wel in een spoilertjequote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef jeroen25 het volgende:
Brave onschuldige meisjes bestaan heus wel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef AF_ het volgende:
[..]OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Natuurlijk. Zoveel hendigheid gaat niet ineens weg hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zoe hendig sjiek, vraag ik mij weleens, terwijl er garnalen om mij heen zwemmen in mijn bassin.
Grapjasquote:
Selena is uitelkaar gereten door bieberquote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
Selena is wél onschuldig!
[ afbeelding ]
en Emma ook
[ afbeelding ]
en natuurlijk Miranda
alleen de eerste twee centimeterquote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Selena is uitelkaar gereten door bieber
Waarschijnlijk nog niet eensquote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alleen de eerste twee centimeter
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alleen de eerste twee centimeter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |