liefquote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onschuld is een bitchquote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef Triptamine2 het volgende:
Steeds vaker zie ik zulke topics in Klb. Maar wat is het probleem?
zwijmelquote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bustedquote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef finsdefis het volgende:
Het gebrek aan onschuldigheid is alleen een probleem wanneer het jou niet treft. Als jij degene was die haar onschuldigheid mocht afnemen zou je niet klagen. Ik heb je wel door.
De desbetreffende TS?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef Triptamine2 het volgende:
Steeds vaker zie ik zulke topics in Klb. Maar wat is het probleem?
Dat moet wel. En ik denk dat ie homo isquote:
Of een beetje zo'n huilerd die op feesten toespraken gaat houden over hoe zijn aanstaande vriendin maagd moet zijn want anders gaat het hele feest niet door.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat moet wel. En ik denk dat ie homo is
Dat snap ik sowieso niet, wie koopt er nou een auto die niet is ingereden, zonder proefrit te maken?quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of een beetje zo'n huilerd die op feesten toespraken gaat houden over hoe zijn aanstaande vriendin maagd moet zijn want anders gaat het hele feest niet door.
Mensen die hun eerste auto kopen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet, wie koopt er nou een auto die niet is ingereden, zonder proefrit te maken?
Correctie: n00bs die het niet snappenquote:
Beetje hetzelfde ook.quote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Correctie: n00bs die het niet snappen
Nee hoor, iemand die als eerst een auto koopt hoeft niet per definitie een niet snappende n00b te zijnquote:
Is ook, alleen zie je het wel vaak.quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand die als eerst een auto koopt hoeft niet per definitie een niet snappende n00b te zijn
Ik denk het nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat moet wel. En ik denk dat ie homo is
Tja, jij bent niet objectief hequote:
Die zou ik wel eens aan m'n pipo willen rijgen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey ze is onschuldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die zou ik wel eens aan m'n pipo willen rijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |