PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hij daar niet kapot van?quote:
Dikke lul in je anus ja, homoquote:
Of omdat Heerenveen de laatste tijd best wel bazig speelt en ze Feyenoord zomaar eens batta kunnen geven?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
Blom fluit zaterdag Feyenoord.
Ik heb al mijn geld op Heerenveen gezet nu
Neh, iedere keer als Blom fluit dan verspeelt Feyenoord punten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of omdat Heerenveen de laatste tijd best wel bazig speelt en ze Feyenoord zomaar eens batta kunnen geven?
lool, kan je niet volgend blok vast 1 of 2 vakken als gaststudent volgen(en halen) ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb nu gewoon vakantie tot eind augustus
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
Ik heb even een test gedaan.
Ik heb mijn samsung galaxy S2 (fragiele telefoon) op een stoel gelegd, ben erop gaan zitten en heb mijn benen toen opgetrokken.
Resultaat: dezelfde telefoon als dat voor ik erop ging zitten.
Kan dat? Ben nog niet zo thuis in hoe dat allemaal werktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool, kan je niet volgend blok vast 1 of 2 vakken als gaststudent volgen(en halen) ofzo?
geen idee hoe het precies werkt maar hier is er bv iemand die wat vakken volgt en tentamens maakt terwijl hij pas volgend jaar begint en zich ook nog moet inschrijvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan dat? Ben nog niet zo thuis in hoe dat allemaal werktMisschien wel het bekijken waard ja
Maar de meeste SMLENO-spelers zijn verdedigersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou wel FM willen spelen. En dan een team maken van SMLENO spelers
7atb jwzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu 4.4k geboden op mijn Driver, vanmorgen verkocht er 1 op open bid voor 4.5k en toen ik die van mij er voor 5k open bid op zette verkocht hij niet.
[..]
Maar de meeste SMLENO-spelers zijn verdedigers
Ik heb er nog veel te veelquote:
Roemeense Rinus bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:06 schreef DuTank het volgende:
Gejat van Dumpert, maar dit blijkt dus op nummer 1 in Roemenie te staan
De Roemeense Marco Borsato
Rond 5 uur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wanneer gaan we dat laatste potje spelen zodat ik (hopelijk) kan winnen?
Ik had er in totaal 'maar' 430 ofzo. Ben blij dat m'n TP na vanavond weer toegankelijk is voor spelers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel te veel
Sowieso nog 30TP+60 club + 10 pagina's watchlist en nog wel veel meer pagina's ook denk ik
Janmaat, de rest doet er niet toequote:
Zag een aantal goede momenten van hem voorbij komen hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
Maaenpa zou wel geniaal zijn als hij een IF zou krijgen
Jammer dat hij niet zo snel is maar zijn verdedigende statsquote:
Hoi Thorb hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoi Thorb hierGeojen Fop hahihoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crouch spitsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
http://wefut.nl/squad/477
iemand improvements?
budget 20k
Monzonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Die debiel van RW afhalen, die bakt er namelijk niets van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Ronnie voor Cuencaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
andere keeper en rwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Dat deed ik met opzet, zo moest je je wel melden.quote:
Aguero LST, Torres RSTquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet, zo moest je je wel melden.
Hoe krijg ik Aguero op 9 chem? Ik heb podolski nog een paar wedstrijden geprobeerd maar hij is echt slecht.
Cuenca van Ajax, want Ajaxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Dat laatste.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
TC is dat jouw offer voor Shea? Dat zijn toch 3 spelers uit je team of speel je daar een andere formatie?
Ronniequote:
Ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog xbox coins te koop 300.000 met rabobank?
Geen Rabo, wel ING.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog xbox coins te koop 300.000 met rabobank?
Tering dat is wel heel veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Geen Rabo, wel ING.
300.000k heb ik wel voor je!
Net te laatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Geen Rabo, wel ING.
300.000k heb ik wel voor je!
Bij PSV hebben wel meer het. Bij Barca iedereenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef DePresident. het volgende:
Nooit geweten dat dit ook een trait was
[ afbeelding ]
Als hij een IF krijgt zie je zijn gezicht niet eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/player/3365
Zwarter dan dit ga je ze niet vinden ben ik bang.
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GoW? Nee man
GoW is door de jaren heen nog sneller bergafwaarts gegaan dan Halo..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als hij een IF krijgt zie je zijn gezicht niet eens.
Bij Willems ook nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
haha dat ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] het scheelt niet veel haha
Je bent gewoon slecht daarom vind je GoW online saai. Het juist een toffe MP waar je nog een heel klein beetje skill voor moet hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel man. Gow online is echt zo saai
Wat is je nieuwe team?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Reemi het volgende:
Door m'n nieuwe team heb ik eindelijk weer eens zin om FUT te spelen.Lang geleden.
daar word je vakkundig vanaf geholpen door of het spel zelf, of iemand met een mooi brazilianen teamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Reemi het volgende:
Door m'n nieuwe team heb ik eindelijk weer eens zin om FUT te spelen.Lang geleden.
Rot op vent. Hoe weet je nou hoe goed ik ben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht daarom vind je GoW online saai. Het juist een toffe MP waar je nog een heel klein beetje skill voor moet hebben
Klopt, ben nu weer terug in divisie 1. Daar zal het wel weer finaal mis gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar word je vakkundig vanaf geholpen door of het spel zelf, of iemand met een mooi brazilianen team
ik zit nu in mijn laatste toetsweekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens vandaag m'n laatste lesdag gehad.
Tentamenweek, examentraining, examens.
Ziet er wel nice uit!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet heel origineel maar het speelt.
[ afbeelding ]
Iedereen 80 pace of meer, ja dan snap ik dat het goed speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee CDM's met High attacking? Gaat dat je niet killen op de counter?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, past niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit!
Alleen vind ik zelf die Griek Sokratis van Schalke geloof ik beter dan Santana!![]()
Weet niet of dat past ivm sterke links btw..
Tijdens een wedstrijd op pauze drukken en dan naar team management.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef rumiii het volgende:
is er een manier om de workrates van een speler direct in ultimate team te checken?
Ow haha!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, past niet.Ziet er wel uit als een goede speler ja.
Werder speelt ie trouwens, Schalke heeft een andere Griekse CB.
Kutschool heb ik, enige die vrijdag wel naar school moetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens vandaag m'n laatste lesdag gehad.
Tentamenweek, examentraining, examens.
Vrijdag naar school?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kutschool heb ik, enige die vrijdag wel naar school moeten
Ik heb volgende week toetsen en daarna ook gewoon weer les
Das genaaidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
Ik weet allesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rot op vent. Hoe weet je nou hoe goed ik ben?
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vrijdag naar school?!![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHA
Ja, Christelijke school toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoelde in de plaats waar President en ik op school zitten. En mijn school is dan de enige christelijk schoolquote:
Ik zou niet graag een Ronaldo of IF Ronaldo tussen mijn random spelers willen hebben hoor. De laatste keer dat ik hem kocht liep het niet goed af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, Christelijke school toch?
Na 4x op random te klikken:
[ afbeelding ]
Dat is het vreemde ja. Enige christelijke school en de enige die geen vrij heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, Christelijke school toch?
Na 4x op random te klikken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je GOW1 gratis bij de laatste versiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GoW? Nee man
GoW is door de jaren heen nog sneller bergafwaarts gegaan dan Halo..
Ja, flink balen is dat. Best lekker dat ik m'n tentamenweek pas morgen begin. Vrijdag t/m maandag vrij om te leren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is het vreemde ja. Enige christelijke school en de enige die geen vrij heeft
Voor GOW1 was ik zo hyped. En het viel gewoon niet tegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je GOW1 gratis bij de laatste versie
Al had ik het nou hetzelfde geluk met echte pakjes ipv deze was ik miljonair. Niet dat ik vaak pakjes koop, maar het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou niet graag een Ronaldo of IF Ronaldo tussen mijn random spelers willen hebben hoor. De laatste keer dat ik hem kocht liep het niet goed af.
Wat een geluk man xDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Al had ik het nou hetzelfde geluk met echte pakjes ipv deze was ik miljonair. Niet dat ik vaak pakjes koop, maar het gaat om het idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicetwitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 16:42:07Zlatan Ibrahimovic kan meedoen tegen Barcelona. De schorsing van twee wedstrijden is teruggebracht naar één wedstrijd. #voetbalpings reageer retweet
Die zal je toch de het grootste deel van de wedstrijd niet zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef Reemi het volgende:
Nicetwitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 16:42:07Zlatan Ibrahimovic kan meedoen tegen Barcelona. De schorsing van twee wedstrijden is teruggebracht naar één wedstrijd. #voetbalpings reageer retweet
hij is bijna niet te missenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die zal je toch de het grootste deel van de wedstrijd niet zien
Who nose?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die zal je toch de het grootste deel van de wedstrijd niet zien
Dit was zo'n onzin. Jij raakt 25x de paal. 90ste min scoor ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut 90e minuut goal. Verder kreeg ik weer allemaal gezeik te horen van die mensen beneden
Messiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Als ik toch een TOTY speler moet kopen wie zou dat dan zijn?, Ramos niet want die vind ik kut spelen
toch ramos xDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Als ik toch een TOTY speler moet kopen wie zou dat dan zijn?, Ramos niet want die vind ik kut spelen
Alonso, hij is echt ziek goed als cdmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Ronaldoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Torres?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef v0lt026 het volgende:
http://wefut.nl/squad/457
Wie in de plaats voor Dzeko? Ik vond hem echt poep spelen, kan ook aan m'n speelstijl liggen though
PER!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef v0lt026 het volgende:
Wie in de plaats voor Dzeko? Ik vond hem echt poep spelen, kan ook aan m'n speelstijl liggen though
Mertesacker, heldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef v0lt026 het volgende:
Mertesacker?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef v0lt026 het volgende:
je moet wel met Pique of Ramos spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om de CB positie, ik zat eigenlijk te denken aan Pique, dat vind ik wel echt een baas
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
ik zat eigenlijk te denken aan Pique, dat vind ik wel echt een baas
hallo timmy tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even serieus, tot nu toe bevalt ie echt goed, de wide CB's lopen de gaten meestal dicht en Big Per kopt alles weg en heeft goede tackles.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hallo timmy tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kunnen we al beginnen?
Ik ga nooit meer bier drinken voordat ik moet werken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Smoesjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Finale, komt aan op penalties..is die engine ineens verneukt. We schoten allebei de eerste 5 over, terwijl ik bij 4 van de 5 naar beneden richtte en amper snelheid aan de bal meegaf. Toen vloog er bij hem eentje onderkant lat binnen en dus won hij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt te bizar
Pique heeft ook high attacking en is konkotraag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om de CB positie, ik zat eigenlijk te denken aan Pique, dat vind ik wel echt een baas
Ik ben best matig met pingels omdat ik weiger om ze altijd in het dak te schieten, maar dit...quote:
#jbgsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Finale, komt aan op penalties..is die engine ineens verneukt. We schoten allebei de eerste 5 over, terwijl ik bij 4 van de 5 naar beneden richtte en amper snelheid aan de bal meegaf. Toen vloog er bij hem eentje onderkant lat binnen en dus won hij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt te bizar
Waarom zou je dat niet doen? Alsof Penalty's niet gewoon mazzel hebben is. Tegen VDM kreeg ik ook een penalty tegen, k blijf gewoon in het midden staan want ik wist het, schiet ie hem over IF Marchetti heenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben best matig met pingels omdat ik weiger om ze altijd in het dak te schieten, maar dit...
Had hem gister gelezen, mooi jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
Repost. Pareltje
Dan moet je beide stickjes omhoog doen....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Alsof Penalty's niet gewoon mazzel hebben is. Tegen VDM kreeg ik ook een penalty tegen, k blijf gewoon in het midden staan want ik wist het, schiet ie hem over IF Marchetti heen
Penalty's is gewoon random, dus dan mag je wel OP doen
Presentquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]GrimesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kunnen we al beginnen?
Ik ga nooit meer bier drinken voordat ik moet werken
jullie kunnen al beginnen, ik ben nog bezig met leren enzodoe de volgende ronde wel mee
Lees fipoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef v0lt026 het volgende:
Dan nog vond ik Pique lekkerder spelen dan Ramos , Pique is gelukkig ook maar 400k en niet 1000k zoals Ramos isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pique heeft ook high attacking and is konkotraag.
Armen in de lucht doen danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Alsof Penalty's niet gewoon mazzel hebben is. Tegen VDM kreeg ik ook een penalty tegen, k blijf gewoon in het midden staan want ik wist het, schiet ie hem over IF Marchetti heen
Penalty's is gewoon random, dus dan mag je wel OP doen
Mijn manier, die de laatste tijd perfect werkt, is 3 bars en dan schuin naar boven inhouden. In principe gaat ie dan niet over (als je in het groene zit natuurlijk). Ik schiet 'm dan niet in het kruis, maar tussen de kruising en het midden in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Armen in de lucht doen dan
Ik vind het gewoon lelijk, al doe ik het de laatste tijd wel steeds vaker. Hoe beter je een penalty in schiet, hoe groter de kans dat hij hem heeft, dus het slaat toch nergens op.
Je kan hem gewoon zo hard mogelijk perfect in de kruising schieten en dat de keeper 'm dan nog heeft ja, triest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Armen in de lucht doen dan
Ik vind het gewoon lelijk, al doe ik het de laatste tijd wel steeds vaker. Hoe beter je een penalty in schiet, hoe groter de kans dat hij hem heeft, dus het slaat toch nergens op.
man o man o man!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Repost. Pareltje
Volgens mij is dat niet waarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon zo hard mogelijk perfect in de kruising schieten en dat de keeper 'm dan nog heeft ja, triest.
Thanks, Woensdag en vrijdagmiddag deel ik handtekeningen en foto's uit het 18 septemberpleinquote:
Gewoon bij hoog schieten veel meer naast/over laten schietenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Bureau Sport hadden ze alle penaltys ooit genomen (op tv) onderzocht, en alle penaltys die hoog in een hoek waren geschoten, zaten erin (keeper kan daar naturlijk nooit bij als hij duikt) Ik snap dat dat bij Fifa saai zou zijn, maar nu is het gewoon echt precies een loterij bij Fifa
Top!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks, Woensdag en vrijdagmiddag deel ik handtekeningen en foto's uit het 18 septemberplein
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik draw zometeen. Ik ging een keer dronken vakkenvullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kunnen we al beginnen?
Ik ga nooit meer bier drinken voordat ik moet werkenvette kater toen ik klaar was
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Of dat richt-ding op de grond laten beginnen, ipv precies in het midden van de goal in de lucht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon bij hoog schieten veel meer naast/over laten schieten
quote:
Drank gevuld zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik draw zometeen. Ik ging een keer dronken vakkenvullenvette kater toen ik klaar was
Ik wil ook even drawen voor het werkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik draw zometeen. Ik ging een keer dronken vakkenvullenvette kater toen ik klaar was
dat is wel minder, valt bij een veiling ook niet te zien dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd op pauze drukken en dan naar team management.
Meeting derde jaar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Weet jij wanneer die meeting is over het derde jaar?
Laat maar, 17 aprilquote:
O... ik doe toch fiscaal dus dat is andersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laat maar, 17 aprilEven horen hoe het zit met Minoren bij ons enzo
Haha nee, toetsweek was voorbij, vrijmibo dus. Ik had werkkleding mee, half zes dacht ik ineens kut, moet werken. Taxi genomen en naar werkquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O... ik doe toch fiscaal dus dat is anders![]()
daar is het internet voorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef rumiii het volgende:
[..]
dat is wel minder, valt bij een veiling ook niet te zien dus
Hebben al gespeeld, iets met een 90' minuut goal voor Thad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil ook even drawen voor het werkZijn die 2 nu aant spelen ofwat?
wefut.nlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef rumiii het volgende:
[..]
dat is wel minder, valt bij een veiling ook niet te zien dus
haha wel baas!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha nee, toetsweek was voorbij, vrijmibo dus. Ik had werkkleding mee, half zes dacht ik ineens kut, moet werken. Taxi genomen en naar werkoh wat was dat kut
Echt een mooie site godverdomme.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Repost. Pareltje
Ohja zie het nu, thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebben al gespeeld, iets met een 90' minuut goal voor Thad.
gewoon schijthebben YOLO!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tijdens dat potje tafel dekken en daarna eten maar ik wilde die wedstrijd afmaken dus toen kreeg ik op mijn kop. Toen viel ook nog de 1-1 in de 90e minuut en daardoor heb ik deze ronde niet gewonnen.
uit welke krachten is de normaalkracht opgebouwd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet wel aardig wat van natuurkunde epicdude128683
je mag er maar 1 uit de eerste 4 kiezen heb ik gister gehoordquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
EDIT 1 : HAHAHA LOL
[ afbeelding ]
Young Pogba
Nee 2 uit de eerste 8, 1 uit de eerste 4 van de 2de drawquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag er maar 1 uit de eerste 4 kiezen heb ik gister gehoord
daar is gister nog een hele discussie over geweest, jammer nu moet je helemaal opnieuw drawenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee 2 uit de eerste 8, 1 uit de eerste 4 van de 2de draw
Waarom heb je weer 8 spelers bij 2e draw ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee 2 uit de eerste 8, 1 uit de eerste 4 van de 2de draw
Draxlerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
[ afbeelding ]
Young Pogba
Edit 2 : Mmmm
[ afbeelding ]
IF Draxler maar, geen idee hoe ik dit een team ga maken
Onzinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar is gister nog een hele discussie over geweest, jammer nu moet je helemaal opnieuw drawen
Zo werkt Wefut nu eenmaal. Jemoet uit de eerste 4 kiezen bij die draw.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom heb je weer 8 spelers bij 2e draw ?
Wat voor wedstrijd heeft hij gespeeld dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat Yaya Toure morgen IF wordt, dat zou ik wel echt tof vinden
Heb je nog een half miljoen + liggen voor 1 speler ja? En voor 1 goal tegen Gambia zal hij hem wel niet krijgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat Yaya Toure morgen IF wordt, dat zou ik wel echt tof vinden
Betwijfel het ook, eerder Eto'o dan. Hij had toch 2x gescoord of niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nog een half miljoen + liggen voor 1 speler ja? En voor 1 goal tegen Gambia zal hij hem wel niet krijgen.
Wie?quote:
jupquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Betwijfel het ook, eerder Eto'o dan. Hij had toch 2x gescoord of niet?
1e draw :quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
[ afbeelding ]
Young Pogba
[ afbeelding ]
Czech Republicquote:
Pletikosaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat wel in de draft, maar dat zegt niks natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2343620.page
oh, ik dacht dat je misschien had ingezet op een obscure tweede divisieclub uit IJsland ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Czech RepublicDie topscorer uit Championship
Dit moet wel een bazenteam wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
[ afbeelding ]
Young Pogba
[ afbeelding ]
ik heb nog coins te koop, geen probleemquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nog een half miljoen + liggen voor 1 speler ja? En voor 1 goal tegen Gambia zal hij hem wel niet krijgen.
NIF is al zo goedquote:
Dat is best makkelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
[ afbeelding ]
Young Pogba
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb echt een ziek team gemaaktquote:
Janmaat, Maenpa en Eto'oquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat wel in de draft, maar dat zegt niks natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2343620.page
die stats van Wondoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2349163.page
Weer wat plekken ingevuld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap ook niet waarom ze dit doen, want vorig jaar was het nog NL samen met België(?) en Bundesliga
Taxi was 22 euro, ik werkte maar 2 uur ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha wel baas!Jij hebt het geld wat je die dag verdiend hebt direct aan de taxichauffeur gegeven dus!?
volgens mij staan daar gewoon de stats van zijn NIFquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die stats van Wondo![]()
zou wat zijn zeg
Zieke drawquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
IK GA DRAWEN
Post ze in deze post
[ afbeelding ]
Young Pogba
[ afbeelding ]
Ja i know, zou wat zijn als het wel zijn toty stats zouden zijn voor een 80 ratedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
volgens mij staan daar gewoon de stats van zijn NIF
Agreed!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Janmaat is trouwens IRL echt niet veel langzamer dan Van Rhijn voor mijn gevoel..
Ai, je bent er bij ingeschoten dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Taxi was 22 euro, ik werkte maar 2 uur ofzo
Ik heb mijn team afquote:
Klopt, hij is ook snel, liep el shaarawy er onlangs ook uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Janmaat is trouwens IRL echt niet veel langzamer dan Van Rhijn voor mijn gevoel..
TOTY Pelle ernaastquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
IF eto'o op 6 chem. Ik pak de pot vaselina al
Niks 6 chem, gewoon Emenike en Welliton erbijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
IF eto'o op 6 chem. Ik pak de pot vaselina al
Dan gaat hij kapotquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niks 6 chem, gewoon Emenike en Welliton erbij
Geen 5 atb, de 3 randoms moeten 9 chem hebben en je mag niet wisselenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Zijn er nog meer requirements aan de random squad ?
wil je mijn ronaldo lenen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Zijn er nog meer requirements aan de random squad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |