PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hij daar niet kapot van?quote:
Dikke lul in je anus ja, homoquote:
Of omdat Heerenveen de laatste tijd best wel bazig speelt en ze Feyenoord zomaar eens batta kunnen geven?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
Blom fluit zaterdag Feyenoord.
Ik heb al mijn geld op Heerenveen gezet nu
Neh, iedere keer als Blom fluit dan verspeelt Feyenoord punten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of omdat Heerenveen de laatste tijd best wel bazig speelt en ze Feyenoord zomaar eens batta kunnen geven?
lool, kan je niet volgend blok vast 1 of 2 vakken als gaststudent volgen(en halen) ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb nu gewoon vakantie tot eind augustus
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
Ik heb even een test gedaan.
Ik heb mijn samsung galaxy S2 (fragiele telefoon) op een stoel gelegd, ben erop gaan zitten en heb mijn benen toen opgetrokken.
Resultaat: dezelfde telefoon als dat voor ik erop ging zitten.
Kan dat? Ben nog niet zo thuis in hoe dat allemaal werktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool, kan je niet volgend blok vast 1 of 2 vakken als gaststudent volgen(en halen) ofzo?
geen idee hoe het precies werkt maar hier is er bv iemand die wat vakken volgt en tentamens maakt terwijl hij pas volgend jaar begint en zich ook nog moet inschrijvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan dat? Ben nog niet zo thuis in hoe dat allemaal werktMisschien wel het bekijken waard ja
Maar de meeste SMLENO-spelers zijn verdedigersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou wel FM willen spelen. En dan een team maken van SMLENO spelers
7atb jwzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu 4.4k geboden op mijn Driver, vanmorgen verkocht er 1 op open bid voor 4.5k en toen ik die van mij er voor 5k open bid op zette verkocht hij niet.
[..]
Maar de meeste SMLENO-spelers zijn verdedigers
Ik heb er nog veel te veelquote:
Roemeense Rinus bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:06 schreef DuTank het volgende:
Gejat van Dumpert, maar dit blijkt dus op nummer 1 in Roemenie te staan
De Roemeense Marco Borsato
Rond 5 uur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wanneer gaan we dat laatste potje spelen zodat ik (hopelijk) kan winnen?
Ik had er in totaal 'maar' 430 ofzo. Ben blij dat m'n TP na vanavond weer toegankelijk is voor spelers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel te veel
Sowieso nog 30TP+60 club + 10 pagina's watchlist en nog wel veel meer pagina's ook denk ik
Janmaat, de rest doet er niet toequote:
Zag een aantal goede momenten van hem voorbij komen hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
Maaenpa zou wel geniaal zijn als hij een IF zou krijgen
Jammer dat hij niet zo snel is maar zijn verdedigende statsquote:
Hoi Thorb hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoi Thorb hierGeojen Fop hahihoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crouch spitsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
http://wefut.nl/squad/477
iemand improvements?
budget 20k
Monzonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Die debiel van RW afhalen, die bakt er namelijk niets van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Ronnie voor Cuencaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
andere keeper en rwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Dat deed ik met opzet, zo moest je je wel melden.quote:
Aguero LST, Torres RSTquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet, zo moest je je wel melden.
Hoe krijg ik Aguero op 9 chem? Ik heb podolski nog een paar wedstrijden geprobeerd maar hij is echt slecht.
Cuenca van Ajax, want Ajaxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand improvements?
budget 20k
Dat laatste.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
TC is dat jouw offer voor Shea? Dat zijn toch 3 spelers uit je team of speel je daar een andere formatie?
Ronniequote:
Ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog xbox coins te koop 300.000 met rabobank?
Geen Rabo, wel ING.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog xbox coins te koop 300.000 met rabobank?
Tering dat is wel heel veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Geen Rabo, wel ING.
300.000k heb ik wel voor je!
Net te laatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Geen Rabo, wel ING.
300.000k heb ik wel voor je!
Bij PSV hebben wel meer het. Bij Barca iedereenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef DePresident. het volgende:
Nooit geweten dat dit ook een trait was
[ afbeelding ]
Als hij een IF krijgt zie je zijn gezicht niet eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/player/3365
Zwarter dan dit ga je ze niet vinden ben ik bang.
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GoW? Nee man
GoW is door de jaren heen nog sneller bergafwaarts gegaan dan Halo..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als hij een IF krijgt zie je zijn gezicht niet eens.
Bij Willems ook nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
haha dat ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] het scheelt niet veel haha
Je bent gewoon slecht daarom vind je GoW online saai. Het juist een toffe MP waar je nog een heel klein beetje skill voor moet hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel man. Gow online is echt zo saai
Wat is je nieuwe team?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Reemi het volgende:
Door m'n nieuwe team heb ik eindelijk weer eens zin om FUT te spelen.Lang geleden.
daar word je vakkundig vanaf geholpen door of het spel zelf, of iemand met een mooi brazilianen teamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Reemi het volgende:
Door m'n nieuwe team heb ik eindelijk weer eens zin om FUT te spelen.Lang geleden.
Rot op vent. Hoe weet je nou hoe goed ik ben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht daarom vind je GoW online saai. Het juist een toffe MP waar je nog een heel klein beetje skill voor moet hebben
Klopt, ben nu weer terug in divisie 1. Daar zal het wel weer finaal mis gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar word je vakkundig vanaf geholpen door of het spel zelf, of iemand met een mooi brazilianen team
ik zit nu in mijn laatste toetsweekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens vandaag m'n laatste lesdag gehad.
Tentamenweek, examentraining, examens.
Ziet er wel nice uit!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet heel origineel maar het speelt.
[ afbeelding ]
Iedereen 80 pace of meer, ja dan snap ik dat het goed speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee CDM's met High attacking? Gaat dat je niet killen op de counter?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, past niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit!
Alleen vind ik zelf die Griek Sokratis van Schalke geloof ik beter dan Santana!![]()
Weet niet of dat past ivm sterke links btw..
Tijdens een wedstrijd op pauze drukken en dan naar team management.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef rumiii het volgende:
is er een manier om de workrates van een speler direct in ultimate team te checken?
Ow haha!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, past niet.Ziet er wel uit als een goede speler ja.
Werder speelt ie trouwens, Schalke heeft een andere Griekse CB.
Kutschool heb ik, enige die vrijdag wel naar school moetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef DePresident. het volgende:
Trouwens vandaag m'n laatste lesdag gehad.
Tentamenweek, examentraining, examens.
Vrijdag naar school?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kutschool heb ik, enige die vrijdag wel naar school moeten
Ik heb volgende week toetsen en daarna ook gewoon weer les
Das genaaidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
Ik weet allesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rot op vent. Hoe weet je nou hoe goed ik ben?
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vrijdag naar school?!![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHA
Ja, Christelijke school toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoelde in de plaats waar President en ik op school zitten. En mijn school is dan de enige christelijk schoolquote:
Ik zou niet graag een Ronaldo of IF Ronaldo tussen mijn random spelers willen hebben hoor. De laatste keer dat ik hem kocht liep het niet goed af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, Christelijke school toch?
Na 4x op random te klikken:
[ afbeelding ]
Dat is het vreemde ja. Enige christelijke school en de enige die geen vrij heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, Christelijke school toch?
Na 4x op random te klikken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je GOW1 gratis bij de laatste versiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GoW? Nee man
GoW is door de jaren heen nog sneller bergafwaarts gegaan dan Halo..
Ja, flink balen is dat. Best lekker dat ik m'n tentamenweek pas morgen begin. Vrijdag t/m maandag vrij om te leren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is het vreemde ja. Enige christelijke school en de enige die geen vrij heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |