Stand maart:quote:
10de topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stand maart:
38 Sands
26 DragonFodder
15 wyccie
14 SamuelofSEK
12 Njosnavelin
11 picodealion
11 ArtistA
10 illusions
11 Michelangelo2
8 RanTheMan
7 dyonvbaal
7 lamers
6 Asap
6 hakunamatafaka
5 Tanin
4 Kawa4
4 victorinox
4 Ahmad1nejad
4 Tem
3 FireFox1
3 HilarityEnsues
3 Desunoto
3 ThaTim
3 Lemans24
2 InTrePidIvity
1 JayHovah
1 dekatophetspek
1 De-Sombrero
1 Hulkio
Toen was ze dus al best oud? Of is dat geen oude foto daaronder?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Sands het volgende:
De bekendste zijn uit 1996 en 1988 allebei van dezelfde regisseur
Toen was ze oud jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen was ze dus al best oud? Of is dat geen oude foto daaronder?
En de bekendste van toen ze jong was?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Sands het volgende:
De bekendste zijn uit 1996 en 1988 allebei van dezelfde regisseur
Een hitcock en een Langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En de bekendste van toen ze jong was?
Nieuwer dan diequote:
ouder dan diequote:
Zelf jij weet die titelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
je weet dat musicals niet mijn expertise is
jamaica inn
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan zijn de makkelijkste titels nog over
De meneer die de bekendste films maakte deed ook een verschrikkelijke remake met apenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ok... nu ben je me dan echt kwijt, sorry
quote:
Mis alleen nog een film uit 2009quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Lemans24 het volgende:
Bottle Rocket
Rushmore
The Royal Tenenbaums
The Life Aquatic with Steve Zizou
The Darjeeling Limited
Moonrise Kingdom
Grand Hotel Budapest (waarschijnlijk) <-- die hoeft niet
Stand maart:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Sands het volgende:
Bottle Rocket
Rushmore
The Royal Tenenbaums
The Life Aquatic with Steve Zizou
The Darjeeling Limited
Fantastic Mr. Fox
Moonrise Kingdom
8/11quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Glenn close
Michael j. Fox
Jack nicholson
Nicole kidman
Pierce brosnan
Tim burton
Danny elfman
Helena bonham carter
Danny de vito
Anette bening
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds precies 2 meer te vragen dan ik weet?quote:
Ik had niet goed gekekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds precies 1 meer te vragen dan ik weet?
3 bedoel je, ik ben er zelf niet helemaal bij denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds precies 2 meer te vragen dan ik weet?
Nou, geef dan maar eens drie hintsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
3 bedoel je, ik ben er zelf niet helemaal bij denk ik
It aint unusualquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nou, geef dan maar eens drie hints
quote:
Dit is meer dan genoeg hoor picoquote:
quote:In Paris, a young American who works as a Michael Jackson lookalike meets Marilyn Monroe, who invites him to her commune in Scotland, where she lives with Charlie Chaplin and her daughter, Shirley Temple
quote:Aviva is thirteen, awkward and sensitive. Her mother Joyce is warm and loving, as is her father, Steve, a regular guy who does have a fierce temper from time to time. The film revolves around her family, friends and neighbors
quote:the musician/actor/folk hero of the ghetto, is chronicled from his early childhood to his battles against the evil Corporate America..
Dat was de Solondz idd, en die van Korine was Mister Lonely.quote:
De Rouille et D'osquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef Asap het volgende:
Game on, Noem 10 films met als keyword "Prosthetic Limb" op IMDB
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was de Solondz idd, en die van Korine was Mister Lonely.
[..]
De Rouille et D'os
Inner Space
quote:
Maar er is er nog 1quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Desunoto het volgende:
4 of 5... of 6?
The New Hope?![]()
The Empire Strikes Back?
Return of the Jedi?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Desunoto het volgende:
Episode 3 dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nog een paar erg bekende
Denk aan films met personages iets anders dan handen, of iets erop kunnen klikken, of een dader die gevonden kan worden door zijn limb. Komedie film of secret agentsBLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Dus ik krijg twee puntjes? Of heeft Asap de vraag goed?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:12 schreef picodealion het volgende:
Dat was de Solondz idd, en die van Korine was Mister Lonely.
Die pulpfilm waarin een meisje een machinegeweer of kettingzaag aan haar been vastschroeft?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Asap het volgende:
[..], nog een paar erg bekende
Denk aan films met personages iets anders dan handen, of iets erop kunnen klikken, of een dader die gevonden kan worden door zijn limb. Komedie film of secret agents
Niet eens, zou wel moeten vind ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die pulpfilm waarin een meisje een machinegeweer of kettingzaag aan haar been vastschroeft?
Nee ook niet... vaag idd, maar wel een andere piraat uit een tekenfilmquote:
Ook nietquote:
Die was al genoemdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:48 schreef ArtistA het volgende:
Star Wars: Revenge of the Sith lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |