quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mensen die anarchisme als een excuus gebruiken om te kunnen kraken
stille hint?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die het triest vinden maar niet weten wat het is.
Jij bent een anarchisme?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
maar jij zou dus zonder een overheid en zonder gezag willen levenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet helemaal wat het is.
Beter laat je je buiten die creepy zooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet helemaal wat het is.
eens met deze manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter laat je je buiten die creepy zooi
Net een sekte man.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou graag vrij willen zijn in een geweldloze wereld waarin we geen overheden hebben die hun macht baseren op angst en geweld, zoals de Nederlandse overheid wel doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij zou dus zonder een overheid willen leven?
Jij bent anarchistisch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kom alleen binnen vallen omdat ik me beledigd voel.
Jij bent anarchist?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
welkomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
Ja, ooit geworden vanuit een communistische overtuiging.quote:
Overheid is nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou graag vrij willen zijn in een geweldloze wereld waarin we geen overheden hebben die hun macht baseren op angst en geweld, zoals de Nederlandse overheid wel doet.
Het is geen sektequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter laat je je buiten die creepy zooi
Net een sekte man.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Purplesparks het volgende:
Het idee er van is mooi maar niet erg realistisch.
Overheid is alleen nodig omdat mensen zoveel waarde hechten aan bezit en land terwijl beide niet natuurlijk zijn.quote:
Heb jij nog boeken die ik kan toevoegen aan mijn boekenlijst?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, ooit geworden vanuit een communistische overtuiging.
Alsof iedereen gelukkig kan zijn als je mag doen wat je wilt. Dat betekent dat andere mensen ook kunnen doen wat ze willen, mensen vermoorden enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lachwekkend wel he,zoiets is gewoon onmogelijk.
Zonder overheid geen regels, en er zijn daardoor gewoon mensen die zich niet kunnen gedragen, de situatie escaleert.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Overheid is alleen nodig omdat mensen zoveel waarde hechten aan bezit en land terwijl beide niet natuurlijk zijn.
Pfff, ik werd altijd gek van al die boeken, overal is er wel 1 of andere gek die het over 1 kam scheert met Mao of Stalin.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij nog boeken die ik kan toevoegen aan mijn boekenlijst?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zonder overheid geen regels, en er zijn daardoor gewoon mensen die zich niet kunnen gedragen, de situatie escaleert.
Ja precies.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof iedereen gelukkig kan zijn als je mag doen wat je wilt. Dat betekent dat andere mensen ook kunnen doen wat ze willen, mensen vermoorden enzo.
Ja one big family
Dat betekend dat mensen en een gemeenschap ook zelf recht kunnen spreken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof iedereen gelukkig kan zijn als je mag doen wat je wilt. Dat betekent dat andere mensen ook kunnen doen wat ze willen, mensen vermoorden enzo.
Ja one big family
Ik heb nu volgens mij wel een lijstje van een aantal boeken die de inrichting omschrijven en het met een aantal goede argumenten verdedigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pfff, ik werd altijd gek van al die boeken, overal is er wel 1 of andere gek die het over 1 kam scheert met Mao of Stalin.
betekentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat betekend dat mensen en een gemeenschap ook zelf recht kunnen spreken.
Ja, maar waarom moeten die regels worden bepaald door een overheid?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
er zijn altijd mensen die regels nodig hebben omdat ze anders dingen gaan doen die gewoon echt niet kunnen, ook niet in een anarchistische samenleving
dat vroeg ik me dus ook af, aan anarchisme zijn ook regels verbonden. terwijl het idee erachter is dat er geen regels hoeven zijn en iedereen kan doen en laten wat hij wilquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent
maar hoe is dat dan georganiseerd? Want iedereen doet wat ie wil als ik het goed begrijp.
Nou, stel je woont in een dorp en je vermoord iemand, dan verhangt iemand anders in het dorp je als straf. Als voorbeeld. Je begrijpt het helemaal niet goed, want je leeft nog steeds in een gemeenschap, dus er is nog steeds controle.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent
maar hoe is dat dan georganiseerd? Want iedereen doet wat ie wil als ik het goed begrijp.
Laat angst en geweld maar weg hoor, maar wel in een staat waar dingen op orde zijn, en geregeld worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus jullie leven liever in een staat die gebaseerd is op angst en geweld?
Het zelfde als nu, maar dan zonder tussenkomst van de overheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
Hoe worden dingen als school, politie, gezondheidszorg etc. in stand gehouden binnen het anarchisme??
Hoe zie je dat voor je dan, waar komt het geld vandaan? Moet iedereen maar gewoon dokken als ie ziek is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het zelfde als nu, maar dan zonder tussenkomst van de overheid.
Nee, jij houdt je aan de regels omdat de staat anders geweld tegen je gebruikt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laat angst en geweld maar weg hoor, maar wel in een staat waar dingen op orde zijn, en geregeld worden.
Als een staat anarchistisch word is er ook nog geweld.
In een staat heb je alleen geen vrijheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laat angst en geweld maar weg hoor, maar wel in een staat waar dingen op orde zijn, en geregeld worden.
Als een staat anarchistisch word is er ook nog geweld.
Hmm oke, dus iedereen vermoord uiteindelijk iedereen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, stel je woont in een dorp en je vermoord iemand, dan verhangt iemand anders in het dorp je als straf. Als voorbeeld. Je begrijpt het helemaal niet goed, want je leeft nog steeds in een gemeenschap, dus er is nog steeds controle.
Nee, want waarom zou je iemand vermoorden die je niet dood wil hebben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, dus iedereen vermoord uiteindelijk iedereen.
Ik vind het meer dan terecht dat je in de bak komt als je je niet aan de regels houdt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, jij houdt je aan de regels omdat de staat anders geweld tegen je gebruikt.
Jij kan nooit iemand vermoorden, net zoals de meeste mensen, er zijn slechts een paar die dat kunnen en nee, want er is nog steeds een vorm van sociale controle vanuit gemeenschappen die van onder af in de samenleving zijn georganiseerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, dus iedereen vermoord uiteindelijk iedereen.
Waarom zou je uberhaupt iemand vermoorden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou je iemand vermoorden die je niet dood wil hebben?
Door jarenlange indoctrinatie via alle soorten media.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan terecht dat je in de bak komt als je je niet aan de regels houdt.
ik vind indoctrinatie een groot woord in een democratie, wij hebben als nederlanders genoeg recht van sprekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Door jarenlange indoctrinatie via alle soorten media.
Snap je niet dat die wegen eigenlijk helemaal niet nodig zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:49 schreef JRRY het volgende:
Zonder overheid wordt een land onleefbaar, er is gewoon bestuur nodig.
Hoe ga je dan de wegen onderhouden? Hoe ga je steden, nieuwbouwwijken plannen? En al dat soort dingen?
Maar dan heb je toch nog steeds een macht over je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kan nooit iemand vermoorden, net zoals de meeste mensen, er zijn slechts een paar die dat kunnen en nee, want er is nog steeds een vorm van sociale controle vanuit gemeenschappen die van onder af in de samenleving zijn georganiseerd.
verklaar je naderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snap je niet dat die wegen eigenlijk helemaal niet nodig zijn?
Democratie of niet, wanneer er sprake is van een vergaande manipulatie is de term indoctrinatie volstrekt terecht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind indoctrinatie een groot woord in een democratie, wij hebben als nederlanders genoeg recht van spreken
Niet alleen in de media, maar kijk maar eens naar de meningsverschillen tussen Volendammers en Amsterdammers, ideeën zijn toch echt ooit ergens ontstaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind indoctrinatie een groot woord in een democratie
om in contact te blijven met de rest van de samenleving, voor het vervoer van goederen. voor het afvoeren van gewonden of zieken naar een plek waar ze behandeld kunnen worden etc etcquote:
Hoe gaan we dan van Groningen naar Maastrech?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snap je niet dat die wegen eigenlijk helemaal niet nodig zijn?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch nog steeds een macht over je.
We leven nu in een andere tijd he. Niet in de Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
500 jaar geleden gingen mensen toch ook niet dood van de honger, omdat ze in de winter geen sla konden eten.
maar toch wil ik antwoord opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar verder ik zeg nergens dat ik anarchistisch ben of dat ook wordt, want ik zie ook zat bezwaren.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe gaan we dan van Groningen naar Maastrech?
als dat allemaal zo goed werkte hadden we net zo goed nu nog zo kunnen leven, mensen hebben tegenwoordig niet voor niets een hogere levensverwachtingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
500 jaar geleden gingen mensen toch ook niet dood van de honger, omdat ze in de winter geen sla konden eten.
7 miljoen eh.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Bezwaren zijn er ook zat, maar kijk naar de samenleving nu, je hebt straks de keus tussen 2 wegen; de ultieme vrijheid; of met 20 miljard mensen 1 leven leiden.
En jij denkt dat dat komt doordat we in de winter sla eten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als dat allemaal zo goed werkte hadden we net zo goed nu nog zo kunnen leven, mensen hebben tegenwoordig niet voor niets een hogere levensverwachting
Dat is wel heel weinig, ik betwijfel eigenlijk of er in die tijd zo'n sterke daling is in de wereld populatie, ik verwacht eigenlijk een zeer drastische groeiquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, ik betwijfel eigenlijk of er in die tijd zo'n sterke daling is in de wereld populatie, ik verwacht eigenlijk een zeer drastische groei
Maar nooit 20 miljoen. Dan ben ik graag al dood.quote:
een groei van 13 miljard is wel heel drastischquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, ik betwijfel eigenlijk of er in die tijd zo'n sterke daling is in de wereld populatie, ik verwacht eigenlijk een zeer drastische groei
Miljardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Maar nooit 20 miljoen. Dan ben ik graag al dood.
Ik had het over het moment dat we als samenleving aan 1 van de twee uiterste staan; dat verwacht ik niet bepaald binnen de komende 100 jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een groei van 13 miljard is wel heel drastisch
Waar wil je al dat water laten dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef JRRY het volgende:
Genoeg zeeen om in te polderen waar we nieuwe steden kunnen bouwen, zo raakt dewereld nooit overbevolkt
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar wil je al dat water laten dan?
in de monden van de mensen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar wil je al dat water laten dan?
Ook. Flevoland en Zuid-Holland mogen ze w.m.b. al volbouwen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd meer aan de lucht en de grond in bouwen.
Dat piesen ze ook weer uit he, dus dat is niet voldoende, met de hele wereld bevolking nu; hebben we de noordzee nog niet aan water binnen.quote:
en jij word de dictator?quote:
Ik dacht meer aan Rusland en China; zat leeg gebied daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ook. Flevoland en Zuid-Holland mogen ze w.m.b. al volbouwen.
Nee, ikquote:
Daar wil ik niet wonen of heen, dus doe maar hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Rusland en China; zat leeg gebied daar.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar wil ik niet wonen of heen, dus doe maar hier.
Neuh, 1 van de kolonels, belangrijk en heb inkomen maar niet belangrijk genoeg om aanslagen op te plegenquote:
australië ook, alleen zit dan het klimaat niet mee zo in de woestijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Rusland en China; zat leeg gebied daar.
wordtquote:
slimquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neuh, 1 van de kolonels, belangrijk en heb inkomen maar niet belangrijk genoeg om aanslagen op te plegen
Lekker veel zonne energie dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
australië ook, alleen zit dan het klimaat niet mee zo in de woestijn
Waarom? Je merkt echt geen verschil als je verdieping -1225 hier of daar woontquote:
lijkt me echt fucking awesomequote:
dit lijkt mij ook nog wel de best oplossingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef JRRY het volgende:
Ik ben voor een wereld waar in elk gebied dezelfde normen en waarden gelden.
Zo ver van de buitenwereld, ik ben graag in de open lucht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom? Je merkt echt geen verschil als je verdieping -1225 hier of daar woont
Nou; start maar alvast met homo's vervolgen en vrouwen onderdrukken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef JRRY het volgende:
Ik ben voor een wereld waar in elk gebied dezelfde normen en waarden gelden.
kut, we moeten nog wel even kiezen welke normen en waarden natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou; start maar alvast met homo's vervolgen en vrouwen onderdrukken.
Dan ga je op verdieping 1225 leven; op het dak, kan wel waaien af en toe.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo ver van de buitenwereld, ik ben graag in de open lucht.
Nee die zijn vrij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou; start maar alvast met homo's vervolgen en vrouwen onderdrukken.
quote:
Liever op de 38e verdieping oid. Aan het central park.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan ga je op verdieping 1225 leven; op het dak, kan wel waaien af en toe.
Je had het over 1 stel normen en waarde, dat is de gemiddelde mening van de wereld.quote:
We moeten wel redelijke normen en waarden hebben. Een wereld waarin sowieso alle mensen gelijke rechten hebben. Als je het er niet mee eens bent heb je pech, als je ze gaat vermoorden of lastigvallen mag je de bak in voor je hele leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je had het over 1 stel normen en waarde, dat is de gemiddelde mening van de wereld.
Hoe bepaal je wat gelijke rechten zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
We moeten wel redelijke normen en waarden hebben. Een wereld waarin sowieso alle mensen gelijke rechten hebben. Als je het er niet mee eens bent heb je pech, als je ze gaat vermoorden of lastigvallen mag je de bak in voor je hele leven.
dat is voor ons misschien redelijk, maar voor minimaal 40% van de wereld nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
We moeten wel redelijke normen en waarden hebben. Een wereld waarin sowieso alle mensen gelijke rechten hebben. Als je het er niet mee eens bent heb je pech, als je ze gaat vermoorden of lastigvallen mag je de bak in voor je hele leven.
ach johquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
als sof er is moet ik echt op mijn spelling letten
Voor elk mens tellen dezelfde rechten en regels.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe bepaal je wat gelijke rechten zijn?
Ben net klaar met twee afleveringen Charliequote:
Jawel, gewoon iedereen is gelijk is gewoon redelijk, kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is voor ons misschien redelijk, maar voor minimaal 40% van de wereld niet
Waren ze OK?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben net klaar met twee afleveringen Charlie
Dus ook voor iemand die iemand anders vermoord heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor elk mens tellen dezelfde rechten en regels.
Nee want dan overtreedt je de normen en waarden, en daar staat een straf op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dus ook voor iemand die iemand anders vermoord heeft
probeer dat maar eens uit te leggen aan iemand uit het midden oosten o.i.dquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, gewoon iedereen is gelijk is gewoon redelijk, kan niemand ontkennen.
Dan heb je dus geen gelijke rechten meer en je zei net dat iedereen gelijke rechten heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want dan overtreedt je de normen en waarden, en daar staat een straf op.
JA ga kijkenquote:
Die moeten wel inzien dat alle mensen gelijk zijn, ze willen het alleen niet. Hun probleem. Ze leren er maar mee leven. Niemand heeft er last van als er een paar homo's trouwen, op straat lopen o.i.d.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probeer dat maar eens uit te leggen aan iemand uit het midden oosten o.i.d
Ik wel. Bah homoseksualiteit echt siek :ssquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die moeten wel inzien dat alle mensen gelijk zijn, ze willen het alleen niet. Hun probleem. Ze leren er maar mee leven. Niemand heeft er last van als er een paar homo's trouwen, op straat lopen o.i.d.
Jawel want zolang je die niet overtreedt heb je gewoon gelijke rechten, ieder mens die het overtreedt krijgt dezelfde straffen of je nou homo of turk of antilliaan bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen gelijke rechten meer en je zei net dat iedereen gelijke rechten heeft.
Ik vind alles van de Pussycat Dolls leuker beter en mooierquote:
natuurlijk gaat dat nooit komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
om het even simpel te houden, het perfecte wereldbeeld wat mensen hebben gaat er nooit komen omdat dat beeld voor iedereen verschillend is
Ja, maar dat kan je ook veranderen in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want zolang je die niet overtreedt heb je gewoon gelijke rechten, ieder mens die het overtreedt krijgt dezelfde straffen of je nou homo of turk of antilliaan bent.
En wat nou als ik gelukkig word van kinderen neuken en dat mag niet? Dan heb ik niet hetzelfde recht op gelukkig zijn als andere. Wat nou als ik vind dat een spijkerbroek lelijk is en ik erger mij daaraan, dan krijg ik niet het zelfde geluk.quote:Jawel want zolang je die niet overtreedtgeen vrouw bent heb je gewoon gelijke rechten, ieder mens die het overtreedt krijgt dezelfde straffen of je nou homo of turk of antilliaan bent.
Waarom niet? Uiteindelijk wordt iedereen zo geïndoctrineerd dat we allemaal hetzelfde gaan denken over dingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
om het even simpel te houden, het perfecte wereldbeeld wat mensen hebben gaat er nooit komen omdat dat beeld voor iedereen verschillend is
Als jij een kind kan vinden die met jou wil neuqen, idc.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je ook veranderen in.
[..]
En wat nou als ik gelukkig word van kinderen neuken en dat mag niet? Dan heb ik niet hetzelfde recht op gelukkig zijn als andere. Wat nou als ik vind dat een spijkerbroek lelijk is en ik erger mij daaraan, dan krijg ik niet het zelfde geluk.
er blijven altijd wel mensen die zich niet laten ompratenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom niet? Uiteindelijk wordt iedereen zo geïndoctrineerd dat we allemaal hetzelfde gaan denken over dingen.
En de rechten van de ouders dan? Wat als die het niet willen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als jij een kind kan vinden die met jou wil neuqen, idc.
vind maar een kind die met jou wil neuqen en het mag van de ouders. zijn er vast wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En de rechten van de ouders dan? Wat als die het niet willen?
Ja, en 20 generaties later zijn die allemaal dood. En zijn er geen anders denkende meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
er blijven altijd wel mensen die zich niet laten ompraten
Wat nou als de buurman vind dat het niet mag? Of de oma, of de juf, wat zijn hun rechten dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind maar een kind die met jou wil neuqen en het mag van de ouders. zijn er vast wel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als jij een kind kan vinden die met jou wil neuqen, idc.
DFH dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
er blijven altijd wel mensen die zich niet laten ompraten
Die hebben daar niks over te zeggen, staat in het normen- en waardenboek.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat nou als de buurman vind dat het niet mag? Of de oma, of de juf, wat zijn hun rechten dan?
Ik was toch niet van plan me voort te plantenquote:
Waarom de ouders dan wel? Kan een kind die verantwoordelijkheid wel dragen dan? Wie controleert of het niet om dwang gaat? Wat als het kind er mee is opgevoed dat het moet en het daarom toestaat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die hebben daar niks over te zeggen, staat in het normen- en waardenboek.
Ik neem die taak dan wel op me.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan me voort te planten
Zeur niet zo door manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom de ouders dan wel? Kan een kind die verantwoordelijkheid wel dragen dan?
Liever niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik neem die taak dan wel op me.
Sportzequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
interessant gesprek gehad, hoe dan ook ik ga naar de sportschool. fijne middag iedereen
Ik zeur niet door; ik vraag door; ben namelijk heel benieuwd waarom andere dingen niet zouden werken of goed zijn en hoe dit dan wel kan werkenquote:
Zijn al genoeg mensen op de wereld en dat moet je je kind niet aandoenquote:
Deel eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij wel een lijstje van een aantal boeken die de inrichting omschrijven en het met een aantal goede argumenten verdedigen.
mwahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zijn al genoeg mensen op de wereld en dat moet je je kind niet aandoen
Ik wilde eigenlijk net voor de verandering gaan gamen, want was wel even zat met school en FOK!. Nu FOK! ik nog steeds.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef wenfer2 het volgende:
Demon_from_heaven kom er maar in, het is echt jou topic.
JRRYquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:31 schreef JRRY het volgende:
Oh nana what's my name
Oh nana what's my name
Dit is sugababes hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik schakel gelijk over van Riri naar pcd
Waarom :Squote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:33 schreef ThePast het volgende:
Lekker lonely 2 uur in de bieb door brengen . #FML
ken je die nietquote:
Ik heb SE week, en maar een toets tot 12 uur, en dan zou ik met een vriend mee gaan maar die bleek nog tot half 3 te moeten, en moet om vier uur werken en heb tegen mijn ouder gezegt dat ik niet meer thuis kom tot 9 uur s'avonds......quote:
oquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wtf iemand had zo'n lijstje op z'n tumblr gezet maar weggehaald.
Het is eigenlijk een dansgroepje he?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
Kijk hoeveel meisjes er in pcd hebben gezeten
Doll Jaar
Carmit Bachar 2002-2008
Cyia Batten 2002-2005
Casey Campbell 2002-2005
Jessica Sutta 2002-2010
Ashley Roberts 2002-2010
Kimberly Wyatt 2002-2010
Kaya Jones 2003-2004
Melody Thornton 2003-2010
Nicole Scherzinger 2003-2010
Asia Nitollano 2006-2007
Jamie Lee Ruiz 2010
Rino Nakasone Razalan 2010
Kherington Payne 2010
Vannesa Curry 2010-2012
Lauren Bennett 2011-2013
Lyndriette Smith 2011
Taz Zavala 2011
Kia Hampton 2011
Paula Van Oppen 2011-2013
Chrystina Sayers 2011-2012
Erica Jenkins 2011-2012
Natalia Mejia 2012
Amanda Branche 2012
Natasha Slayton 2012-2013
Simone Battle 2012-2013
Emmalyn Estrada 2012-2013
oohquote:
Die video ook he, alsof Nicole echt kan pianospelenquote:
Ja okequote:
ik oookquote:
quote:
die is leuk jaquote:
Beep, buttons enzo jaquote:
ja ik vroeger ookquote:
Omdat je songteksten vrijwillig luistert, en ze door aanstekende catchy beats in je hoofd worden geindoctrineerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
Waarom onthoud ik wel songteksten maar geen leerstof
Omdat de songteksten intressant zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
Waarom onthoud ik wel songteksten maar geen leerstof
Nee, maar Don't Hold Your Breatch kon ik net nog helemaal mee zingen terwijl ik die al sowieso een jaar niet geluisterd heb.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef JRRY het volgende:
Maar de songtekst van Beep kan ik echt niet altijd verstaan enzo hoor sof.
Ohja. Daarom dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar Don't Hold Your Breatch kon ik net nog helemaal mee zingen terwijl ik die al sowieso een jaar niet geluisterd heb.
Ja wel stom. Ik zal nog wel alle woordjes van vorig jaar willen wetenquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
kreunende keri en nicolequote:
whehehequote:
doeiquote:
Hahaha,quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
Omg nee alweerZomaar een vet raar liedje begint af te spelen. Die ik niet ken. En nergens staat een pagina open waar het afgespeeld kan worden
Ik ben nog steeds bezig sinds vorige weekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klaar met opruimen, nooit zo netjes geweest.
Ik![]()
Dit voelt ook heel raar hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig sinds vorige week![]()
Ik kan dingen niet weg gooienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit voelt ook heel raar hoor
Ja leiden mij verder ook wel af hoor steedsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan dingen niet weg gooienOf dan word ik weer afgeleid door iets. Duurt een eeuwigheid dus.
Ik niet op dit moment. Alles ligt op de grond in stapeltjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja leiden mij verder ook wel af hoor steedsMaar weggooien gaat best makkelijk bij mij. Heb heel veel ruimte over
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet op dit moment. Alles ligt op de grond in stapeltjes
127quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:50 schreef nodig het volgende:
Hoeveel euro's heb je in bitcoins EugeneKrabs?
Ik vind jou triest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Iets betitelen als triest als je er je niet in kunt vinden
Mwah ziek en ik heb talent om persoonlijke relaties te verklotenquote:
quote:
Ik vind jullie allebei lievvquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie allebei lievv
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand enig idee waar je sterke slaappillen kan krijgen zonder recept?
gadverquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
Ik heb ijs gekocht en dat ging ik verstoppen in de vriezer tot vanavonden toen zag ik een kalkoen in de vriezer. Gadverdamme
![]()
![]()
Het maakt wel uit, als je het niet verteld ga ik je niet helpen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wil alleen weten waar.
Hoezo is een kalkoen gadver?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
Ik heb ijs gekocht en dat ging ik verstoppen in de vriezer tot vanavonden toen zag ik een kalkoen in de vriezer. Gadverdamme
![]()
![]()
ik kom nooit in slaapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, als je het niet verteld ga ik je niet helpen.
Hij wil een overdosis nemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, als je het niet verteld ga ik je niet helpen.
waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij wil een overdosis nemen
Nou ik eet geen vlees. En ze weten hoe vies/zielig blabla ik het vind. En dan gaan ze met pasen zo'n dier eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo is een kalkoen gadver?
maar die geeft het niet, dus ik heb zware nodig zonder receptquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan je naar de dokter gaan en ze op recept vragen.
Dit doet me denken aan een meisje, die op de basisschool bij mij in de klas zat en geen ham wilde zeggen, omdat ze vegetarisch was en daarom geen vleesproducten mocht eten, of opnoemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik eet geen vlees. En ze weten hoe vies/zielig blabla ik het vind. En dan gaan ze met pasen zo'n dier eten.
Ben je al naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar die geeft het niet, dus ik heb zware nodig zonder recept
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een meisje, die op de basisschool bij mij in de klas zat en geen ham wilde zeggen, omdat ze vegetarisch was en daarom geen vleesproducten mocht eten, of opnoemen.
jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je al naar de dokter geweest?
Als de dokter, een man die ervoor gestudeerd heeft, zegt dat het geen goed idee is, waarom zou je het dan willen doenquote:
privequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als de dokter, een man die ervoor gestudeerd heeft, zegt dat het geen goed idee is, waarom zou je het dan willen doen
Dokters weten echt niet alles hoor :S :Squote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als de dokter, een man die ervoor gestudeerd heeft, zegt dat het geen goed idee is, waarom zou je het dan willen doen
zware boi misbruikt medicijnen, cool toch XDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Het is er zo een he. Dus dat je gewoon nog een kalkoen in herkent.
Jy tog ook wel he :$quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zware boi misbruikt medicijnen, cool toch XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |