quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mensen die anarchisme als een excuus gebruiken om te kunnen kraken
stille hint?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die het triest vinden maar niet weten wat het is.
Jij bent een anarchisme?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
maar jij zou dus zonder een overheid en zonder gezag willen levenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet helemaal wat het is.
Beter laat je je buiten die creepy zooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet helemaal wat het is.
eens met deze manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter laat je je buiten die creepy zooi
Net een sekte man.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou graag vrij willen zijn in een geweldloze wereld waarin we geen overheden hebben die hun macht baseren op angst en geweld, zoals de Nederlandse overheid wel doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar jij zou dus zonder een overheid willen leven?
Jij bent anarchistisch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kom alleen binnen vallen omdat ik me beledigd voel.
Jij bent anarchist?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
welkomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit dus
Ja, ooit geworden vanuit een communistische overtuiging.quote:
Overheid is nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou graag vrij willen zijn in een geweldloze wereld waarin we geen overheden hebben die hun macht baseren op angst en geweld, zoals de Nederlandse overheid wel doet.
Het is geen sektequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter laat je je buiten die creepy zooi
Net een sekte man.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef Purplesparks het volgende:
Het idee er van is mooi maar niet erg realistisch.
Overheid is alleen nodig omdat mensen zoveel waarde hechten aan bezit en land terwijl beide niet natuurlijk zijn.quote:
Heb jij nog boeken die ik kan toevoegen aan mijn boekenlijst?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, ooit geworden vanuit een communistische overtuiging.
Alsof iedereen gelukkig kan zijn als je mag doen wat je wilt. Dat betekent dat andere mensen ook kunnen doen wat ze willen, mensen vermoorden enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lachwekkend wel he,zoiets is gewoon onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |