Hoe kunnen jullie dat nou gemist hebben.quote:
Twee trailers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef Doublepain het volgende:
30 topics, terwijl ze maar 1 trailer en een paar plaatjes hebben uitgebracht..
Waar is het Duke Nukem topic?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach ja, als je het spel uitstelt krijg je ook genoeg extra posts en topics natuurlijk
Deze halve reeks staat vol troll posts en vooral reacties daaropquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach ja, als je het spel uitstelt krijg je ook genoeg extra posts en topics natuurlijk
Die ging ook leukquote:
Gruwelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef YazooW het volgende:
Flying Lotus krijgt zijn eigen radio station in GTA V
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
acht trailers en vier beta's als we nestalgie mogen geloven
K Rose aan en dan met dit de straten opquote:Op woensdag 24 april 2013 23:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Als K Rose terugkomt, is het 100% een instant buy.
Ik heb een CD in de auto met alle K Rose nummers eropquote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
K Rose aan en dan met dit de straten op
[ afbeelding ]
Ja maar dat duurt nog zo lahaaaang.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat wil je horen?
Nog ff 3,5 maand wachten
Moet je Windows Update draaien.quote:
En ook niet die Rockstar Club erbij zitquote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef djbosanac het volgende:
Ik vind het wachten wel waard, heb er geen problemen mee.
Zolang de game gewoon goed wordt, de poort naar de PC van deeltje4 was immers wel dramatisch dus ik hoop echt dat ze het verbeterd hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |