WTF is dat nou weer voor muziekquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:19 schreef Ties02 het volgende:
O.a. Flying Lotus en Kavinksy voor de radio stations![]()
http://www.gameranx.com/u(...)s-own-radio-station/
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor muziek![]()
Tegenwoordig heb je echt van die vage muziek man. Dubstep en al die muziek met veel bassen erin.
FF luisteren dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Epische muziek
En Flying Lotus heeft gewoon chille beats
Rockstar heeft altijd wel goede smaak gehad in muziek
hoop dat ze er nog wel een classic radio station bij doen ofzo
Hahaha het moet idd wel passen ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:41 schreef Ties02 het volgende:
Muziek moet wel passen bij een game
als je nu allemaal 80's muziek erin stopt slaat dat nergens op natuurlijk
Maar VC inderdaad![]()
Waren er oude dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef maxburger het volgende:
Volgende week nieuwe previews volgens Adriaan van GTAForums.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef maxburger het volgende:
Volgende week nieuwe previews volgens Adriaan van GTAForums.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trailer(s) op Koninginnedag
trailer != previewquote:
Preview op papier zoals GameInformer. Hoe lastig kan het zijn...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
?
Preview bevat toch gameplay, denk niet dat we dat al gaan zien
Maar het kan zo maar zijn dat gamessites (GameInformer bv) een nieuwe build heeft mogen spelen en daar over sprekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
?
Preview bevat toch gameplay, denk niet dat we dat al gaan zien
Oh sorry hoor meneerquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef maxburger het volgende:
[..]
Preview op papier zoals GameInformer. Hoe lastig kan het zijn...
Aha zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het kan zo maar zijn dat gamessites (GameInformer bv) een nieuwe build heeft mogen spelen en daar over spreken
Nou, ik denk dat het best wel eens waar kan zijn. Ze geven de grote sites vaker een exclusieve deal (GameInformer heeft dat heel vaak). Probleem is dat ze de deals krijgen als ze aardig blijven (straks ook met cijfers). Dus ja een site/blad als GameInformer neem ik meestal qua review niet heel serieusquote:
New Retro Wave heet het geloof ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit wat meer nummers te beluisteren, maar moet eerlijk gezegd een beetje denken aan Mass Effect.
Dat vond ik echt top muziek wat er soms in die clubs werd gedraaid.
Als het echt zulke muziek is, dan wordt het nu al 1 van mijn favoriete radio zenders.
Ah ok.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
New Retro Wave heet het geloof ik
Er komt dus een radiostation met alleen maar die muziek, NightRide FM
wel zin in in ieder geval
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor meneer
[..]
Aha zo![]()
lijkt me sterk maar goed zou mooi zijn
Net het filmpje afgekeken. Geweldig hoe ze de historie in beeld brengen. Mooi om de oude gta's terug te zienquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:30 schreef Floxcie het volgende:
Voor alle mensen die een kijkje terug willen nemen naar de geschiedenis van Grand Theft Auto, bekijk de volgende documentaire:
Ik speel nog dagelijksquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik krijg altijd weer zin om even GTA IV te spelen nadat er weer wat nieuws bekend is geworden van GTA V.
Maarja die kutbugs
Edit: Rockstar games zijn trouwens weer in de aanbieding op Steam dit weekend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |