Gecondoleerdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een keer een Alfa posten. Dit is morgen mijn vervoersmiddel;
[ afbeelding ]
De Seat krijgt nieuwe bandjes.
Sta je ook een uur eerder op om eventueel iets anders te regelen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een keer een Alfa posten. Dit is morgen mijn vervoersmiddel;
[ afbeelding ]
De Seat krijgt nieuwe bandjes.
hij word ook een dagje ouderquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
Nu al? Hij moet nog tot 20.00 uur, dus ik hoop 't niet voor 'm.
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.quote:
Zou ik ook doen. Nee, lager, beetje meer bukken dan kun je er beter bijquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.
En hij maar kijken.
Misschien heeft ze er zelf omgevraagd ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.
En hij maar kijken.
Ietsje meer bukken, dan kom je er beter bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef loveli het volgende:
Zou ook best weleens willen leren band verwisselen.
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen!
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=40351
![]()
![]()
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Maar serieus, het is niet zo moeilijk![]()
En toch klikken he!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikken
Daar heb je een punt. Met die apparatuur van bandenhandels is het echt extreem makkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |