Zitten ook nog pick(s) bij.quote:
Haha, jeetje. Zet je aan het denken over welke mogelijke grote trades de GMs het nu hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef Katth het volgende:
Schijnt dat trade talks tussen CBJ en NYR dagen heeft geduurd.
Winnaar?twitter:hockeyanalysis twitterde op woensdag 03-04-2013 om 20:44:41Over 2 trades, #CBJ trades Nash, Brassard, Moore, Dorsett to #NYR for Gaborik, Dubinsky, Anisimov, Erixon and 1st round pick. reageer retweet
twitter:DownGoesBrown twitterde op woensdag 03-04-2013 om 20:56:33Luongo pulled off ice early because the Canucks wanted to see his face when he found out Steve Mason got traded and he didn’t. #TradeCentre reageer retweet
Had al zo'n vermoeden. Was nog benieuwd naar wat jij ervan vindt. Conacher, topspeler in wording, voor een goalie waarvan je niet weet of hij de nr. 1 wordt. Misschien mis ik wel iets aan deze trade..quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Saviola het volgende:
We hebben de potentiële rookie of the year in huis met Cory Conacher, dus denkt Yzerman, ik trade die jongen weg voor NOG een backup goalie![]()
ik ben echt pissed
TB verliest ook nog een pick. Weet alleen niet welke round.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden. Was nog benieuwd naar wat jij ervan vindt. Conacher, topspeler in wording, voor een goalie waarvan je niet weet of hij de nr. 1 wordt. Misschien mis ik wel iets aan deze trade..
Deadline is nu voorbij toch? Hopen op nog meer trades met terugwerkende kracht.
Ben benieuwd. Er komen in ieder geval nog steeds trades binnen:quote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Katth het volgende:
Caps hebben een trade gedaan, nog niet bekend welke.
Luongo: "I would scrap my contract if I could."quote:Op woensdag 3 april 2013 21:29 schreef emokid het volgende:
Luongo in een live persconferentie:"My contract sucks."
Lijkt me niet logisch, maar sluit niets uit. Caps hebben een LW of D nodig.quote:
Done, kan ik eindelijk gaan gamentwitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op woensdag 03-04-2013 om 22:55:37F. Forsberg to Nash for M. Erat and M. Latta reageer retweet
Dat is apart, hij had 0 goals dit seizoen bij de Sharks.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:07 schreef Katth het volgende:
Clowe 2 goals en een assist voor de Rangers
Wat vind jij van de Caps trade btw? Ik vind het wel een goede deal op dit moment.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is apart, hij had 0 goals dit seizoen bij de Sharks.Nou goed, kunnen al die "Scott Gomez has more goals" ook weer de prullenbak in.
Erat vind ik een onderschatte speler (net als vele anderen bij Nashville), kan direct in de top 6 van de aanval. Forsberg ken ik niet goed, behalve dat het een groot talent zou moeten zijn, maar dat kan nog jaren duren.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Caps trade btw? Ik vind het wel een goede deal op dit moment.
Groot talent en een steal in de entry draft op de 11e plek. Dit seizoen heeft hij wel 2e divisie in Zweden gespeeld (wel gepromoveerd). Het voordeel van Forsberg op de korte termijn is dat ze hem vandaag nog kunnen inzetten, maar de vraag is of hij uberhaupt naar Noord-Amerika komt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Erat vind ik een onderschatte speler (net als vele anderen bij Nashville), kan direct in de top 6 van de aanval. Maar de Predators zijn ook niet dom, dus die 1st rounder en Forsberg is niet zo gek. Moeten de Caps alleen wel de play-offs halen, en niet lager eindigen, anders wordt die 1st round pick akelig veel waard.
Forsberg ken ik niet goed, behalve dat het een groot talent zou moeten zijn, maar dat kan nog jaren duren.
Had mijn post nog ge-edit later, omdat ik dacht dat er nog een 1st round pick bij zat. Als het echter alleen Forsberg is dan vind ik deze trade wel prima, en wat opgeblazen worden in de media. Forsberg is wel een "elite" prospect, maar is wel weer 11e gekozen toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Groot talent en een steal in de entry draft op de 11e plek. Dit seizoen heeft hij wel 2e divisie in Zweden gespeeld (wel gepromoveerd). Het voordeel van Forsberg op de korte termijn is dat ze hem vandaag nog kunnen inzetten, maar de vraag is of hij uberhaupt naar Noord-Amerika komt.
Klopt dat hij 11e was in zijn draft, maar dat kwam omdat teams voor de Caps vooral voor defenders kozen. Het is een pick die ze gekregen hebben in de Varlamov trade met Colorado. Ik denk dat Erat - Backstrom - Ovechkin echt 1 van de betere 1st lines in de NHL kan zijn. Daarachter Laich - Ribeiro - Brouwer.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Had mijn post nog ge-edit later, omdat ik dacht dat er nog een 1st round pick bij zat. Als het echter alleen Forsberg is dan vind ik deze trade wel prima, en wat opgeblazen worden in de media. Forsberg is wel een "elite" prospect, maar is wel weer 11e gekozen toch?
Erat wordt niet op waarde geschat, speelt immers wel bij de Predators die nooit veel scoren. Heeft een consistente productie qua punten elk seizoen.
Vanavond spelen de Caps tegen de Islanders, waarvan ze wel móeten winnen om in de play-off strijd te blijven. Denk dat ik die wedstrijd wel ga kijken. Martin Erat kan al meedoen.
Precies, ik zie het wel zitten. Ik ga vanavond even kijken. De Capitals staan tevens slechts 2 punten achter de Jets met nog twee wedstrijden tegoed. Ze kunnen van 10e naar 3e gaan in de conference.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef Katth het volgende:
[..]
Klopt dat hij 11e was in zijn draft, maar dat kwam omdat teams voor de Caps vooral voor defenders kozen. Het is een pick die ze gekregen hebben in de Varlamov trade met Colorado. Ik denk dat Erat - Backstrom - Ovechkin echt 1 van de betere 1st lines in de NHL kan zijn. Daarachter Laich - Ribeiro - Brouwer.
Game-in-hand zijn alleen goed als je ze wintquote:Op donderdag 4 april 2013 14:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Precies, ik zie het wel zitten. Ik ga vanavond even kijken. De Capitals staan tevens slechts 2 punten achter de Jets met nog twee wedstrijden tegoed. Ze kunnen van 10e naar 3e gaan in de conference.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |