Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
het zou mij tegenvallen.
maar ik heb dan ook nauwelijks gesolliciteerd.
Weet ik nog nietquote:
sorryquote:
Gooi je charmes in de strijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Eerst maar eens kijken of ze me interessant vinden en of er dan nog wat beschikbaar is. Dit was voor Functioneel beheerder business intelligence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef ACT-F het volgende:
Gooi je charmes in de strijd
Misschien willen ze wel enkel m'n brief omdat ik een vrouw benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel enkel m'n brief omdat ik een vrouw benDie heb ik wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon in een doosje zitten met een strikje eromheen en op het moment suprême eruit springen: 'surprise!'quote:
Ik ga wel even naar de keuken als jij binnenkomtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Gewoon in een doosje zitten met een strikje eromheen en op het moment suprême eruit springen: 'surprise!'
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ookOf nouja
![]()
Eerste baan was afstudeerbaan. En waar ik nu zit.. wel moeten motiveren, maar dat was ook gelijk raak. Dus weinig oefening gehad
Mooi was dat hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.
Zodra je weer terugkeert: surprise!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken als jij binnenkomt
In de gloriedagen van de ICT zelfs mondelingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.
Hehe andere tijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de gloriedagen van de ICT zelfs mondelingHet gesprek was niet meer dan een formaliteit. Ik wist al dat ik aangenomen was toen ze interesse toonden
Kan ie ze gelijk schilderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arme Krea. Net z'n huis opgeknapt, moet hij weer sleutelen om dat ding hoger te zetten.
Allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Housewarming uitgesteld tot nader bericht
Wist ik veel dat jij zo'n koukleum / zeur wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij wilde zonodig dat ik naakt met pompons ging huppelen [ afbeelding ]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist ik veel dat jij zo'n koukleum / zeur was
Hard dansen, dan krijg je het vanzelf warmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijk
Dansen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hard dansen, dan krijg je het vanzelf warm
Hou hem dan wel op swaffelgrootte/dikte.. anders danst ie zo weinigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef ACT-F het volgende:
* Pompon om kleine t doet
Kijk eens wat cute![]()
Checkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hou hem dan wel op swaffelgrootte/dikte.. anders danst ie zo weinig
Jaargemiddelde van 30 graden: héérlijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijk
Dude!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Pompon om kleine t doet
Kijk eens wat cute![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaargemiddelde van 30 graden: héérlijk!
Doe je ook mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|