SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
nee, niet voor taartquote:
Kreaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
Hallo.
Wouter. Kom je ook 5 april?.
Zo. nu heb ik genoeg geplugged.
Geplugd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
Hallo.
Wouter. Kom je ook 5 april?.
Zo. nu heb ik genoeg geplugged.
That's mequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Krea
volgens mij kan ik wel. lijkt me wel tof. Zeker gezien het programma
ga jij er eens achteraan, jij kent Danny zo goedquote:
Danny en ik zijn niet meer zo close.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij er eens achteraan, jij kent Danny zo goed
Zij was me ook in zeer positieve zin opgevallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.georgesont.nl/(...)16-Alissa/index.html
Ik zag haar net pas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij was me ook in zeer positieve zin opgevallen
Ik heb gevraagd of hij in natura betaald wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij al wat in zijn gastenboek geschreven?
Wat?quote:Hey george,alles goed? Met mij uitstekend!
Opeens kwam er iemand in me msn annabolven1 zij had me msn ban jouw en ze wou weten hoe en wat,echt heel grappig.
Wanneer was ik ookal weer bij jouw zo'n tijd gelden sta niet op je site?
Groetjes Irisrenuka
Ik moet ook eens zo'n shoot doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of hij in natura betaald wordt.
Voor wat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet ook eens zo'n shoot doen.
Nath, wanneer heb je eens tijd voor ome Dragan?
Ja, nee, daar heb ik geen tijd voor.quote:
Ik snap dat je liever naar George gaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, daar heb ik geen tijd voor.
Hij is veel beter dan wij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever naar George gaat.
Ik heb niet op die link geklikt, dus ik heb geen idee wie het is of wat hij doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever naar George gaat.
Draaierig en zwakjes, ik hoop dat ik m'n eten vandaag wel binnen hou...quote:
Een fotoshoot.quote:
Shitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Draaierig en zwakjes, ik hoop dat ik m'n eten vandaag wel binnen hou...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een fotoshoot.![]()
Maar ik proef dat je niet zo heel enthousiast bent.
Het was ook een beetje semi-serieus.
Zal wel door de honger komen, heb 4 dagen lang alles eruit zitten gooien en dat zul je dan best wel voelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ShitGaat niet beter dus?
![]()
Kusje erop
Die kerel is een baas op het gebied van nabewerking.quote:
Ahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal wel door de honger komen, heb 4 dagen lang alles eruit zitten gooien en dat zul je dan best wel voelen
Het zou een 'nette' shoot worden hč. Voor de duidelijkheid. Het is geen verkapte manier om in je broekje te komen of zo.quote:
Dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die kerel is een baas op het gebied van nabewerking.![]()
Zelfs de leute bij Adobe hebben zoiets van: "fuckin' hell, zelfs wij wisten niet dat zoiets met Photoshop mogelijk is!"
Een gewone fotoshoot ben ik best voor inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zou een 'nette' shoot worden hč. Voor de duidelijkheid. Het is geen verkapte manier om in je broekje te komen of zo.
Topic kill.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Topic kill.Was ie dood genoeg nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mit gebraten Zwiebeln.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Patatje Vietnamoorlog is ook zo pittig hč
Als het maar smaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mit gebraten Zwiebeln.
Jammer van al die carbs, maar goed. Het is niet anders.
Absoluut waarheid. En jammer dat er niet gedronken mag worden onder werktijd. Zo'n klein drinkersflesje met Brandy in de binnenzak zou niet heel verkeerd zijn op dit soort dagen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje vet is met deze Siberische temperaturen nooit verkeerd.
gooi je een colafles vol met die zooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Absoluut waarheid. En jammer dat er niet gedronken mag worden onder werktijd. Zo'n klein drinkersflesje met Brandy in de binnenzak zou niet heel verkeerd zijn op dit soort dagen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef ACT-F het volgende:
Een beetje vet is met deze Siberische temperaturen nooit verkeerd.
echte mannen drinken bier, altijd en overalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Absoluut waarheid. En jammer dat er niet gedronken mag worden onder werktijd. Zo'n klein drinkersflesje met Brandy in de binnenzak zou niet heel verkeerd zijn op dit soort dagen.
Zolang het ontsmettingsalcohol is mag het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gek om te zeggen dat ik iets snel heb gedaan zonder te weten wat ik heb gedaanquote:
Ik denk niet dat mijn chef het waardeert als ik ruik naar een middeleeuws oorlogsschip.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gooi je een colafles vol met die zooi
Dat dacht ik ook toen ik 16 was. Toen ontdekte ik vodka en slivovic.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
echte mannen drinken bier, altijd en overal
tictac erbijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn chef het waardeert als ik ruik naar een middeleeuws oorlogsschip.
Listerine zuipuh?!?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het ontsmettingsalcohol is mag het.
Drink je met mate... uh je chefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn chef het waardeert als ik ruik naar een middeleeuws oorlogsschip.
Je bent zo snel, dat je het zelf niet eens gemerkt hebtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gek om te zeggen dat ik iets snel heb gedaan zonder te weten wat ik heb gedaan
Ik pleur straks in DL de tank vol. Scheelt 10 tot 15 cent de liter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef Kreator het volgende:
Net 58 liter getankt. Elke keer uitstellen omdat het zo duur is en dan nog meer betalen omdat je zo lang hebt gewacht..
In België zelfs tot 18 cent per literquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik pleur straks in DL de tank vol. Scheelt 10 tot 15 cent de liter.
Bijna 20 cent de liter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik pleur straks in DL de tank vol. Scheelt 10 tot 15 cent de liter.
Tankenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef Kreator het volgende:
Net 58 liter getankt. Elke keer uitstellen omdat het zo duur is en dan nog meer betalen omdat je zo lang hebt gewacht..
Ik denk niet dat dat rendabel is, Jizzt. Even naar België rijden...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In België zelfs tot 18 cent per liter
Ik weet wel wat ik heb gedaan. Daar was ik helemaal niet zo snel mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent zo snel, dat je het zelf niet eens gemerkt hebt
Even een half uurtje drukken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik heb gedaan. Daar was ik helemaal niet zo snel mee.
Probeer het eens met armen en benen i.p.v. je hersenen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's. Sportschool zou ik niet vaker dan 2 of 3 keer volhouden. Geestdodend.
Jij zwemt toch of tennist?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
Kudo's. Sportschool zou ik niet vaker dan 2 of 3 keer volhouden. Geestdodend.
ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Kreator het volgende:
Squash. (stok achter de deur is dat dat met zn 2'en is.)
Voor mij welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat rendabel is, Jizzt. Even naar België rijden...
Nou ja, een tijd geleden was je totaal niet gemotiveerd. Nu ben je 180 graden gedraaid. Ik vind het knap van je!quote:
Toen zat ik nog bij een andere sportschoolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou ja, een tijd geleden was je totaal niet gemotiveerd. Nu ben je 180 graden gedraaid. Ik vind het knap van je!
Hoe bevalt het eigenlijk om weer in de schoolbanken te zitten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen zat ik nog bij een andere sportschool
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:36 schreef ACT-F het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk om weer in de schoolbanken te zitten?
Bij deze sportschool is dit zeker je instructeur:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen zat ik nog bij een andere sportschool
Welke oefeningen doe je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al genoeg instructeurs/schema's gehad. Dus globaal weet ik het wel. Das voldoende voor me
Wat standaard dingen gewoon. Dus eerst beetje hardlopen/cardio. Beetje aan de machines voor m'n benen, beetje aan de gewichten voor m'n armen enzo.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat standaard dingen gewoon. Dus eerst beetje hardlopen/cardio. Beetje aan de machines voor m'n benen, beetje aan de gewichten voor m'n armen enzo.
Niets bijzonders.
Ik moet nu 1 bushalte verder dan waar ik normaal uitstap als ik naar huis gaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef ACT-F het volgende:
Goed bezigIk ben (nog steeds) te beroerd om er naar toe te gaan. Als het nou op kruipafstand was
Ja, er was er wel één, maar daarvan is sinds gisteren gebleken dat het omgebouwd is tot tuincentrum
![]()
Ik zat me te oriënteren op een sportschool, maar van vriendinnen hoorde ik onlangs dat de begeleiding daar minder is vergeleken met de nieuwe sportschool waar zij nu zitten. Maar om nou meteen een jaarcontract aan te gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet nu 1 bushalte verder dan waar ik normaal uitstap als ik naar huis ga
Die ander was op een kwartier fietsen, dus dat werkte ook neit meer, aangezien ik dan altijd eerst langs huis moest
Ga je nog op zoek naar een ander?
Maar geen ervaring met sportscholen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef ACT-F het volgende:
Ik zat me te oriënteren op een sportschool, maar van vriendinnen hoorde ik onlangs dat de begeleiding daar minder is vergeleken met de nieuwe sportschool waar zij nu zitten. Maar om nou meteen een jaarcontract aan te gaan
Maar ik ben dus niet bereid om een jaarcontract aan te gaan. Of zou je dat wel doen ā ¤30 pm + inschrijfkosten en nog meer ondoorzichtige kosten die als verrassing gepresenteerd worden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ja dan is misschien iets van instructie wel handig.
Ik heb zelden gehad dat er verrassingsbedragen bij kwamen.. Dus was evt inschrijfgeld en verder gewoon maandelijks bedrag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Maar ik ben dus niet bereid om een jaarcontract aan te gaan. Of zou je dat wel doen ā ¤30 pm + inschrijfkosten en nog meer ondoorzichtige kosten die als verrassing gepresenteerd worden?
Absoluutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat zo'n sportschool/fitness heel veel stille leden heeft.
En dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Een jaarcontract kan je helpen als stok achter de deur, maar dat is eigenlijk zelden het geval. Meestal word je dan sponsor van de club
¤50?quote:Is het echter de enige sportclub waar je evt heen zou willen, dan is het wel het overwegen waard. Ik heb nu zelf een half jaar contract voor 50pmMaarja, het is het waard
Stille genietersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat zo'n sportschool/fitness heel veel stille leden heeft.
koeien doen niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat wil ik dus niet
[..]
¤50?Ik wandel wel in een weiland met stieren. Nou ja, laat ik eerst met koeien beginnen.
Ja ik weet t.. is duur. Maarja je moet wat hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat wil ik dus niet
[..]
¤50?Ik wandel wel in een weiland met stieren. Nou ja, laat ik eerst met koeien beginnen.
Tering, dat is een best bedrag.. Bij mijn weten rekent Trifora 55pm maar dan heb je fitness/wellnes/tennis mogelijkheden all-inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden gehad dat er verrassingsbedragen bij kwamen.. Dus was evt inschrijfgeld en verder gewoon maandelijks bedrag.
Een jaarcontract kan je helpen als stok achter de deur, maar dat is eigenlijk zelden het geval. Meestal word je dan sponsor van de club
Is het echter de enige sportclub waar je evt heen zou willen, dan is het wel het overwegen waard. Ik heb nu zelf een half jaar contract voor 50pmMaarja, het is het waard
Dat hebben ze toch wettelijk aangepast dat je per maand mag opzeggen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zat me te oriënteren op een sportschool, maar van vriendinnen hoorde ik onlangs dat de begeleiding daar minder is vergeleken met de nieuwe sportschool waar zij nu zitten. Maar om nou meteen een jaarcontract aan te gaan
Klopt ja. Verschil zit hem in dat dit geen sportschool is, maar de sportruimte van de fysiotherapeut.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef Redbaron het volgende:
Tering, dat is een best bedrag.. Bij mijn weten rekent Trifora 55pm maar dan heb je fitness/wellnes/tennis mogelijkheden all-in
Duidelijk verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:40 schreef Cue_ het volgende:
M'n vriend vertelt dat ik vanavond m'n motivatiebrief opstuurEven hard aan de slag dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt al duidelijkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Die vriend stuurt hem vervolgens door naar zijn manager. Tis meer dat ik nu een stok achter de deur heb om hem echt af te maken vanavond.
nog beter betaald FOK!ken?quote:
Je begint dan ook ergens halverwege het verhaalquote:
Ik heb hier al eerder over gepostquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je begint dan ook ergens halverwege het verhaalben ik trouwens ook goed in
Weet ik nietquote:
dus goed motiverenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Tis beetje via via, dus uberhaupt kijken wat er is. Er was/is een functie vrij, maar was eigenlijk al vergeven toen ik erover hoorde.
het zou mij tegenvallen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
het zou mij tegenvallen.
maar ik heb dan ook nauwelijks gesolliciteerd.
Weet ik nog nietquote:
sorryquote:
Gooi je charmes in de strijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Eerst maar eens kijken of ze me interessant vinden en of er dan nog wat beschikbaar is. Dit was voor Functioneel beheerder business intelligence.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef ACT-F het volgende:
Gooi je charmes in de strijd
Misschien willen ze wel enkel m'n brief omdat ik een vrouw benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel enkel m'n brief omdat ik een vrouw benDie heb ik wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon in een doosje zitten met een strikje eromheen en op het moment supręme eruit springen: 'surprise!'quote:
Ik ga wel even naar de keuken als jij binnenkomtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Gewoon in een doosje zitten met een strikje eromheen en op het moment supręme eruit springen: 'surprise!'
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ookOf nouja
![]()
Eerste baan was afstudeerbaan. En waar ik nu zit.. wel moeten motiveren, maar dat was ook gelijk raak. Dus weinig oefening gehad
Mooi was dat hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.
Zodra je weer terugkeert: surprise!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken als jij binnenkomt
In de gloriedagen van de ICT zelfs mondelingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn sollicitatiemail was maar 2 regels. Ook voor afstuderen.
Hehe andere tijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de gloriedagen van de ICT zelfs mondelingHet gesprek was niet meer dan een formaliteit. Ik wist al dat ik aangenomen was toen ze interesse toonden
Kan ie ze gelijk schilderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arme Krea. Net z'n huis opgeknapt, moet hij weer sleutelen om dat ding hoger te zetten.
Allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Housewarming uitgesteld tot nader bericht
Wist ik veel dat jij zo'n koukleum / zeur wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij wilde zonodig dat ik naakt met pompons ging huppelen [ afbeelding ]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist ik veel dat jij zo'n koukleum / zeur was
Hard dansen, dan krijg je het vanzelf warmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijk
Dansen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hard dansen, dan krijg je het vanzelf warm
Hou hem dan wel op swaffelgrootte/dikte.. anders danst ie zo weinigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef ACT-F het volgende:
* Pompon om kleine t doet
Kijk eens wat cute![]()
Checkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hou hem dan wel op swaffelgrootte/dikte.. anders danst ie zo weinig
Jaargemiddelde van 30 graden: héérlijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een warmtemens. Zo warm mogelijk
Dude!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Pompon om kleine t doet
Kijk eens wat cute![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaargemiddelde van 30 graden: héérlijk!
Doe je ook mee?quote:
Eerder rond!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint langzaam rechthoekig te worden
sorryquote:
Ligt een beetje aan de hoeveelheid drank die Zanger Dragan nuttigt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit dat niet in het standaard repertoire van Zanger Dragan?
Beetje speed in de snuit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, ben blij dat ik gisteravond wel op FOK! was; wat een tempo ineens
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Under_Score het volgende:
ik kruip weer onder mn steen, heanig an
heb 1 en 2 op video, 3 en 4 op dvdquote:
Echt zo'n reeks die je 50x kan kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb 1 en 2 op video, 3 en 4 op dvd
[..]
Ik wilde nog vragen of zo'n graftombe comfortabel isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Under_Score het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef ACT-F het volgende:
“This woman has to be gotten to a hospital!”
[ afbeelding ]
Ik mis hem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef ACT-F het volgende:
"Surely you can't be serious!?"
[ afbeelding ]
Homooooooo!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik nam gisteren 1 kleine trek van een joint en ik was 3 uur lang helemaal van de kaart. Vaag..
Van de kaart = genoten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik nam gisteren 1 kleine trek van een joint en ik was 3 uur lang helemaal van de kaart. Vaag..
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik droomde al gelijk over m'n sollicitatiegesprek
Weer ietsje beter dan gisteren, maar nog niet helemaal beter...quote:
Heb ik geëist ja, en niet alleen voor nuquote:
Ik las lembas bread...quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik geëist ja, en niet alleen voor nuMooi weer m'n vertrouwde Schärbrood kanen
quote:
lieve cue_quote:
dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lieve cue_
Hoe kon ik jou vergeten
Alleen als het mooi weer isquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n zin in volgende week vrijdag?
Als je echt wakker wilt wordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van die slappe Hollandsche filtermeuk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je echt wakker wilt worden![]()
[ afbeelding ]
Er lijkt genoeg te liggen. Geen probleem, want...quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar wat zie ik daar op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Witwaspraktijken van bruintje beerquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er lijkt genoeg te liggen. Geen probleem, want...
[ afbeelding ]
Je ontwikkelt een spamfilter of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk eerst de hele dag mezelf gespamd met mailtjes ( al hoewel een stuk minder dan die 16000 van vorige week) .. mag ik nu collega's ermee spammen.. zullen ze blij mee zijn
En dat systeem is al live of zit je in de testfase?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe controle op data, en als het afwijkt krijgen mensen mailtjes
Draait op productiedata idd.. gewoon testmailtjes naar mezelf.. En nu ben ik tevreden genoeg..dus gaat het naar de betreffende afdelingquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
En dat systeem is al live of zit je in de testfase?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Handig filter. Voor elke spammail die ie tegenhoudt krijg je een mailtje.
Dat is toch niet samsung maar android?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb iets tegen het uiterlijk van de samsung.. De tel zelf is goed, maar de icoontjes enzo..
Al zijn er vast genoeg mogelijkheden om dat te veranderen gok ik zo.. maar nooit in verdiept
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:45 schreef haakon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)stadhuis-almelo.html
Moeten wij nu gaan vragen.. WAT DAN???!?!!?!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, ik ben iets heel belangrijks vergeten te melden in topic 1000
Zal de gemeentelijke belasting volgend jaar ook wel weer omhoog gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:45 schreef haakon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)stadhuis-almelo.html
Zo'n skin erover kost toch alleen maar extra batterij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en Cue. Zie mijn Samsung.
http://db.tt/ezA99euy
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo'n skin erover kost toch alleen maar extra batterij?
Zeker niet als je in een groepsapp zitquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit.
En t gaat al niet lang mee
Kontneuk'n bevalt je niet meer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, ik ben iets heel belangrijks vergeten te melden in topic 1000
Hoezo ga ik niet lang mee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit.
En t gaat al niet lang mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |