echt, soms denk ik... eigenlijk altijd... wat een raar spel is het eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan het ook met parkjes doen hoor, low wealth parken plaatsen en basisvoorzieningen en het is zodanig ingevuld dat parkjes dezelfde happyness veroorzaken als een commercial doet. Omdat ze geen geld verspillen gaan ze ook nooit weg omdat ze blut zijn.
Slordig vooral. Alsof men niet weet (of in ieder geval hoort te weten) dat elk kleine slordigheidje ontdekt wordt door de spelers en in dit geval op een manier gebruikt wordt die stiekem niet OK is. Maak dan een apart 'park' happiness tabelletje aan in plaats van dat je het een verwaterde maar nog steeds functionele commerciėle happyness van maakt. Ze eten toch geen gras?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, soms denk ik... eigenlijk altijd... wat een raar spel is het eigenlijk.
so true.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Slordig vooral. Alsof men niet weet (of in ieder geval hoort te weten) dat elk kleine slordigheidje ontdekt wordt door de spelers en in dit geval op een manier gebruikt wordt die stiekem niet OK is. Maak dan een apart 'park' happiness tabelletje aan in plaats van dat je het een verwaterde maar nog steeds functionele commerciėle happyness van maakt. Ze eten toch geen gras?.
Je hebt als je zoned dat balkje tot waar iets max gaat, probeer dat sowies aan te houden. En voor de rest bijvoorbeeld een wijk platleggen als je waterzuivering daar neer zet, of je industrie en residents echt een heel stuk gescheiden houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
hoe leer ik het beste simcity 1,2000,3000 & 4 bouwtactieken (aka stad volbouwen tot op de milimeter) af?
recyclecenter haalt alleen op bij educated residents , en dan alleen op 1 punt op de dag. De rest van de dag wordt het geprocessed. Hoe meer education hoe meer recycables hoe meer je center bezig is hoe minder je je eraan stoortquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:26 schreef jackson het volgende:
Nu ik wat meer speel en ook met vrienden vind ik het spel juist verschrikkelijk storend. Vooral je recyclecentre die gewoon tijden lang niks doet. En soms gaan je inwoners keihard naar beneden zonder aanwijsbare reden.... Of die reden is slecht te herleiden?!
Lange bomenrij plaatsen (100 Simoleons), deze editten en er eentje in de lengte aan plakken (kost je opeens 400 trouwensquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
hoe leer ik het beste simcity 1,2000,3000 & 4 bouwtactieken (aka stad volbouwen tot op de milimeter) af?
Probleem is ook gewoon dat ik het kutspel niet meer vertrouwquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
recyclecenter haalt alleen op bij educated residents , en dan alleen op 1 punt op de dag. De rest van de dag wordt het geprocessed. Hoe meer education hoe meer recycables hoe meer je center bezig is hoe minder je je eraan stoort
Plus dat recylcing nog steeds buggybuttfucked is. waardoor het naar 0 gaat tot je een nieuw recycling centrum plaatst. Wat wel erg frustrerend is en blijft. Zeker als je processorfabriek alleen op je recycling draait en je het efficiėnt wil doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
recyclecenter haalt alleen op bij educated residents , en dan alleen op 1 punt op de dag. De rest van de dag wordt het geprocessed. Hoe meer education hoe meer recycables hoe meer je center bezig is hoe minder je je eraan stoort
Spelen, spelen, spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
Zelf heb ik het gevoel een programmeur van EA te zijn gezien ik met vrienden continu work-arrounds aan het bedenken ben waardoor het wel werkt. Inmiddels zijn we erachter dat het overschot aan resources gedeeld wordt over het aantal actieve steden. Dat duurde ook even voordat we daar een antwoord op hadden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Plus dat recylcing nog steeds buggybuttfucked is. waardoor het naar 0 gaat tot je een nieuw recycling centrum plaatst. Wat wel erg frustrerend is en blijft. Zeker als je processorfabriek alleen op je recycling draait en je het efficiėnt wil doen.
Ja dat is ook om te huilen. Heb je ook al een manier om regiostudenten te genereren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelf heb ik het gevoel een programmeur van EA te zijn gezien ik met vrienden continu work-arrounds aan het bedenken ben waardoor het wel werkt. Inmiddels zijn we erachter dat het overschot aan resources gedeeld wordt over het aantal actieve steden. Dat duurde ook even voordat we daar een antwoord op hadden.
Het gekke is dat ik me er wel gruwelijk mee vermaak tussen het vloeken door.... Maar ik heb dan ook geen last van "gebrekkig anger management"quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het al een beetje speelbaar inmiddels, dit spel, of is het maar goed dat ik in het kader van mijn gebrekkige anger managment dit spel nog met geen vinger aangeraakt heb?
Man, hou op! Dat werkt gewoon NIET. Overigens zitten mijn Uni, basisschool en Hogeschool propvol maar ik verwijderen aan de lopende band Industrie omdat er ongeschoolde knakkers de boel verkloten. Zou dus al blij zijn met fatsoenlijke studenten en persooneel in mijn eigen stadquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja dat is ook om te huilen. Heb je ook al een manier om regiostudenten te genereren?.
Ja, als ik ergens een tyfushekel aan heb dan zijn het wel games die niet af zijn bij release, of vol zitten met bugs waarvan het een eeuwigheid duurt voordat ze opgelost zijn. Laat staan games die worden opgevuld met DLC en uitbreidingen. Ik was dus al geen fan van EA, keer een nichtje blij gemaakt met de Sims 3, nou, die blijdschap was maar voor korte duur met de kale meuk welke ze het basis spel Sims 3 noemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik me er wel gruwelijk mee vermaak tussen het vloeken door.... Maar ik heb dan ook geen last van "gebrekkig anger management".
Klinkt plausibel... Fifa is erg tof maar ik speel dan FUT en dat rammelt ook als een malle. Al die online dingen van EA rammelen, dit ook. Als ik je zo hoor doe je er verstandig aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, als ik ergens een tyfushekel aan heb dan zijn het wel games die niet af zijn bij release, of vol zitten met bugs waarvan het een eeuwigheid duurt voordat ze opgelost zijn. Laat staan games die worden opgevuld met DLC en uitbreidingen. Ik was dus al geen fan van EA, keer een nichtje blij gemaakt met de Sims 3, nou, die blijdschap was maar voor korte duur met de kale meuk welke ze het basis spel Sims 3 noemenAlleen FIFA koop ik jaarlijks, en zelfs daar presteren ze het om bugs in te laten zitten.
Wacht nog wel een half jaartje denk, voordat ik hier eens aan begin. Schrok me kapot van de prijs ook toen ik van het weekend ff Origin installeerde op mijn nieuwe pc.
da kan niet met zo'n kuttig klein stukje grondquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
Ligt eraan, hoe erg is jouw controlfreakishness? Als je enigszins uitzoekend te werk gaat en het leuk vind om een puzzel aan gebrekkige automatische processen werkende te krijgen en verder gewoon een stad wil bouwen is het een leuk spel. Als je uitgaat van wat er belooft is door MEAxis dan zou ik je de frustratie besparen en nog even wachten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het al een beetje speelbaar inmiddels, dit spel, of is het maar goed dat ik in het kader van mijn gebrekkige anger managment dit spel nog met geen vinger aangeraakt heb?
Ikweets. Zelfs met een volledig functionerende OV ketting (Bus/Tram/Trein) in alle steden en mijn stad als enige met educatie (van basis tot uni) en een overschot van 5000 lesplekken kwam het niet op gang. Op een gegeven moment zag ik wel in de regioview dat er 2 steden waren die in zijn totaliteit 300 mijn kant op stuurde maar dat was dan ook nog niet eens te zien vanuit de stad waar ze vandaan moesten komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Man, hou op! Dat werkt gewoon NIET. Overigens zitten mijn Uni, basisschool en Hogeschool propvol maar ik verwijderen aan de lopende band Industrie omdat er ongeschoolde knakkers de boel verkloten. Zou dus al blij zijn met fatsoenlijke studenten en persooneel in mijn eigen stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |