IK zit op west Europa 6 en die doet het gewoon hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja verdomme ik speel dit nooit meer, geef geen euro meer aan die gamemaffia EA![]()
![]()
![]()
Auch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Schetsje van mijn badluck:
[ afbeelding ]
schade: 51 ja-knikkers grrrr
Als ik het echt zat wordt dan sloop ik gewoon het laatste stukje naar een kruispunt en dan verdwijnt de file weer, daarna zet ik het eventueel weer terug. Ik heb nu één stadje waar ik met een avenue vanaf de snelweg helemaal naar de achterkant van de map ga en daar een T splitsing maak tot het uiterste van de zijkant en vanaf daar pas een afrit maak voor de wijken etc zonder andere splitsingen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb wel een toevalligheidje in mn stad om files op te lossen. Treinstation aan de 'lege' kant van mn stad. Staan er files? Station open gooien. Staan daar files? Station weer dicht
niceee! ik vind het zo stom als het donker wordt. Dan ziet mn stad er niet mooi uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
mn klok staat stilalles gaat gewoon door maar hoef niet elk uur kosten te betalen (wat 15.000 per uur is ofzo) en het wordt ook niet meer donker
..
oja natuurlijkquote:
ja hequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niceee! ik vind het zo stom als het donker wordt. Dan ziet mn stad er niet mooi uit
dan zit je boven je wolkendek en dus zie je wolkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oja natuurlijk
[..]
ja heen als je van een afstandje kijkt is het heel mistig ofzo, dat is ook lelijk
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, ik moet al mn best doen om de 200k te halen![]()
(niet van mij)
Ah ja, 100% residential en men 'werkt' en 'spendeert' in de parkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
(niet van mij)
lekker schoffelen met z'n allenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja, 100% residential en men 'werkt' en 'spendeert' in de parken.
Is ook nog bugged inderdaad, heb me ook een keer helemaal gortig gezocht zonder resultaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef Blik het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen met Simcity na de nodige problemen. Meteen al mijn eerste probleem te pakken, als ik een game wil beginnen krijg ik alleen maar regio's welke al helemaal vol zitten. Daar kan ik dus geen plekje claimen. Nu heb ik maar een eigen regio geopend, maar dat moet anders kunnen toch?
ik gok dat die regio vol staat met fabrieken en shitquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
(niet van mij)
Je kan het ook met parkjes doen hoor, low wealth parken plaatsen en basisvoorzieningen en het is zodanig ingevuld dat parkjes dezelfde happyness veroorzaken als een commercial doet. Omdat ze geen geld verspillen gaan ze ook nooit weg omdat ze blut zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik gok dat die regio vol staat met fabrieken en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |