ERMAHGERD IK WILDE HET NET ZEGGEN!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
2e naamtopic voor je vandaag. IK MAG HOPEN DAT JE JE SPECIAAL VOELT
Ik las heel snel alleen je eerste zin en had ook een MI van een kwijlende jouquote:Op maandag 25 maart 2013 23:55 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD I'M SPECIAL!!!!!
* Mss kwijlt all over the place.
Ik kwijl bijna net zo goed als dat ik jankquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik las heel snel alleen je eerste zin en had ook een MI van een kwijlende jou![]()
Je hebt de longaids van Sjaan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:00 schreef Diconnected het volgende:
ugh ik ben misselijk en heb barstende koppijnfuuu
oh dear godquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heggeschaar gevonden en aan brum laten zien
Sukkelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij vond de shemales ook fantastisch.
Iets zegt me dat ik geen seks krijg vanavond
OK mental image will do thank you!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Foto van een verlept wijf met een heggenschaar in haar vazjien.
Lijnzaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ontbeten met lijnzaad. Laat die schijtbui maar komen
Nee, maar door yoghurt ofzo heen vind ik dat serieus erg lekker.quote:
Met een goed scherp mesje 1 zijrandje eraf snijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
Ze passen trouwens! De randjes staan een heel klein beetje naar buiten maar ze kunnen nog gewoon de kast in.
[ afbeelding ]
dat zijn altijd van die droogkloten jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die keukenmeneer van de woningbouw was echt zo'n blije-werkmeneer. (U krijgt gewoon een nieuw keukentje van mij hoor!). Net voorinspectie gehad bij het oude huis en dan krijg je zo'n humorloze bal. Hallo, doe eens blij zijn en meedenken en zulks
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Asos
Ik doe maar even niks falen... Afgelopen weekend weer 2 paar nieuwe schoenen
Damn you mother ! Kwam ze met kortingsbon van 20% "heb je toevallig schoenen nodig?"
Noouuuu............
Is het al binnenquote:
Bruine en grijze enkellaarsjesquote:
Bij mijn vorige huis had ik juist een hele blije meneer. Lekker zitten, kopje koffie, ladiela.quote:
Wie ein kutpuber van 14quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben cif echt aan het bestoken met die robot... Ik snap nu dat ie meteen zei "Koop em maar gewoon". Ik ben gewoon echt strontvervelend als ik iets wil![]()
![]()
![]()
HOE weet je dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is onderweg met de pakketman vandaag
Volgens mij wordt jij nog vervelender als dat ding er isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben cif echt aan het bestoken met die robot... Ik snap nu dat ie meteen zei "Koop em maar gewoon". Ik ben gewoon echt strontvervelend als ik iets wil![]()
![]()
![]()
het staat op mijnpakket.postnl.nl!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE weet je dat?
Als ik naar die tracking-pagina ga zeggen ze dat ik een mailtje van hun postbode krijg. Ik weet van niks
Ik ben speesquote:
Ik zit toch op het werkkkkkquote:
WAT IS DEZEN?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het staat op mijnpakket.postnl.nl!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis had ik juist een hele blije meneer. Lekker zitten, kopje koffie, ladiela.
Deze wilde niet eens gaan zitten.
En hij zei dat ik verantwoordelijk was voor de zonwering (die het nooit gedaan heeft). Net even de papieren nagezocht, maar mooi dat ik daar nooit voor getekend heb, dus hij mag het lekker zelf weghalen
Wat.... heb je ze in een fysieke winkel gekocht?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben speesEn waarom ik dan nog allerlei mails stuur met filmpjes en reviews i dunno... Wellicht omdat ik toch wil dat ie zegt WAT EEN BAZENAPPARAAT WAAROM HEBBEN WE DIE NIET EERDER GEKOCHT.
![]()
[..]
Ik zit toch op het werkkkkk![]()
Gelukkig vorige maand al mijn administratie uitgezochtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Loqi het volgende:
[..]fijne vent, mooi dat je daar papieren van hebt
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat.... heb je ze in een fysieke winkel gekocht?![]()
![]()
Waarom kende ik die site nog niet?quote:
quote:Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket
120quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ma had een bon en winkel was 10minuutjes rijden; dus toen vroeg ze om even samen te gaan.... En als het aan moeder lag had ik nog 3 paar nieuwe meeDie duwde me een partij schoenen in mijn handen
Het is duidelijk van wie ik het mee hebPa ging even globaal tellen hoeveel schoenen m'n moeder heeft.... 120 paar ongeveer
![]()
Oh goeden tip, dankje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met een goed scherp mesje 1 zijrandje eraf snijden(heb ik ook gedaan, werkt prima, dan past het net wat lekkerder)
Die ga ik ook toepassen denk ikquote:
Heeft ze afgerekend voor jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ma had een bon en winkel was 10minuutjes rijden; dus toen vroeg ze om even samen te gaan.... En als het aan moeder lag had ik nog 3 paar nieuwe meeDie duwde me een partij schoenen in mijn handen
Het is duidelijk van wie ik het mee hebPa ging even globaal tellen hoeveel schoenen m'n moeder heeft.... 120 paar ongeveer
![]()
Paar rekken en kasten in de garage. Deel in kasten boven (verdeeld in 2 kamers) en dan nog zomerschoenen op zolder edquote:
Overal schoenenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar rekken en kasten in de garage. Deel in kasten boven (verdeeld in 2 kamers) en dan nog zomerschoenen op zolder ed![]()
![]()
Owjah heb ook een nieuwe handtas gekocht
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar rekken en kasten in de garage. Deel in kasten boven (verdeeld in 2 kamers) en dan nog zomerschoenen op zolder ed![]()
![]()
Owjah heb ook een nieuwe handtas gekocht
Hier ook nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom kende ik die site nog niet?
Maar:
[..]
Ik vraag me stiekem nog wel af of er echt niks komt of dat de site gewoon faaltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook nietwel een pakket met verzenddoosjes borig
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem nog wel af of er echt niks komt of dat de site gewoon faalt
*stuiter stuiter*quote:
Ermagerd zo tofquote:
Ik zit ongeveer in dezelfde positie, omdat stuiter stuiterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Heb maar even sorry gemaild naar cif voor mijn gezeurWat kan ik vervelend zijn zeg
en vooral ook omdat hij en ik beide weten dat ie er toch komt dusjah
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer in dezelfde positie, omdat stuiter stuiter.
Dus iedere keer ren ik weer naar beneden omdat ik weer iets kwijt moet "ja hoi keuken, inspectie, gaskachel dit dat alles" en dan ga ik me ook nog zitten bemoeien met wat hij doet, maar ben te stuiterig om zelf na te denken.
Dus hij is lampen aan het verwisselen en ik begrijp het systeem niet dus dan zit hij "ja, die lamp gaat daar en die daar" en ik "o ja je hebt gelijk ik snap hem ik hou van je kusjekroel hoi liefje"
![]()
![]()
![]()
Zelfkennisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
wat spreken jullie rationeel over je vrouw-zijn
Ligt er aan, als je daar enorm veel woongenot voor terug krijgt is dat best wat waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Fred doet ook een stuiter stuiter nu.
Die heeft bedacht dat we dan gelijk een heel stuk keuken erbij laten zetten en dit dat alles en einz![]()
Leuk, maar kost wel gelijk 2000 euro en dat vind ik best een bedrag
Ja, moeilijk... We moeten nu dingen gaan kiezen, dit is het moment zeg maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je daar enorm veel woongenot voor terug krijgt is dat best wat waard natuurlijk.
Bolletjes wel, sla vast in een zakjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand of AH to go bolletjes en (ijsberg)sla verkoopt?
Okayy thanks, geen zin om om te lopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bolletjes wel, sla vast in een zakje
Wen er maar vast aan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Afgewerktwat klinkt dat slecht
Ik werk in de Bijlmer hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Afgewerktwat klinkt dat slecht
Dat verklaart allessssquote:
quote:
quote:
Zovelen errors in mijn hoofd bij het lezen van deze zinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik was eigenlijk al om vijf uur afgewerkt maar ben pas om zes uur aangereden
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
MSS! Babe trouwens! Je zag er echt supergoed uit
wacht maar! Brabo in spequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zovelen errors in mijn hoofd bij het lezen van deze zin
quote:
Het was ook echt zo!!quote:
quote:
daarom is hij ook zo goed voor de rolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n misselijk hoofd hebben
Hij moet DOODquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarom is hij ook zo goed voor de rol
JEZUS KOOP DAT DING GEWOON!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
Al 5 keer die stofzuiger in mijn winkelmandje geklikt en dan toch weer wegklikken "nee ik zoek nog wat meer reviews eerst" ............................................................ "IK WIL EM NU NU NU"
*gaat zichzelf verlossen* RAM RAM RAM
Batman red hem, laatste plaatje is hij King Geoffery in de serie GoT waarbij hij super veel mensen martelt en moordquote:
quote:
Ah okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Batman red hem, laatste plaatje is hij King Geoffery in de serie GoT waarbij hij super veel mensen martelt en moord
Ermahgerd de verwarringquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is het pakketje een leugen
[ afbeelding ]
HEB JIJ OOK 1 VERTEL ME ALLESquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Robotstofzuigers.
Domme robotstofzuigers.
NEE NIX GEWOON DAT DING KOPEN VERDOMMEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK 1 VERTEL ME ALLES
Obsessie
ERMAHGERD zag ik jou vanmorgen fietsen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb velen kleur aan vandaagalleen denk dat ik ander vestje aandoe, neonroze is toch wel erg fel
HEB JE AL GEKEKEN OF ZE EEN HOLO STOFZUIGER HEBBEN?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK 1 VERTEL ME ALLES
Obsessie
Wat liefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
MSS! Babe trouwens! Je zag er echt supergoed uit
Denk hetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD zag ik jou vanmorgen fietsen?
Nee dat boeit me niet; hij moet het goed doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HEB JE AL GEKEKEN OF ZE EEN HOLO STOFZUIGER HEBBEN?
ERMAHGERD DE WERELD VERGAATquote:
gaat ze er serieus op reagerenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet; hij moet het goed doenEn dezen heeft goeien reviews. Kost ook wel wat maar goed (370 euro
)
Zeg NEINquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd mijn vader smst net 'ja ik wil tot 4 uur werken en dan naar jou aanrijden en dan ben ik rond 5 bij jou, kun je dan het eten klaar hebben?'.
Ermahgerd om 5 uur al eten
Hehe, had mijn pa kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd mijn vader smst net 'ja ik wil tot 4 uur werken en dan naar jou aanrijden en dan ben ik rond 5 bij jou, kun je dan het eten klaar hebben?'.
Dat is een late lunch!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
Ja het zit diepquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het zit diep
overigens heb ik geramd
Yaaaay robotstofzuigding wall-e yaaaaay
WEET JE ZEKER DAT JE DIE WILDE?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het zit diep
overigens heb ik geramd
Yaaaay robotstofzuigding wall-e yaaaaay
En zeggen dat 5 uur te vroeg is en dat je om 6 uur (of wat voor tijdstip dan ook) wil eten is geen optie..?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik lunch nu pas dus dat is ook weer een goeden idee
quote:Bol.com is geblokkeerd vanwege misbruik vanaf het IP adres waarmee u momenteel bol.com bezoekt.
Hij komt rechtstreeks vanuit zijn werk, als hij een uurtje later vertrekt staat hij in de file. Maar hij zou mijn douche fixen dus ik laat 'm dat wel doen en dan gaan we daarna eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En zeggen dat 5 uur te vroeg is en dat je om 6 uur (of wat voor tijdstip dan ook) wil eten is geen optie..?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
koop alles nu
Ik heb mijn fidelio gekocht
[ afbeelding ]
Dus.
Die is lelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
De Neato XV-15
Ja ben het zeker dat ik die wou![]()
Klinkt als een goeden dealquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij komt rechtstreeks vanuit zijn werk, als hij een uurtje later vertrekt staat hij in de file. Maar hij zou mijn douche fixen dus ik laat 'm dat wel doen en dan gaan we daarna eten.
Ik las felatioquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
koop alles nu
[ afbeelding ]
Dus.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
koop alles nu
[ afbeelding ]
Dus.
quote:
Het ziet eruit als een hypermoderne poef, maar wel een handig dingetje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een speaker die muziek over wifi afspeelt
ik zou er niet op gaan zittenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een hypermoderne poef, maar wel een handig dingetje!
nevermindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
koop alles nu
[ afbeelding ]
Dus.
LOL!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn collega heeft al een half uur van die Braziliaanse muziek op staan, pffff![]()
Hij omschrijft het als de 'Braziliaanse Nick & Simon'. Dus wij opzoeken hoe je 'palingsound' vertaalt van het Nederlands naar het Portugees.
[ afbeelding ]
Sounds legit!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
Mijn nagellak past niet meer in mijn helmer. Ik heb geen plek voor een tweede nagellakhelmer. Ik moet dus groter gaan wonen omdat mijn nagellak anders niet meer past
Ik adopteer met liefde!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
Mijn nagellak past niet meer in mijn helmer. Ik heb geen plek voor een tweede nagellakhelmer. Ik moet dus groter gaan wonen omdat mijn nagellak anders niet meer past
oh okeequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vroeg 'wat is het' maar ik had niet door dat er in de tussentijd al over gepraat was
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn collega heeft al een half uur van die Braziliaanse muziek op staan, pffff![]()
Hij omschrijft het als de 'Braziliaanse Nick & Simon'. Dus wij opzoeken hoe je 'palingsound' vertaalt van het Nederlands naar het Portugees.
[ afbeelding ]
dat hebben we soberso al ermahgerd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor de volgende meet zodat we de hele tijd HOE HOE HOE op de achtergrond hebben!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb weer ruimte gecreëerd voor nagellak door het ladenkastje in gebruik te nemen van het bureauVlg mij heeft cif het nog niet gezien
Wie nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb verlatingsangst, dus nee. Ik wil gewoon net zo'n epische inloopkast als Sjaan
Mewhehehe, zal ik je wat geluidsbestandjes appen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in een meeting waarbij ik al echt moeite moet doen om niet keihard te lachen en dan ga jij zitten HOE-en
ermahgerd no.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Mewhehehe, zal ik je wat geluidsbestandjes appen?
Ermahgerd sopsopsopquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, nog even en er staat meer zut van mij dan van Joop in z'n badkamer.
ja neem dan een dvdrip ermahgerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik wil GoT voor mijn broertje branden, heb ik 8 GB dvd's nodig.
Oh, neuh, dat niet. Ik zie 'm wel vol verwondering kijken naar wat er allemaal staat. Vooral de solid shampoo was een mooie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Herkenbaaren Intro gaat dan ook al mn lush dingen uitproberen
oh waar is dit dan voor? HUH een conditioner voor je huid? Oh ik heb ook een beetje olie nodig
Hehequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, dat niet. Ik zie 'm wel vol verwondering kijken naar wat er allemaal staat. Vooral de solid shampoo was een mooie.
ff verkleinen eerst dan, maar gewoon kleinere downloaden was sneller geweest want hij had minder grote bestanden hoeven dowloaden plus je hoeft tn iet om te zettenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik wil GoT voor mijn broertje branden, heb ik 8 GB dvd's nodig.
Dat zijn het volgens mij ermahgerd. Eerste seizoen op 5 8GB dvd's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja neem dan een dvdrip ermahgerd
Ja maar ik wilde er perse een met zo'n menu en subs en dit dat alles. HOEEE kan ik 'm verkleinen dan? En wat doet dat met de kwaliTET?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ff verkleinen eerst dan, maar gewoon kleinere downloaden was sneller geweest want hij had minder grote bestanden hoeven dowloaden plus je hoeft tn iet om te zetten
Dan volgende keer DVD5 downloaden ipv DVD8 want nu moet je DLdvd's kopen om het er op te laten passenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde er perse een met zo'n menu en subs en dit dat alles. HOEEE kan ik 'm verkleinen dan? En wat doet dat met de kwaliTET?
Thnx babequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan volgende keer DVD5 downloaden ipv DVD8 want nu moet je DLdvd's kopen om het er op te laten passen
Je kunt dvdshrink downloaden, kwaliteit zal hij niet merken. Als de dvd ingeladen is eerst alle andere talen eraf halen, en als dat nog niet genoeg is dan pas de kwaliteit omlaag halen totdat hij past.
Ermahgerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Neen wel een foto van gemaakt speciaal voor jou
ja unf is een ransbakjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef Mirjam het volgende:
ik zit hier nog steeds te lolleren om 'vleesroos'
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef Mirjam het volgende:
Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
spees is vervelend terwijl k aan het gamen ben
HUUUUU
lara is onthoofd
Al die aidsgrappen gemistquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb volgnesm ij ook wel wat grapjes gemist omdat ik ff zat te suffen
eerst ff de disclaimer van de post lezen voordat er staat *does not include MSSquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees er staat een typfout op je site!
Tomorrow I am seeing some friends and we are going to have the BEST pizza I have ever had.
Fixed versie:
Tomorrow I am seeing the prettiest/sweetest/most awesome chicks and we are going to have the BEST pizza I have ever had.
Mehehehquote:
ja ermahgerd ik heb alleen julliequote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst ff de disclaimer van de post lezen voordat er staat *does not include MSS
Het was niet wat ik ervan had verwacht.quote:
Zovelen sportiviteitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Dus....
Vanavond weer eens tennissenBenieuwd hoe vaak we de bal moeten terugzoeken door de wind
Ja ah ik sta nog ingeschreven voor dit jaar; en dan vind ik het ook zonde als ik niks speelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zovelen sportiviteit
Maar met al die wind wellicht nie zo handig nee..
Gotta love itquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb weer een mooie op marktplaats.
Hij had geboden op m'n keyboard. Ik gevraagd of hij prijs wilde middelen. Hij zei dat hij nog bezig was met een ander keyboard, maar als dat niks werd had hij wel interesse. Maar hij bleef vasthouden aan zijn bod.
Dus ik zijn bod verwijderd, aangezien hij met een ander bezig was en ik zijn bod te laag vond.
komt hij nu met "waarom is mijn bod verwijderd, graag opheldering van dit fenomeen" (laatste zin is een directe quote)
Dus ik teruggemaild met "joh, ik dacht dat je met een ander bezig was, heb je nog interesse dan?"
Krijg ik nu een hele mail terug dat hij bezig was met een ander keyboard voor een kind, dat dit keyboard voor hem zelf was, stond compleet los van elkaar, dat hij het raar vind dat ik de bieding er nu uitgehaald heb, want hij had nog steeds interesse (wat ik moest ruiken uiteraard) en dat hij nu met de andere biedingen mee zal gaan bieden.:')
Inmiddels heb ik dus lagere biedingen gekregen en daar wil hij in mee gaan. Sure
Wat zitten er toch heerlijke jostis op die site
Eeuwig vermaakquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb zojuist 'velen details' in mijn essay geschreven. Fuuuuuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef Mirjam het volgende:
nsfw:dafuuuuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef Mirjam het volgende:
nsfw:Die rozen :´)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd. http://nos.nl/op3/video/488959-lantaarnpaal-doorboort-bus.html
Wat wil je nou horen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallon, ik faal in eten vandaag
o: niks
l: grote krentenbol met margarine
t: kippensoep
d: maultaschen met velen sla komkommer en tomaat_
Niks? Ik faal gewoon omdat ik voor het avondeten fucking weinig heb gegetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen?
En ik moest maultaschen googelen, is dat niet gewoon ravioli?
ah, doe eens!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik mag er toch niet op reageren
Mijn biefstuk smaakte iig heerlijk
Ja maar ja maar toe nouquote:
Nee en het is 250quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef bleiblei het volgende:
SQ:
Spees, squat jij met gewichten? En is van nul naar 300 in dertig dagen wel verantwoord?
Nee, niet tot je reet bijna de grond raakt, dan krijg je lorrenknieënquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef bleiblei het volgende:
dus gewoon door je hurken tot je reedt bijna de grond raakt en weer omhoog?
Naja, ik kan alleen filmpjes van mannen met enorme gewichten vinden op youtube so far die dat wel doen, daarom vraag ik het. But never mind, was alleen maar positieve interesse.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, niet tot je reet bijna de grond raakt, dan krijg je lorrenknieën
Ik ben niet beaus hoor, maar je moet max tot een een hoek van 90 graden gaan anders dan verneuk je je knieën. Dus je hamstring parallel aan de grondquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik kan alleen filmpjes van mannen met enorme gewichten vinden op youtube so far die dat wel doen, daarom vraag ik het. But never mind, was alleen maar positieve interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |