SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engel?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
Zo raar, die Valerio en Dennis die elkaar opeten.
Tof programma welquote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
Zo raar, die Valerio en Dennis die elkaar opeten.
?quote:
Klopt.quote:
Het waren bolletjesquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, nog maar een grapje dan?
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet nergens van
[..]
Waar zat het in?
Die kende ik al, geweldig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, nog maar een grapje dan?
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet nergens van
[..]
Waar zat het in?
Aanstellerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bied je je aan?
Ik wilde de lapo, maar die hebben ze me ontzegd
Nou ja zeg !!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, dit is lullig voor m'n zusje
Ze kan niet naar 3FM want haar vriendin mag niet of zo en kan dus niet mee rijden
Geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij was met engel....
Ik geef faxie de schuld van mijn gedachtegang.
Moet werken, geen zekerheid of ze terug op tijd kan zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg !!
Kan je moeder niet rijden?
En ik mis je een beetjequote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nou nee fax sorry maar dat vind ik geen geldige reden
Tante? Iemand?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet werken, geen zekerheid of ze terug op tijd kan zijn.
Nope. Als ik m'n rijbewijs had, had ik het gedaan. Heb toch vrije inloop op m'n werk, maar ja, dat heb ik niet.quote:
Beetje raar wel dat als je met een vrouw wegbent, je alsnog aan mij denkt.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij was met engel....
Ik geef faxie de schuld van mijn gedachtegang.
quote:
Hoe laat moet ze er zijn dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Als ik m'n rijbewijs had, had ik het gedaan. Heb toch vrije inloop op m'n werk, maar ja, dat heb ik niet.
Vooral lullig omdat ze zo graag wilt en dan op het laatste moment niet kan
Zo foutquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje raar wel dat als je met een vrouw wegbent, je alsnog aan mij denkt.
Schreeuwde je ook mijn naam toen je klaarkwam?
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kende ik al, maar blijft leukquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rot tijdstip ook nog ivm files enz.quote:
Daarom wilt m'n ma de gok niet wagen om te gaan. Heen is niet zo'n probleem, maar terug wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot tijdstip ook nog ivm files enz.
Ik vond die warme saus die we erbij kregen wel een beetje verdachtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook als Fera de Cinnamonsticks neemt met die witte saus.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond die warme saus die we erbij kregen wel een beetje verdacht
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook als Fera de Cinnamonsticks neemt met die witte saus.
Maar wat hebben jullie nog meer gedaan?
Die kende ik ook al.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze vind ik ook altijd wel grappig.
[ afbeelding ]
Hi Bambi!quote:
Gesmikkeld en gebabbeldquote:Op maandag 25 maart 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook als Fera de Cinnamonsticks neemt met die witte saus.
Maar wat hebben jullie nog meer gedaan?
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, dit is de laatste slechte grap van de dag.
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo moe! Maar verder goed, heb een superleuk weekend gehad!
[ afbeelding ]
Ze moet er 's ochtends al zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom wilt m'n ma de gok niet wagen om te gaan. Heen is niet zo'n probleem, maar terug wel.
Pics.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb me meer dan een week niet geschoren. Misschien maar weer eens doen, het begint te jeuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics.Ik neem nooit picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus dan moet ze ook een dagje spijbelen?quote:
Ook niet van je baard?quote:
Het is alleen 's ochtends voor een uurtje of zo?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan moet ze ook een dagje spijbelen?
Haar brengen en alleen terug laten gaan met de trein is ook geen optie?
Grapjas.quote:
Heeft hij zijn belofte gebroken ja?quote:
Ik moest hem even resizenquote:
Een foto van mijn baard?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Ik ben wel benieuwd.
Tssskquote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heeft hij zijn belofte gebroken ja?
[..]
Is waarschijnlijk de duidelijkste foto van je die ik tot nog toe gezien heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hem even resizen
[..]
Een foto van mijn baard?
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk de duidelijkste foto van je die ik tot nog toe gezien heb.
Hihi, ik dacht dat je trollde.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hem even resizen
[..]
Een foto van mijn baard?
Nou goed, een foto van mijn baard.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk de duidelijkste foto van je die ik tot nog toe gezien heb.
Haha geweldigquote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mijn zoon gaat op maandag altijd naar breakdancen in Dordrecht. Hier gaat hij met de trein naartoe. In Dordt moet hij dan altijd nog een klein stukje fietsen. Gelukkig kan zijn fiets makkelijk en gratis mee in de trein!
Dit vertelt hij net: ik zat in de trein, lekker spelletje te doen op mijn telefoon. Trein was bijna bij station Stadspolders en toen dacht ik "KUT FIETS VERGETEN!!" het is best ver lopen dan naar het breakdancen in Dubbeldam hoor!!![]()
![]()
![]()
Gewoon hier postenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou goed, een foto van mijn baard.
Als dat echt is wat je wilt...
Waarom niet?quote:
Ik zie werkelijk waar geen enkele reden om mijn foto op FOK te zetten.quote:
Oke dan nietquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk waar geen enkele reden om mijn foto op FOK te zetten.
Kan alleen maar negatieve gevolgen hebben.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bambi krijgt mijn foto en ze is spontaan weg.
Sopsop.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bambi krijgt mijn foto en ze is spontaan weg.
Uhuhquote:Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee hoor.
Ben vooral heel veel dingen tegelijk aan het doen. Waardoor het allemaal maar half gaat.
He Fera toch!quote:
Kwam uit een volledig onverwachte hoek, of niet?quote:
Nogal.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwam uit een volledig onverwachte hoek, of niet?
Ik ook niet. Maar daar ben ik hetero voor, denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal.
Ik kan me Bambi ook zo echt niet voorstellen.
Tjah aan ouderdom kan het in jouw geval niet liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kraken mijn nekwervels als ik mij uitrek?
Ik kan me vriendinnen ook niet zo voorstellen nee, heeeeel gek idee.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar ben ik hetero voor, denk ik.
Nee, i knowquote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah aan ouderdom kan het in jouw geval niet liggen
Vriendinnen al helemaal niet. Dat is té close, denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan me vriendinnen ook niet zo voorstellen nee, heeeeel gek idee.
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendinnen al helemaal niet. Dat is té close, denk ik.
Tssk, alsof jij geen vrouwen zou doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar ben ik hetero voor, denk ik.
Ik kan het me vooral bij vrouwen niet voorstellen, eigenlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil me dat bij sommige vriendinnen ook niet voorstellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, ik zou geen vrouwen doen. Die hebben geen piemel ... over het algemeen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk, alsof jij geen vrouwen zou doen.
[..]
Ik kan het me vooral bij vrouwen niet voorstellen, eigenlijk.
Laatst ook iemand die een zin begon met: als ik nat en hitsig ben....
Ik:wacht, wat? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd.
Niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik nat en hitsig was al niet eens meer herinneren
Als de dag van gisteren.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Is alweer te lang geledenquote:
Hokjesdenken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik zou geen vrouwen doen. Die hebben geen piemel ... over het algemeen.
Ik wil dit niet wetenquote:
Als je nou gewoon een keer hitsig bent in de douche, ben je al gratis nat.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmmm. Ik heb geen behoefte om het te proberen, er is niets in een vrouw wat me echt aantrekt en geil maakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hokjesdenken.
[..]
Ik wil dit niet weten
Working on itquote:
Nee, ik heb ook weleens gehad dat ik zo'n uhm nat weekend had dat ik blij was dat ik doordeweeks kon bijkomen genietend van een sahara.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het me vooral bij vrouwen niet voorstellen, eigenlijk.
Laatst ook iemand die een zin begon met: als ik nat en hitsig ben....
Ik:wacht, wat? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd.
Of in de regen, een sloot, gracht, meer, etc. etc.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een keer hitsig bent in de douche, ben je al gratis nat.
Zo handigquote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe groot acht jij de kans dat ik een sloot oid induikquote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of in de regen, een sloot, gracht, meer, etc. etc.
Oh. Dat zal vast niet zo prettig zijn geweestquote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Working on it
[..]
Nee, ik heb ook weleens gehad dat ik zo'n uhm nat weekend had dat ik blij was dat ik doordeweeks kon bijkomen genietend van een sahara.
Ofzo
O ja, stil staand water... De Maas/Waal/Rijn danquote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe groot acht jij de kans dat ik een sloot oid induik
Mwoah er waren voordelen en nadelenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Dat zal vast niet zo prettig zijn geweest
De Sahara bedoel ik dan héquote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah er waren voordelen en nadelen
Klinkt toch beter dan dat plassen-onder-de-douche-om-water-te-besparen gebeuren.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
Dus je zit nu gezellig beneden met je moeder te kletsen?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik pleur vroegtijdig in slaap als ik in bed lig, terwijl als ik op de bank zit ik niet moe wordt
Gewoon een tranny opzoeken dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb geen behoefte om het te proberen, er is niets in een vrouw wat me echt aantrekt en geil maakt.
Vast wel, maar sommige vrouwen zien er gewoon te onschuldig uit daarvoor. Of zo.quote:
Nee. Zij zit te lezen met de tv aanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je zit nu gezellig beneden met je moeder te kletsen?
Klinkt als een gezellige boelquote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Zij zit te lezen met de tv aan
KATS SLECHT VOOR JE EAUGEN GEAKKKKKquote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Zij zit te lezen met de tv aan
Haha. Ik vind het wel schattig hoor, dat je het zo ziet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar sommige vrouwen zien er gewoon te onschuldig uit daarvoor. Of zo.
Ik moet het eerst een paar keer gezien hebben voordat ik het me kan voorstellen.
Dat zijn juist de ergstequote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een tranny opzoeken dan.
[..]
Vast wel, maar sommige vrouwen zien er gewoon te onschuldig uit daarvoor. Of zo.
Ik moet het eerst een paar keer gezien hebben voordat ik het me kan voorstellen.
/carequote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KATS SLECHT VOOR JE EAUGEN GEAKKKKK
Geen idee.. Wou het gewoon even schreeuwen :$quote:
Okequote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee.. Wou het gewoon even schreeuwen :$
Hoi
Vandaag heb ik zo'n "geen idee" dag.. Geen idee dus hoe het met me is :$.. Met jou?quote:
Zelfs het meisje waar ik 5 jaar bij ben geweest, kan ik me het maar nauwelijks voorstellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het wel schattig hoor, dat je het zo ziet.
Is het?quote:
Hehe, handigquote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik zo'n "geen idee" dag.. Geen idee dus hoe het met me is :$.. Met jou?
Nah. Dan doe ik het toch alleen maar voor dat ene mannelijke deel, dat slaat nergens op.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een tranny opzoeken dan.
[..]
Jepquote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs het meisje waar ik 5 jaar bij ben geweest, kan ik me het maar nauwelijks voorstellen.
Als ik fantaseer, is er ook nooit penetratie ofzo. Slechts uiterlijk.
[..]
Is het?
Nouquote:
Maar hoe vond je mijn baard nou?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het wel schattig hoor, dat je het zo ziet.
Hmm, ik bedenk me nu wie er het meest onschuldig uitziet....quote:
Vandaar ook de 'quote:Op maandag 25 maart 2013 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Moet je iedereen gaan uitleggen waarom je geen idee hebt enzo
Zo handig is dat dus heul niet
En mooi zo, dat hoor ik graag Vin
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe vond je mijn baard nou?
[..]
Hmm, ik bedenk me nu wie er het meest onschuldig uitziet....
Nee, dat gaat dan zo van: "JA GODVERDOMME WEET IK TOCH NIET WAUS KOM HIER DANGG"quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar ook de '' Niet bepaald handig dus
Hehe
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dan zo van: "JA GODVERDOMME WEET IK TOCH NIET WAUS KOM HIER DANGG"
:$
I can't help it.. Feel bad enough as it isquote:Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt het afzeggende mevrouwtje.
Ervaring mee?quote:
Met wie moet ik nu over Buffy praten?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I can't help it.. Feel bad enough as it is
quote:
Met tranny's ja?quote:
Bobby weet ook heel veel over Buffyquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met wie moet ik nu over Buffy praten?
Ik weet t nog steeds nietquote:
Ik vind baardjes wel leuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe vond je mijn baard nou?
Dan is het goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I can't help it.. Feel bad enough as it is
Mooiquote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bobby weet ook heel veel over Buffy
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
[ afbeelding ]
Gemengde gevoelens? Hoe komt 't?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet t nog steeds niet![]()
Met jou?
En er komt er vast (hopelijk) nog wel een keer een en dan gaan wij idd keiveel over Buffy pratenquote:
Huh? Wat? Hoe? Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens? Hoe komt 't?
Wel goed hoor. Alleen erg last van m'n buik. Mijn probiotica is op sinds een week ofzo en ik kan het echt merken.
Meervoud zelfsquote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee onschuldige meisjes die beesten in ved bleken te zijn.
Alleen dan geen roos, maar een fles martini.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Was die huh/wat/hoe/waarom gericht naar m'n buikpijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh? Wat? Hoe? Waarom?![]()
![]()
En ja ik weet t niet zo goed eigenlijk O.o alles heul vaag ofzo vandaag.. Miss door de kater die ik gister had.. Nee ik weet t niet
Gezelligquote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En er komt er vast (hopelijk) nog wel een keer een en dan gaan wij idd keiveel over Buffy praten![]()
IK WIL DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dan geen roos, maar een fles martini.
Nja ik ga iig op tijd naar bed zo jaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Was die huh/wat/hoe/waarom gericht naar m'n buikpijn?
Ach, gaat ook wel weer over. Misschien ben je gewoon moe?
Alcoholist.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK WIL DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nu ga ik hem lekker zelf opdrinken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK WIL DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Maar goed dat je me zaterdag niet zagquote:
Je hebt ook een reactiequote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ga ik hem lekker zelf opdrinken.
Maar serieus, je hebt de foto al ontvangen
Dan heb je mij een paar weken terug niet gezienquote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed dat je me zaterdag niet zag![]()
Ik heb een tekort aan goede bacteriën in mijn darmen, schijnt. Dan heb ik veel last van buikpijn, opgeblazen gevoel en nog meer ellende die ik je zal besparen. Vooral hevige krampen waardoor ik opgerold in foetushouding stil moet gaan liggen tot het voorbij is.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja ik ga iig op tijd naar bed zo ja
En ja, dat was het idd.. En die probiotica.. Hoe en wat
Ik wel, zag er wel schattig uitquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je mij een paar weken terug niet gezien![]()
WE ZIJN GELIJKKKKKK :$quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je mij een paar weken terug niet gezien![]()
Alsof ik ooit jouw hartje zal breken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je hebt ook een reactie
En je breekt mijn tere hartje
Aiiii dat klinkt niet chill neequote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een tekort aan goede bacteriën in mijn darmen, schijnt. Dan heb ik veel last van buikpijn, opgeblazen gevoel en nog meer ellende die ik je zal besparen. Vooral hevige krampen waardoor ik opgerold in foetushouding stil moet gaan liggen tot het voorbij is.
Die probiotica zijn dus aanvullende bacteriën in de vorm van kauwtabletten. Nu waren ze vorige week opgegaan en was ik vergeten om nieuwe te bestellen. Dus nu heb ik weer erg veel last van m'n buik.
Nouquote:
Ik kon niks eten of drinken of het kwam er alweer uitquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WE ZIJN GELIJKKKKKK :$
Pffff ik ben echt lang niet zo zat geweest van drank iig.. Was echt niet meer leuk later
Aaww, heb je zo'n gevoelig huidje?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind baardjes wel leuk.
Mijn huid alleen niet zo.
Da's wel ernstig jaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ik kon niks eten of drinken of het kwam er alweer uitSmaakte ook nergens naar terwijl McD normaal wel goed katervoer is
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aaww, heb je zo'n gevoelig huidje?
Daar heb ik nog een fles van staanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's wel ernstig jaIk kon het nog wel binnenhouden gelukkig, hoewel het niet veel scheelde tho.. Sourz-shotjes are bad hmmkay!!
Al gedaan handschoen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Aiiii dat klinkt niet chill nee.. Ga je gauw nieuwe bestellen dan muts
Hoe kom je aan een schaafwond op je kin?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Dat mensen zich afvragen hoe ik aan een schaafwond op mijn kin kom.
![]()
Is wel lekker ehquote:
ZEG!!! PAS UIT EH GEITENWOLLENSOKquote:
Jup. Wel beetje erg zoetquote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is wel lekker eh.. Welke heb je? Rode?
[..]
ZEG!!! PAS UIT EH GEITENWOLLENSOK
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een schaafwond op je kin?
Heftig zoenen, ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Dat mensen zich afvragen hoe ik aan een schaafwond op mijn kin kom.
![]()
Of anders?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is wel lekker eh.. Welke heb je? Rode?
[..]
ZEG!!! PAS UIT EH GEITENWOLLENSOK
zuur man!!quote:
Ja, zuur natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zuur man!!.. Nja, zoetzuur.. Ofzo.. Na ontelbaar veel shotjes proef je t niet meer tho
Tralalallaaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin en tijd om mij nu even te entertainen?
You don't sayquote:Op maandag 25 maart 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zuur natuurlijkHeet niet voor niets Sourz
Hehe, nooit gedaan
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
Lekkere quotefail
Jawelquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
You don't say
Ook niet doen![]()
Denk je nou.. HEAH??!! Dat ik daar geen tijd voor heb? Tfoeeeeee tozzz wollahquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je mij spankt ben je nog wel even bezig.
Hoofden beetje draaien geen optie?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met mannen met stoppels ja. Op zich leuk, maar die kin is dan zo jammer.
Het kan sowieso.. Ik denk ook wel dat ik t zo weer zou doen eigenlijk.. Alleen 1e paar weekenden nietquote:
Nice tryquote:Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tralalallaatralalalalalie
Tralalalalalo
Ik zou vast een tent opzetten om 's nachts uit te rusten.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Denk je nou.. HEAH??!! Dat ik daar geen tijd voor heb? Tfoeeeeee tozzz wollah
Nu zit het resultaat nog in je geheugenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het kan sowieso.. Ik denk ook wel dat ik t zo weer zou doen eigenlijk.. Alleen 1e paar weekenden niet
Bummerquote:
Ik knordequote:Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou vast een tent opzetten om 's nachts uit te rusten.
Mja, schijnbaar niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofden beetje draaien geen optie?
Daarom.. Moet het allemaal ff verwerken en vervolgens verdringen en dan kan ik weerquote:Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zit het resultaat nog in je geheugen
[..]
Bummer
Mijn ex dacht eens dat ze een soa had omdat het daar beneden helemaal rood was.quote:
Samen doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom.. Moet het allemaal ff verwerken en vervolgens verdringen en dan kan ik weer
Dat doe ik soms ook als ik hard lach.quote:
Haha goed hoor, alleen stop ik volgende keer wel als ik denk dat ik moet stoppenquote:
Hahahaha,quote:Op maandag 25 maart 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook als ik hard lach.
Maar als je een beetje mollig bent geeft dat meteen zo'n varkenimago.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex dacht eens dat ze een soa had omdat het daar beneden helemaal rood was.
NIET!!! Bij anderen is het altijd schattigquote:Op maandag 25 maart 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook als ik hard lach.
Maar als je een beetje mollig bent geeft dat meteen zo'n varkenimago.
Ik ben wel eens Miss Piggy genoemd.quote:
Ik probeer me altijd in te houden omdat ik geen lachende hamlap wil zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET!!! Bij anderen is het altijd schattig
Bij mezelf is het zoiets als dit denk ik
[ afbeelding ]
Gelijk ook van: "Je gaat vreemd, huhuhuhquote:
Dat is geen cavia.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET!!! Bij anderen is het altijd schattig
Bij mezelf is het zoiets als dit denk ik
[ afbeelding ]
Niks, laat gaan die lach verdammt noch malquote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd in te houden omdat ik geen lachende hamlap wil zijn.
Ja, maar caffia's piepenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk ook van: "Je gaat vreemd, huhuhuh"
[..]
Dat is geen cavia.
Als je echt gelooft dat je een soa hebt, snap ik dat wel weer.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk ook van: "Je gaat vreemd, huhuhuh"
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 25 maart 2013 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha goed hoor, alleen stop ik volgende keer wel als ik denk dat ik moet stoppen
Is toch leuk knorren als je lacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks, laat gaan die lach verdammt noch mal
quote:
Daaromquote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch leuk knorren als je lacht.
Behalve als je met 500 FOK!kers in een bioscoopzaal naast Viro zit die je aan het lachen maakt tijdens de film
Als ik me op m'n gemak voel dan laat ik me ook wel gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks, laat gaan die lach verdammt noch mal
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En toen stak ik mijn asbak in de fik :$
Ik vind dat een gebrek aan vertrouwen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je echt gelooft dat je een soa hebt, snap ik dat wel weer.
God I hope not!!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom
Bweheheheheis dat opgenomen?
Neeeeeeeeeeeeeee ok dan is het goedquote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik me op m'n gemak voel dan laat ik me ook wel gaan.
Nee, ik moet m leeggooien, maar de vuilnisbak staat wel 50 cm verderop, da's keiverquote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van
Asbak van papier of zo?
Dat wordt navraag doenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope not!!
Mijn knorlach is wel een soort van begrip bij de ONZ-ers van een jaar of 2 geleden
Oh dat vind ik ook. Maar dat is er al als je gelooft dat je een soa hebt, ipv elke andere mogelijkheid van het probleem bedenken en onderzoeken.quote:
quote:
Als je niet uit kijkt staat je vuilnisbak nog eens in de fikquote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee ok dan is het goed
[..]
Nee, ik moet m leeggooien, maar de vuilnisbak staat wel 50 cm verderop, da's keiver![]()
Ik word hier altijd zo vrolijk vanquote:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je echt gelooft dat je een soa hebt, snap ik dat wel weer.
Dat heb ik dus al 2x gehad en dus leeg ik mn asbak altijd in de wcquote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet uit kijkt staat je vuilnisbak nog eens in de fik
Wacht watquote:
Dat zou best wel eigenlijk in principe een probleem zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet uit kijkt staat je vuilnisbak nog eens in de fik
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word hier altijd zo vrolijk van
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, ofzo.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
[..]
Dat zou best wel eigenlijk in principe een probleem zijn![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit dus doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al 2x gehad en dus leeg ik mn asbak altijd in de wc
Adeauxxxxquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar mensen, ik ga slapen. Ben kapot.
Slaap lekker!
Ik zou vóór dat ik een bezoek heb gebracht aan de huisarts en er meer over weet, sowieso niet m'n vriend beschuldigen van vreemdgaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook. Maar dat is er al als je gelooft dat je een soa hebt, ipv elke andere mogelijkheid van het probleem bedenken en onderzoeken.
Lol neequote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit dus doen.
Je wilt niet je asbak legen, gaan slapen en wakker worden in een vuurzee bijvoorbeeld
Gezelligquote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Adeauxxxx
Ik ook, maar niet lang meer.. Ik kruip er zo wel onder denk ik zo
Ja ik weet gewoon niet wat ik moet doeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan ga ik maar wat tv kijken ofzo
Dat was een geweldige avond ja, die jingle was live gemaaktquote:Op maandag 25 maart 2013 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
[..]
Dat zou best wel eigenlijk in principe een probleem zijn![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dan nog kan het ontbranden.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol neeik check ook eerst altijd wel 9689473473 x voordat ik m in de prullenbak gooi
![]()
Wij zijn niet gezellig genoeg voor je?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan ga ik maar wat tv kijken ofzo
Ik ken jullie niet zo goed, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn niet gezellig genoeg voor je?
Wel vetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een geweldige avond ja, die jingle was live gemaakt
Je bent zelf ontbranden :$quote:
Dat dus.quote:
Door weer weg te gaan leer je ons ook niet kennenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet zo goed, dus dat weet ik niet
New guuuuy.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet zo goed, dus dat weet ik niet
Dat is waarquote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door weer weg te gaan leer je ons ook niet kennen
Ik ben vaker ijskoud dan heet.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel vet
[..]
Je bent zelf ontbranden :$
Eerder terug op oude honkquote:
Uhmquote:
Ex-mod?quote:
Wordt verworpen u_uquote:
Ik ken jou alleen van je foto'squote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wordt verworpen u_u
Maar ok, ik ga echt liggen schatjes, daaaaaaaaaaaag![]()
Not sure if that's a good thing or not ....quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wordt verworpen u_u
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wordt verworpen u_u
Kijk deze TSquote:
Euj!!quote:
Nee, Adoquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wordt verworpen u_u
Ja hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if that's a good thing or not ....
Neej niks!!quote:
Die smiley doet het hemquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, Ado
[..]
Slaap lekker!
[..]
Ja hoor
Zolang ik niet in mijn slaapkamer ben heb ik een grote mondquote:
Sommige plekken kunnen perfect de functie van slaapkamer vervullen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik niet in mijn slaapkamer ben heb ik een grote mond
Echt waar?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige plekken kunnen perfect de functie van slaapkamer vervullen hoor
Ik vond deze "quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley doet het hem![]()
* Huppelmuts gaat krassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |