SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door 100% Tukker op 25-03-2013 22:17:53 ]
Dankjewel Markquote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ook namens Mark
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Cue_ het volgende:
Tukker verdient een plaatje
Wat attent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een mazzeltje.![]()
Dat maakt niet uit.. dan verdient t topic het gewoonquote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat attent!
Het was een mazzeltje.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Cue_ het volgende:
Tukker verdient een plaatje
Dat ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nah, zie het als een reünie of zo. Een topic en dan ben ik weer wegquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Och, wat een euforisch gevoel heb ik nu toch!Jeetjeminaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
Ik ben super benieuwd hoe je er uitziet!!quote:
Hoezo?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zie het als een reünie of zo. Een topic en dan ben ik weer weg.
Zal wel een foto meenemen naar een meet ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben super benieuwd hoe je er uitziet!!
Kun je geen foto sturen in een privé bericht ofzo?
Hoi Sanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zie het als een reünie of zo. Een topic en dan ben ik weer weg.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben super benieuwd hoe je er uitziet!!
Kun je geen foto sturen in een privé bericht ofzo?
en dan iedereen maar naar de foto kijken, in plaats van de echte jijquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal wel een foto meenemen naar een meet ofzo
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal wel een foto meenemen naar een meet ofzo
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan iedereen maar naar de foto kijken, in plaats van de echte jij
Ik meende het wel hoor!quote:
Later!!quote:
All we know is...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik meende het wel hoor!
Kan me totaal geen voorstelling maken bij haar..
Ik stel me haar voor als een lekkerding, maar ik weet het niet zeker!
Ze is bloedgeilquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik meende het wel hoor!
Goed! Bloedprikken om de waarde te controleren stel ik telkens uit dus ga ik uit van mijn gevoel en uiterlijk en dat is helemaal oke.quote:
Oh, hihi, toch nog een antwoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Bloedprikken om de waarde te controleren stel ik telkens uit dus ga ik uit van mijn gevoel en uiterlijk en dat is helemaal oke.
Tijd voor een ToFmeet dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik meende het wel hoor!
Ja!quote:
Doen we.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hihi, toch nog een antwoord.
Fijn dat het goed gaat. Als je zin hebt kunnen we eens afspreken om bij te kletsen
.
Is de housewarming al geïnstalleerd dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef Kreator het volgende:
Over tofmeets gesprokem, wanneer doen we de housewarming.. Tukker, roggel de troepen.
Ja man. Alleen nog wat details. Nieuw banistel en schilderijtjes enzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is de housewarming al geïnstalleerd dan?
Bitch, whut?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef Kreator het volgende:
Over tofmeets gesprokem, wanneer doen we de housewarming.. Tukker, roggel de troepen.
Ja, hallo. Ben geen secretaresse of zo. Roggel het lekker zelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij bent de huismus hier. Het cement van tof.
GO Rukker, GO Rukkerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ben geen secretaresse of zo. Roggel het lekker zelf.
Het was notabene jouw idee...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ben geen secretaresse of zo. Roggel het lekker zelf.
5 april? Kan primaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Kreator het volgende:
Vrijdag over een week? Na pasen zeg maar...
Wie ben jij?quote:
ik heb een ander feestje, maar dank je voor de uitnodigingquote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er komen wel meer klonen. Weex welkom.
Als je dat vraagt denkt ze dat je wil daten...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Leeftijd?
Sekse?
Hobby's?
Waar kom je vandaan?
Waar ga je heen?
Pics van jezelf?
Pics van je zus?
Overige vragen?
O stom, vergeten te vragenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat vraagt denkt ze dat je wil daten...
neehee, dan denk ik dat ik niet petsoonlijk wil worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat vraagt denkt ze dat je wil daten...
FOK! is eng jaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Kittenbraadworst het volgende:
neehee, dan denk ik dat ik niet petsoonlijk wil worden.
Zoals ik ook al tegen jou zei. Ik ben niet bang voor daten, ik ben bang voor fok![]()
En nu echt weg, ik wil geen slowchat
Joa joa. *mompelt*quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Mooie datum. Kun je dat ff in de op zetten, pretty please lieve tukker?.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Danny de Bilderberger.
Live on the edge.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Rustig, rustig.
De Mossad luistert mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |