alles al geprobeerd.. spanning en gewoon vragen. Hij wil het nooit. we doen het normaal 1 x per maand... zucht!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef mijgame het volgende:
Vraag je het hem gewoon normaliter dan? Breng je er spanning in?
Heb je hem al gevraagd waarom hou nou niet wilt? Vind hij je wel seksueel aantrekkelijk?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
alles al geprobeerd.. spanning en gewoon vragen. Hij wil het nooit. we doen het normaal 1 x per maand... zucht!
hij komt moeilijk klaar heb ik altijd gedacht. of hij mij wel seksueel aantrekkelijk vindt is niet iets wat ik snel durf te vragen!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef mijgame het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd waarom hou nou niet wilt? Vind hij je wel seksueel aantrekkelijk?
Ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben of hoe oud jullie zijn, maar dit hoort gewoon bespreekbaar te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
hij komt moeilijk klaar heb ik altijd gedacht. of hij mij wel seksueel aantrekkelijk vindt is niet iets wat ik snel durf te vragen!
Wat gebeurd er als jullie samen een dagje luieren?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
hij komt moeilijk klaar heb ik altijd gedacht
hij is absoluut geen homo. dat is iets dat ik heel zeker weet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lijkt er een beetje op alsof hij heel duidelijk aan zijn vrienden wil laten weten dat hij seks heeft met jou, terwijl hij eigenlijk helemaal geen interesse heeft; ik zeg dit niet vaak, maar misschien moet hij uit de kast komen....
niet veel. we kijken series of spelen een spel... op seksueel gebied vrijwel niksquote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als jullie samen een dagje luieren?
Maar hij heeft alleen seksuele interesse als er vrienden bij zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
hij is absoluut geen homo. dat is iets dat ik heel zeker weet.
Hoe weet je dat dan zo zeker, als ik vragen mag? Ik zou namelijk geen idee hebben hoe ik een 'echte hetero' moet herkennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
Als TS nu komt met "Ja, hij is totaal niet vrouwelijk" ga ik echt vanavond alleen nog maar "quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan zo zeker, als ik vragen mag? Ik zou namelijk geen idee hebben hoe ik een 'echte hetero' moet herkennen.
ja, of op een familie weekend. alleen dan weet mijn familie het niet natuurlijk, in tegenstelling tot onze vrienden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar hij heeft alleen seksuele interesse als er vrienden bij zijn?
Zo'n laag libido gewoon niet normaal, dat moet hij zelf toch ook weten?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
niet veel. we kijken series of spelen een spel... op seksueel gebied vrijwel niks
hij is echt totaal niet vrouwelijk...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan zo zeker, als ik vragen mag? Ik zou namelijk geen idee hebben hoe ik een 'echte hetero' moet herkennen.
Dit inderdaad, en ik zeg het ook niet vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lijkt er een beetje op alsof hij heel duidelijk aan zijn vrienden wil laten weten dat hij seks heeft met jou, terwijl hij eigenlijk helemaal geen interesse heeft; ik zeg dit niet vaak, maar misschien moet hij uit de kast komen....
kasthommos zijn vaak juist van die testosteron macho types.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |