Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Of het nou om de vagina gaat of de anus, het enige wat er in mijn ogen leuk aan is; is dat je er iets in kan steken. Verder vind ik het totaal niet boeiend. Natuurlijk zie ik wel verschil tussen de ene en de andere vagina, maar ik vind ze nooit opwindend.
Ik val op mannen ja, maar ik vind vrouwen qua lichaam ook erg opwindend. Het grote verschil voor mij is dat ik het geslachtsdeel bij de man op zich wél opwindend vind en bij een vrouw niet. Mijn seksualiteit is een ingewikkeld en frustrerend iets. Ik hoor vaak mannen zeggen dat ze gespierde vrouwen niet mooi vinden en kijk naar het ideaal beeld dat mannen lijken te hebben van vrouwen, dan zie je echt geen gespierde buiken voorbijkomen. Ik denk dat ik dat gevoel er ook over heb, maar dan ook bij mannen, ik hou niet van gespierde mannen of vrouwen.
Ik wil dus een aantal dingen weten van jullie FOK!(st)ers:
- Er van uitgaande dat je op vrouwen valt; Vind je het vrouwelijk geslachtsdeel opwindend?
- Er van uitgaande dat je op mannen valt; Vind je het mannelijk geslachtsdeel opwindend?
Ik vind het vooral interessant of er mannen zijn die niet opgewonden worden van het geslachtsdeel van een vrouw, want dat is de reden geweest dat ik ooit uit de kast ben gekomen als homoseksueel. Als ik nou ga kijken naar wat ik aantrekkelijk vind en ik moet kiezen tussen een man en een vrouw, dan kies ik eerder een vrouwelijke vrouw dan een mannelijke man, maar als ik moet kiezen tussen de geslachtsdelen, dan vind ik vrouwen totaal niet interessant.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson