B is toch niet heel klein en past volgens mij prima bij iemand die niet zo groot is.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Owja,quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Geheel mee eensquote:Op maandag 25 maart 2013 18:50 schreef SiGNe het volgende:
75B of 70C vind ikzelf het mooist, niet al te groot, zefs A vind ik nog prima.
Zolang de tepels maar niet voorbij de onderkant van de borst komt (hangtieten) en dat komt bij grote borsten vaker voor.
dat vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef padlarf het volgende:
grote borsten < mooie borsten < mooie grote borsten
mooie A > lelijke D
Ziet er goed uit hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
Nee joh. Je ontmoet alleen nog maar mannen die alleen nog maar dikke tieten willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik heb een harde plasser gekregen tijdens het lezen van deze post.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
strakke BH helpt niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |