Je postte 4 keer voor lapo enzo en toen kwam ikquote:
oh wast lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je postte 4 keer voor lapo enzo en toen kwam ik
Ik doe een poging:quote:
Netjes. Weet je al waarheen?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef Amoeba het volgende:
Je ziek melden.Echte bazen melden gewoon dat ze er niet zijn. Zonder opgaaf van reden.
Trouwens, interrailen staat genoteerd voor december/januari 2013
Ze laat haar angsten vrij.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
De vrouw in je UI is haar lichaam en leven zat en scheurt het van zich af wanneer al haar pijn (dat zwarte) weg vliegt?
Remco heeft geen paspoort, dus we moeten wegblijven uit die sovjetlanden daar. Dus Kroatië, Slowakije, Italië, via Polen denk ik.quote:
Wat is je grootste angst?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze laat haar angsten vrij.
inb4 'lololol maar het zyn flinders xDD'
Maare het zijn flinders xd XD lololquote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze laat haar angsten vrij.
inb4 'lololol maar het zyn flinders xDD'
Kan je mooi plekje uitkiezen om oud&nieuw te vierenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Remco heeft geen paspoort, dus we moeten wegblijven uit die sovjetlanden daar. Dus Kroatië, Slowakije, Italië, via Polen denk ik.
Waarom bang zijn om dood te gaan?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n dromen niet kunnen volgen / dood gaan / ernstig ziek worden
so cliche xd
poppige indie die niets nieuws brengtquote:
omg ik voel jequote:Op maandag 25 maart 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n dromen niet kunnen volgen / dood gaan / ernstig ziek worden
correctie: the dark side of the moon is overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |