30 maart bestaat Burger's Zoo 100 jaar, lijkt me een goed moment.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zosk, wanneer gaan we naar de dierentuin?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Wat? Is toch leuk, beetje aapjes kijken. En daarna naar de dierentuin.
Top.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
30 maart bestaat Burger's Zoo 100 jaar, lijkt me een goed moment.
Zou banaantjes voeren.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg ik als ik op Chinese aap zoek, niets mis mee.
Wijf.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag de reactie erna te laat haha, doei.
'Chai'?quote:
Ik wil wel met je meequote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, misschien wil er iemand anders mee.
Oh 30 maart is dit weekend he?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde met Chloro.
Maar dit is wat mij betreft akkoord.
Ik moet eigenlijk ook gewoon werken, althans, de 31ste.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh 30 maart is dit weekend he?
Dan ben ik op paaspop, sorry.
Jammer, had er net zo'n zin inquote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook gewoon werken, althans, de 31ste.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
Is MissBliss niet die mevrouw die ten huwelijk werd gevraagd op FOK! en ja zei?
Gewoon gezellig, mannen onder elkaar tochquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, met jou tenminste.
Precies.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, mannen onder elkaar toch.
Lieve Panzie,quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Chai'?
Maar even zonder grappen, als deze SC hier niets van zou weten zouden we best iets casuals kunnen beginnen.
Ik ben atletisch, sensueel, soavrij, in uitstekende conditie en bovendien ook erg gemakkelijk in de omgang. Teamspelers zullen zich bij mij uitstekend thuisvoelen. Op dit moment vind ik het moeilijk om je interesse te peilen, daarom even zo.
Even een bookmark gezet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lieve Panzie,
Misschien waren mijn voorgaande afwijzingen wat te subtiel voor je of dacht je dat het enkel een hard2get-spelletje was, maar laat ik je nogmaals vertellen dat ik met jou van mijn leven niet iets zou beginnen, casual of niet. Ik kijk liever naar hoe mijn teennagels groeien dan dat ik dat narcistische geneuzel van jou langer dan vijf minuten moet aanhoren. Ook zie ik het niet zitten om mijn slaapkamer te moeten voorzien van extra spiegels zodat jij jezelf kunt bekijken terwijl wij hevig de liefde zouden bedrijven. Dat laatste is niet serieus bedoeld overigens, ik heb meer liefde voor de batterijen van mijn afstandsbediening dan dat ik ooit voor jou zou kunnen hebben.
Ik weet dat je genoeg game hebt om een stadion met gillende meisjes/vrouwen te vullen, maar ik ben echt dead honest als ik zeg dat er een grotere kans is dat ik morgen wakker word en ineens in een man ben veranderd dan dat ik me ooit aan jouw voeten zou werpen.
It's not me, it's you.
Groetjes,
Chloro
Ps. Ik vind je wel grappig soms en zou alsnog je boek kopen en er een handtekening in willen.
In het boek dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |