13,5 cm aw yisquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe het toch alleen voor je penis.
En wat moet ik in zijn badkamer?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon naar de badkamer van Panzer gaat, dan hebben wij een soort van vervolg.
Jezelf inzepen.quote:
Doe het voor Panzie.quote:
WOW, GEVOELIGE SNAAR GERAAKTquote:
Kun je nu nog zakken?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb goed nieuws jongens. Ik heb voor Nederlands het volgende gehaald:
Gesprekken voeren: 10
Lezen/luisteren: 9,4
Spreken: 8
Schrijven: 8
Gemiddelde cijfer voor diploma: 9
AWWWWWW YEAHHH
Stellen ook geen hoge eisen op het mbo eh.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
AWWWWWW YEAHHH
Vakken waar het mogelijk is een 10 te halenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
AWWWWWW YEAHHH
Er valt dus nog niets te vieren.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:37 schreef VeerEli het volgende:
Ja Zosk als ik rekenen niet voldoende haal gaat 't hele grapje niet door.
Heb over 2 weken herkansing.
Nou dat eerste klopt deels wel (met vakken zoals Engels bijv) maar niet iedereen had zulke goede cijfers en er zaten zelfs onvoldoendes bij, dus dat geeft me er wel een beter gevoel overquote:Op maandag 25 maart 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stellen ook geen hoge eisen op het mbo eh.
Nee grapje Veer, mooie cijfers, mag je trots op zijn.![]()
Not really, maar ach, heb m'n onderzoekspresentatie vandaag gehaald en meeste shit achter de rug. Mag rekenen straks een niveautje lager herkansen dus dat moet wel een (schrale) voldoende worden lijkt me..quote:
Kan op het hbo (bij mij iig) als je de gevraagde stof beheerst én weet te weerleggen/overrulen bijv. met iets betersquote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vakken waar het mogelijk is een 10 te halen.
Oh nou dan ga maar vast feesten hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Not really, maar ach, heb m'n onderzoekspresentatie vandaag gehaald en meeste shit achter de rug. Mag rekenen straks een niveautje lager herkansen dus dat moet wel een (schrale) voldoende worden lijkt me..
Nou bedankt voor het naar beneden halen van mijn cijfers hequote:Op maandag 25 maart 2013 21:40 schreef MouzurX het volgende:
Een 9 halen op het MBO moet toch wel je minimum streven zijn.
Als ik op het mbo zou zitten zou mijn minimum streven 9x klaarkomen zijn in 9 mbo-sletjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:40 schreef MouzurX het volgende:
Een 9 halen op het MBO moet toch wel je minimum streven zijn.
Goed plan.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat bewaar ik voor als ik écht gediplomeerd ben
Goed bezig hoor bby =$.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het naar beneden halen van mijn cijfers he
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed bezig hoor bby =$.
[ afbeelding ]
Nee! Leek er wel wat slomer door, maar niks geen drastische veranderingen. Was ook alsnog zenuwachtig, maar leek mezelf wat meer onder controle te hebben, ofzo. Was best fijn. Daarna wel echt kapot moequote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naar beneden halen, of gewoon een hoger doel proberen te geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je had het wel gelezen maar haar niet geadviseerd om haar maag onmiddellijk leeg te laten pompen? Schandaligquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je had het wel gelezen maar haar niet geadviseerd om haar maag onmiddellijk leeg te laten pompen? Schandalig.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij mij een sample vruchtwater kunnen sturen?
Puur vanwege professionele interesse.
Ja, kan me voorstellen dat je moe was, dat is echt geen snoepgoedquote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee! Leek er wel wat slomer door, maar niks geen drastische veranderingen. Was ook alsnog zenuwachtig, maar leek mezelf wat meer onder controle te hebben, ofzo. Was best fijn. Daarna wel echt kapot moe
Ligt eraan, wat schuift het?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij mij een sample vruchtwater kunnen sturen?
Puur vanwege professionele interesse.
Had ik niet, mijn moeder had ze nog liggen dus die heb ik genomenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat je moe was, dat is echt geen snoepgoedHoezo had je die eigenlijk in huis?
Dus nu de vraag, waarom heeft je moeder die?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had ik niet, mijn moeder had ze nog liggen dus die heb ik genomen
Wat denk je zelf met zo'n dochterquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus nu de vraag, waarom heeft je moeder die?
Oh wow.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met zo'n dochter?
Ah, misschien heb je dan ook interesse in de placenta? Schijnt ook wonderen te doen voor je huid. Denk dat we er wel een mooi prijsje van kunnen maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik experimenteer met vitamin water, mocht het wat zijn dan koop ik de hele bulk direct in. Je ontvangt een nader te overleggen percentage van de omzet.
[ afbeelding ]
Gvd, jij wintquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, misschien heb je dan ook interesse in de placenta? Schijnt ook wonderen te doen voor je huid. Denk dat we er wel een mooi prijsje van kunnen maken.
Nope. Alleen oncomfortabelerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
Lot, is seks tijdens een zwangerschap intenser?
Fucking sick dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je man heeft wel een threesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |