AL DIE ONTHULLINGEN OVER JOUW ZWAKKE GESTEL, STAHP ITquote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb klompvoetjes, know that feel sis.
Ik mag hopen dat je dat ding hoofdzakelijk voor je calf raises gebruikt.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat dingDie is altijd bezet. Ik gebruik wel wat anders
Mijn penis heeft elephantiasis.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
AL DIE ONTHULLINGEN OVER JOUW ZWAKKE GESTEL, STAHP IT!
Lief van jequote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, goodluck. Ik wil ook wel even kijken voor je.
Niemand ziet er smooth uit op skeelers.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lief van jeMaar ik denk dat ik gewoon voor die lelijkere ga, die zaten gewoon lekker stevig. Maar ze waren grijs met een paar donkerpaarse strepen erdoor, en die anderen waren gewoon black on black. Dus dat staat wel wat smoother zeg maar
Ik wel, moet jij eens oplettenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand ziet er smooth uit op skeelers.
Weet niet waar dit over gaat, klinkt wel raar zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lief van jeMaar ik denk dat ik gewoon voor die lelijkere ga, die zaten gewoon lekker stevig. Maar ze waren grijs met een paar donkerpaarse strepen erdoor, en die anderen waren gewoon black on black. Dus dat staat wel wat smoother zeg maar
HAhaha awhquote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zou er achter een vuilniswagen nog smooth uitzien.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet waar dit over gaat, klinkt wel raar zo.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zou er achter een vuilniswagen nog smooth uitzien.
In vergelijking met wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]alles is smooth in vergelijking met zoiets.
Mijn wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat ding hoofdzakelijk voor je calf raises gebruikt.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[warning]Vragen naar foto's wordt niet op prijs gesteld[/warning]
Link naar ditquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
Is MissBliss niet die mevrouw die ten huwelijk werd gevraagd op FOK! en ja zei?
Ehhhhhh wut?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
ik vond haar niet lelijk trouwens, als ik de juiste voor hebquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
hoezo zou je dat willen¿ vertel mij dat eensquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Wil wel eens meer van die meid zien.
ben van minder slap gewordenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef wise het volgende:
yuo mad¿ Krioro and dwc.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En terecht, mooi stel is dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |