Met een plugje waar beide kabels in zitten, die er maar op 1 manier in kon.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat je een andere speaker hebt aangesloten maar hoe heb je dat dan gedaan als je niet weet wat de plus en de min zijn?
Aha okey dus de kans dat je je radio opgeblazen hebt ofzo is dus uitgesloten?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Met een plugje waar beide kabels in zitten, die er maar op 1 manier in kon.
Stond je radio op dat moment aan? Want als de plus en de min elkaar geraakt hebben is je radio naar de kloten.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:22 schreef delano.888 het volgende:
Plugje uit oude speaker - plugje in nieuwe speaker. Je gaat me niet vertellen dat ik DAT heb verkloot.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:24 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Stond je radio op dat moment aan? Want als de plus en de min elkaar geraakt hebben is je radio naar de kloten.
Lijkt me wel. De andere 3 speakers doen het perfect.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Aha okey dus de kans dat je je radio opgeblazen hebt ofzo is dus uitgesloten?
Dan moet ik dus weer opzoek naar een originele oude speaker. Beetje jammerquote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef PascalDutch het volgende:
Zal nieuwe speaker kopen en dan weer proberen.
Beetje jammer dat jij die kabel doorgeknipt heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus weer opzoek naar een originele oude speaker. Beetje jammer
Die heb ik nog liggen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus weer opzoek naar een originele oude speaker. Beetje jammer
Een ware handelaarquote:Op maandag 25 maart 2013 16:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen.
Inclusief AS3 systeem + versterker orig. Saab.
Mag voor zeer weinig weg.
Kan ookquote:Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee een ware liefhebber.
Dat zal ook in de prijs blijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |