SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Oh, wat is nu de defintieve uitslag geworden alias wie heeft er nu gelijk gehad en wat is het officiele verhaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden ze vorige week al. En toen kwam Hansie ertussendoor met de secretaresses van Veenstra.
Johan zei toen dat het interview een week opschoof. Toen begon Hans over de secretaresses. Daarna zei Johan dat hij met Robert heeft afgesproken om toch naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh, wat is nu de defintieve uitslag geworden alias wie heeft er nu gelijk gehad en wat is het officiele verhaal?
Ze zullen het wel over Nederlands Elftal hebben vanavondquote:Op maandag 25 maart 2013 14:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Johan zei toen dat het interview een week opschoof. Toen begon Hans over de secretaresses. Daarna zei Johan dat hij met Robert heeft afgesproken om toch naar de rechter te gaan.
Die elke dag roepen tegen hem dat hij de beste is.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat voor type secretaresses zou Van Gaal hebben?
Een flufferquote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Helemaal uit elkaar trekken die handel!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik dacht eerder aan een wat stijver type.
[ afbeelding ]
Ik denk een type Traudl Junge.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ibrahimovic is dan ook street wise.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Huntelaar ziet er niet uit als een vedette. Als Ibrahimovic het veld op komt, dan staat er somebody. Gullit komt het veld op, dan sta je met 1-0 voor. Maar Klaas-Jan is met alle respect Klaas-Jan uit de achterhoek gebleven.
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=238206quote:Op maandag 25 maart 2013 15:28 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd of Johan vanavond nog een mooie anekdote heeft over de Langeleegte
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:28 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd of Johan vanavond nog een mooie anekdote heeft over de Langeleegte
Ongelofelijk hoe verschillend iemand er uit kan zien.. De bolle JD lijkt wel een ander dan de magere.. wel knap dat die bolle zo is afgevallenquote:
twitter:aad300 twitterde op maandag 25-03-2013 om 17:58:28"@janvermolen: @aad300 ik sta op de kermis in Helmond,is er nog iets hier wat ik niet mag missen ?"ja vi tv vanavond reageer retweet
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit al klaar voor een topshow met Diplomaad en Rekenfanaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En de winnaar is met 37% van de stemmen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
En de winnaar is met 37% van de stemmen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
En de winnaar is met 37% van de stemmen...JAAAAA! TOETERTJES TOETERTJES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou die pic ook opzoeken, dus googlde logischerwijs op 'Kabouter televisierring', kom ik hem niet tegen.
Wel deze pic trouwens:
http://www.fotoleovogelzang.nl/500px/Oct2010/Oh%20Oh%20Cherso%20221010-09.jpg
Weet iemand toevallig wie deze foto gemaakt heeft??
Die grap komt me vaag bekend voor maar uit beleefdheid lach ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou die pic ook opzoeken, dus googlde logischerwijs op 'Kabouter televisierring', kom ik hem niet tegen.
Wel deze pic trouwens:
[ afbeelding ]
Kutzooi, maak ik eindelijk een leuke grap.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die grap komt me vaag bekend voor maar uit beleefdheid lach ik.
Is dit weer zo'n avond dat jij leuk gaat zitten doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel deze pic trouwens:
[ afbeelding ]
VBL / VI.gif verzameltopic #1quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet iemand misschien door wie deze foto gemaakt is?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel deze pic trouwens:
[ afbeelding ]
quote:
Door aad300, hier zie je het gebeurenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet iemand misschien door wie deze foto gemaakt is?
Leo Vogelzang ouwe rukker!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door aad300, hier zie je het gebeuren
[ afbeelding ]
Daar was hij dolblij, kun je nagaanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kijkt Frans daar chagrijnig
Abramovich in de cel is toch wel goed voor 15 minutenquote:
hou je rustig hansiequote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
ALLEMAAL HANDEN IN DE LUCHT! KLAP KLAP KLAP!
Dat rijmtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Daar is hij weer, de grootste sukkel in de voetbalwereld, het prototype van een kneus, de kijker is met hem altijd de klos: Aad de Mos
...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Daar is hij weer, de grootste sukkel in de voetbalwereld, het prototype van een kneus, de kijker is met hem altijd de klos: Aad de Mos
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Ja en een Marokkaan achter JD...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben wat blondjes in de studio gezet
60quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die provinciale weg waar je niet harder dan 80 mocht.
Ik ga uit van een 10/10 en als het dan tegen valt kan ik het altijd nog naar een 9/10 verlagenquote:
Welk geluid maak je als je 'Owe' typt?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWA OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWA. OOOOOOH VOET-BAL INTERNATIONAL nananannaaaa nanannanaaaaa.
Even los mensen, jaja hahahahaaa!![]()
![]()
Aad is cult.. vraag mee alleen af of hij dat zelf door heeftquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Ik hou gewoon m'n mond tijdens het typen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk geluid maak je als je 'Owe' typt?
Owequote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer eens een kwartiertje hardop te typen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou gewoon m'n mond tijdens het typen.
Owequote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
You owe him.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor de nadere toelichting
OWE OWE OWE OWE OWE
Heeft een cd'tje van Gerry & the pacemakers nodigquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan hijgt de laatste weken...
Trolololoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Groningen schraal is weten we al langer
Dat zou raar zijn, dan zie je topics achter elkaar het volgende:quote:
Pijpenquote:
n00bquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat een niveau weer.
Ik ga voortaan Studio Voetbal kijken.
Ik zat al met m'n pik in m'n hand.quote:
Aad300 = de wijze uit het oostenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, dan zie je topics achter elkaar het volgende:
Johan![]()
![]()
Gijp![]()
![]()
![]()
Aad300![]()
![]()
![]()
Zonder dat iemand de moeite neemt om uit te leggen waarom het zo grappig is.
Niks mis mee, idd.quote:
Beetje respect voor de man die het meeste verstand heeft aan tafel!quote:
hij houd nu snel zn mondquote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeft niet, je hoeft niet te weten wat het is om het te krijgen..
Gewoon doorklikken naar de subkop autofellatioquote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
He bah dat meisje op wikipedia heeft een kort pittig kapsel
Dat ie er weinig verstand van heeft, was al bekend.quote:
Owequote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doorklikken naar de subkop autofellatio
Je beseft je dat juist Van Gaal Boetius niet heeft geselecteerd he?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef satecl het volgende:
Derksen en Gijp kunnen er niet tegen dat van Gaal nu gewoon gelijk heeft. De winnaar heeft namelijk altijd gelijk.
Volgens Louis niet in de eerste helft, en Louis heeft er echt wel meer verstand van dan ons.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Jivis het volgende:
Waar gaat dit over eigenlijk, Janmaat speelde toch prima?
Aad zei het.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Jivis het volgende:
Waar gaat dit over eigenlijk, Janmaat speelde toch prima?
Quote verziekt!!!! oooooooooooooooooooh whoooooooooo!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/240373]Vjenne123
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn allemaal een vriend van Janmaat, snap je 'm? JanMAAT
Aad300 met een verborgen hint
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef DonRaja het volgende:
Kolere Kali naar Anderlecht, totaal overschatte speler...
Zijn vader schijnt Feyenoord te supporten hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef DonRaja het volgende:
quote:
Eens.. ik zat deze week eens zijn statistieken te bekijken in de VI.. 1 goal en 0 assists geloof ik.. heb je geen klote aanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik moest zomaar weer even aan Stefan Babovic denkenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vader schijnt Feyenoord te supporten hoor.
Dat betekent alleen dat Twente ook interesse heeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vader schijnt Feyenoord te supporten hoor.
SuperGuidettiquote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft 2 keer tegen Ajax gescoord.
Dan kan je wat.
En twee keer tegen PSVquote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft 2 keer tegen Ajax gescoord.
Dan kan je wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |