Ja je hebt zo'n treintjesding dat in de hoogte hele scherpe bochten maakt. In Walibi hebben ze hem ook volgens mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer welke het was, maar ben er nooit meer geweest, was serieus gevaarlijk en eng
er staat me iets bij dat ze een goudmijn nadeden ofzo, zou dus goed kunnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n treintjesding dat in de hoogte hele scherpe bochten maakt. In Walibi hebben ze hem ook volgens mij.
Mijn broer heeft zich vroeger daar bezeerd en vorig jaar heeft een kind van de BSO een stuk van z'n tand afgebroken in dat ding.
Die andere achtbaan in Drievliet wil ik altijd wel 100 keer in met die kinderen, maar dat treintjesding is zo ontzettend kut
KATTENMANDJE!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat je voorlopig echt geen lush meer ging bestellen?
Ze hebben nieuwe karretjesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ga nooit meer in de python omdat je hoofd zo hard op en neer geslagen wordt tegen de zijsteunen.. auw
Kopermijn dusquote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er staat me iets bij dat ze een goudmijn nadeden ofzo, zou dus goed kunnen.
Wat een eng hoerending zeg....
die in Duinrell vond ik wel lachen, de kikkerbaan. Supersuf, maar dan keihard gaan krijsen als kinderen om anderen te laten schrikken
(ik kreeg altijd vrijkaartjes en dan gingen we erheen fietsen, dus dan boeide dat allemaal niet zo als dagje uit)
Wel matig dat dat 1,5 uur duurtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar, nee niet op zijn kop we stonden schuin omhoog, niet heel comfortabel maar wel nog goed dat niet bloed naar hoofd stijgt of andere rare dingen
ik had t ook nog in de nieuwe karretjesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe karretjes![]()
Al een jaar of 3 zelfs
De baan zelf is nog steeds hetzelfde (en roestig
); maar met die nieuwe karretjes heb je dat niet meer iig
Ik had dat juist met de nieuwe karretjes, met die oude had ik nergens last van..quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe karretjes![]()
Al een jaar of 3 zelfs
De baan zelf is nog steeds hetzelfde (en roestig
); maar met die nieuwe karretjes heb je dat niet meer iig
Huh echt?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik had t ook nog in de nieuwe karretjes
Ik had het juist andersomquote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Huh echt?Want ik had het ook altijd... vreeeeselijk door elkaar geschud; maar met die nieuwe nu helemaal niet meer
Zelfs toen we 5x na elkaar er in gingen
ja dat ding was het.... godsamme, iedere keer als je bij zo'n zijwaardse slingerbocht kwam werd ik er uit gesmeten. Ik zweer het je, als ik me niet zo extreem vastgegrepen had als ik toen deed was ik eruit gepletterd. Was echt doodengquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kopermijn dus
Wat een hoerending is dat zeg.
Terwijl die andere achtbaan in Drievliet zo onmenselijk tof is![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Huh echt?Want ik had het ook altijd... vreeeeselijk door elkaar geschud; maar met die nieuwe nu helemaal niet meer
Zelfs toen we 5x na elkaar er in gingen
quote:
Het verbaasd me echt zo dat dat ding nog steeds staat en dat er nog nooit ernstig gewonden bij zijn gevallenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ding was het.... godsamme, iedere keer als je bij zo'n zijwaardse slingerbocht kwam werd ik er uit gesmeten. Ik zweer het je, als ik me niet zo extreem vastgegrepen had als ik toen deed was ik eruit gepletterd. Was echt doodeng
Ach, er stonden heul veul mensen onderaan de achtbaan dat was wel grappig om bovenaf te zien, wat wel raar was dat we openes een klik hoorde en opeens een stuk terug schoten achteruit en toen weer een tijd stil stonden, en na een tijdje schoot hij opeens weer vooruit en daarna ging hij door en maakte rondje af en klaarquote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel matig dat dat 1,5 uur duurt
nou inderdaad... ik heb er toen over geklaagd toen ik de eerste schrik te boven was, maar werd een soort weggewimpeld...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het verbaasd me echt zo dat dat ding nog steeds staat en dat er nog nooit ernstig gewonden bij zijn gevallen
Ja zoals ik zei, mijn moeder heeft een keer m'n broer er compleet overstuur uit moeten vissen en vorig jaar heeft het een kind dus een stuk van z'n voortand gekost...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou inderdaad... ik heb er toen over geklaagd toen ik de eerste schrik te boven was, maar werd een soort weggewimpeld...
heel vreemd inderdaad....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei, mijn moeder heeft een keer m'n broer er compleet overstuur uit moeten vissen en vorig jaar heeft het een kind dus een stuk van z'n voortand gekost...
Ze moeten inmiddels echt wel weten wat een schijtding het is
waar denk je dat skeletten in spookhuizen van komen?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heel vreemd inderdaad....
of ze moffelen al die dooien gewoon weg en dumpen ze in de vliet met een stuk beton om de voeten
leuk!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
Patroon voor trenchcoat besteld
Pff was nog best een zoektocht want ik wilde natuurlijk een gratiesch patroon. Maar dat is niet gelukt
Dus het is deze geworden (ik ga die lichtbruine versie maken).
Ik ga 'm in babyblauw met alle delen een zwarte bies (randje) maken.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
Patroon voor trenchcoat besteld
Pff was nog best een zoektocht want ik wilde natuurlijk een gratiesch patroon. Maar dat is niet gelukt
Dus het is deze geworden (ik ga die lichtbruine versie maken).
Ik ga 'm in babyblauw met alle delen een zwarte bies (randje) maken.
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik met mijn ukkie lengte nooit zo'n last vanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah nog een nadeel van Disney: Cif is te groot voor de karretjesAl die achtbanen zijn op 1m80 ofzo gemaakt
die kwam echt met gruwelijke pijn uit de space mountain omdat zijn knieën vast geklemd zaten en de hele tijd schuurden tegen de wand
van drogisterij.netquote:Gapers Sparen
Hoe werkt het?
U spaart een aantal Gapers bij elkaar welke op uw klantnummer worden bijgeschreven.
De Gapers kunt u vervolgens gebruiken in de Gapers Shop waarin u een product kunt uitkiezen met uw Gapers saldo.
Het product krijgt u meegestuurd met uw volgende bestelling.
Hoe ontvang ik Gapers?
Hoeveel gapers? Wat moet ik doen?
1 Gaper Stuur een e-mail naar uw vrienden via Vertel verder. Per verzonden e-mailadres ontvangt u 1 Gaper. (maximaal 6 Gapers per maand)
1 Gaper Stuur een producttip naar uw vrienden ("Mail dit artikel"). Per verzonden e-mailadres ontvangt u 1 Gaper. (maximaal 6 Gapers per maand)
1 Gaper Vul een recensie in bij elk product dat u heeft gekocht. Uw gekochte producten vindt u op de pagina Schrijf recensie. Per goedgekeurde recensie ontvangt u 1 Gaper. (maximaal 30 Gapers per maand)
1 Gaper Beantwoord vragen van klanten over producten op onze website. Per goedgekeurd antwoord ontvangt u 1 Gaper. (maximaal 30 Gapers per maand)
2 Gapers Koop bij Drogisterij.net. Per 10 Euro die u bij ons uitgeeft ontvangt u 2 Gapers.
3 Gapers Vul uw profiel aan met al uw persoonsgegevens.
3 Gapers Vul uw interesses aan in uw klantprofiel.
Wisselend Wordt lid van het klantenpanel van Drogisterij.net en doe mee met klantonderzoeken
Later wordt nog meer mogelijkheden toegevoegd om op een leuke manier aan extra Gapers te komen. Houd deze pagina in de gaten!
Spelregels
Het is niet toegestaan om meerdere keren naar hetzelfde e-mailadres te verzenden om punten te verkrijgen.
Recensies moeten eerst worden goedgekeurd door de internetredactie voordat de Gapers kunnen worden toegekend en de recensie wordt geplaatst.
Minimum orderbedrag om geschenken aan te schaffen is ¤ 30,-.
Deze kleur, maar dan dus met zwarte randjes langs de kraag en zakken.quote:
Chicquote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze kleur, maar dan dus met zwarte randjes langs de kraag en zakken.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)ArtikelNummer=884455
I think not. Jij met je ranzige linkjesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van drogisterij.net
Ik moet bij gapers aan heeeeeele andere dingen denken
Zoek er maar op gaper bij xhamster
Dit dusquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I think not. Jij met je ranzige linkjes
Ik las garpers sparenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van drogisterij.net
Ik moet bij gapers aan heeeeeele andere dingen denken
Zoek er maar op gaper bij xhamster
Ja ik dus ook niet; maar voor cif was het wel klote... Want hij wou dan niet dat ik alleen in de attractie ging; dus ging ie maar mee.... en was ie al half aan het mompelen omdat ie er toch niet inpastequote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik met mijn ukkie lengte nooit zo'n last van
Ja das wel balen danquote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet; maar voor cif was het wel klote... Want hij wou dan niet dat ik alleen in de attractie ging; dus ging ie maar mee.... en was ie al half aan het mompelen omdat ie er toch niet inpaste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |