Ja je hebt zo'n treintjesding dat in de hoogte hele scherpe bochten maakt. In Walibi hebben ze hem ook volgens mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer welke het was, maar ben er nooit meer geweest, was serieus gevaarlijk en eng
er staat me iets bij dat ze een goudmijn nadeden ofzo, zou dus goed kunnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n treintjesding dat in de hoogte hele scherpe bochten maakt. In Walibi hebben ze hem ook volgens mij.
Mijn broer heeft zich vroeger daar bezeerd en vorig jaar heeft een kind van de BSO een stuk van z'n tand afgebroken in dat ding.
Die andere achtbaan in Drievliet wil ik altijd wel 100 keer in met die kinderen, maar dat treintjesding is zo ontzettend kut
KATTENMANDJE!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat je voorlopig echt geen lush meer ging bestellen?
Ze hebben nieuwe karretjesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ga nooit meer in de python omdat je hoofd zo hard op en neer geslagen wordt tegen de zijsteunen.. auw
Kopermijn dusquote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er staat me iets bij dat ze een goudmijn nadeden ofzo, zou dus goed kunnen.
Wat een eng hoerending zeg....
die in Duinrell vond ik wel lachen, de kikkerbaan. Supersuf, maar dan keihard gaan krijsen als kinderen om anderen te laten schrikken
(ik kreeg altijd vrijkaartjes en dan gingen we erheen fietsen, dus dan boeide dat allemaal niet zo als dagje uit)
Wel matig dat dat 1,5 uur duurtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar, nee niet op zijn kop we stonden schuin omhoog, niet heel comfortabel maar wel nog goed dat niet bloed naar hoofd stijgt of andere rare dingen
ik had t ook nog in de nieuwe karretjesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe karretjes![]()
Al een jaar of 3 zelfs
De baan zelf is nog steeds hetzelfde (en roestig
); maar met die nieuwe karretjes heb je dat niet meer iig
Ik had dat juist met de nieuwe karretjes, met die oude had ik nergens last van..quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe karretjes![]()
Al een jaar of 3 zelfs
De baan zelf is nog steeds hetzelfde (en roestig
); maar met die nieuwe karretjes heb je dat niet meer iig
Huh echt?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik had t ook nog in de nieuwe karretjes
Ik had het juist andersomquote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Huh echt?Want ik had het ook altijd... vreeeeselijk door elkaar geschud; maar met die nieuwe nu helemaal niet meer
Zelfs toen we 5x na elkaar er in gingen
ja dat ding was het.... godsamme, iedere keer als je bij zo'n zijwaardse slingerbocht kwam werd ik er uit gesmeten. Ik zweer het je, als ik me niet zo extreem vastgegrepen had als ik toen deed was ik eruit gepletterd. Was echt doodengquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kopermijn dus
Wat een hoerending is dat zeg.
Terwijl die andere achtbaan in Drievliet zo onmenselijk tof is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |