PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat loop je nou te haten haterquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Was de d somaar met de wint wechewaait?
je wint of je verliest, dus je strijdt met de wintquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Was de d somaar met de wint wechewaait?
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
ha 1e tentamen gelijk gehaaldDit blok geprobeerd zo min mogelijk te doen om te kijken hoe dat zou gaan. 2-3/35 colleges gevolgd en 0 werkgroepen en niks bijgehouden
[..]
je wint of je verliest, dus je strijdt met de wint
Bajequote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook even de OP aangepast, wie ziet de verandering?
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
ha 1e tentamen gelijk gehaaldDit blok geprobeerd zo min mogelijk te doen om te kijken hoe dat zou gaan. 2-3/35 colleges gevolgd en 0 werkgroepen en niks bijgehouden
[..]
Zijn pik schraal maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?
Sorry ik had lag, daardoor heb je me te lang horen lachen!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat lach je nou jongen?
Niemand lacht de TT uit.
niks helaas, ben nogal heel heel erg lui.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?
Je werkt al, je bent full time student....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks helaas, ben nogal heel heel erg lui.Moet echt gaan werken ofzo. te veel vrije tijd
Congratzquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Uvt toch? Oude tentamens bekijken is de sleutel tot je diplomaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de UniIk ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doen
Je hebt wel wat geleerd neem ik aan toch
?
'Als je niet alle colleges volgt maak je geen enkele kans om je tentamens te halen'quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de UniIk ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doen
?
Iddquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Uvt toch? Oude tentamens bekijken is de sleutel tot je diploma
Niet echt een eerlijke vergelijking, aangezien jij al 2 jaar studeren erop hebt zitten en daar al wat basis / soortgelijke stof hebt gehad. Maar je hebt verder wel gelijk hoor...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de Uni :P Ik ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doenJe hebt wel wat geleerd neem ik aan toch
?
Wat is dat een domme vraag, iets met chemquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aguero voor poedelski? Of Rooney voor Cazorla?
[ afbeelding ]
Nou dat zeggen ze bij ons gelukkig nietquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'Als je niet alle colleges volgt maak je geen enkele kans om je tentamens te halen'
Werd tegen mij gezegd
Voor marketing heb je gelijk. Voor Finance en Macro nietquote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet echt een eerlijke vergelijking, aangezien jij al 2 jaar studeren erop hebt zitten en daar al wat basis / soortgelijke stof hebt gehad. Maar je hebt verder wel gelijk hoor...
yup, alhoewel ik over een week alles weer vergeten ben zoals altijdquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
?
Misschien omdat niet iedereen dezelfde kwaliteiten/capaciteiten heeft. Als het echt zo makkelijk zou zijn voor iedereen zouden er niet zoveel mensen uitvallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat zeggen ze bij ons gelukkig nietMaar er zijn er ook zoveel die echt naar alle colleges gaan en er dan nog zo ontzettend veel moeite mee hebben
Ohja, daar had ik niet eens na gekeken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is dat een domme vraag, iets met chem
Hugh
Beetje mijn team verneuken.
je kon toch niet van me winnenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Lekker kut, speelde net mijn laatste wedstrijd in divisie 1. Had 3 punten nodig voor de titel. Na 60 minuten staat het 1-1, tegenstanders disconnect en ik krijg een gelijkspel. Zuur...
Hoeveel coins heb je voor een andere optie?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik niet eens na gekeken.
Maar Podolski is echt slecht.
80kquote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je voor een andere optie?
No shitquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien omdat niet iedereen dezelfde kwaliteiten/capaciteiten heeft. Als het echt zo makkelijk zou zijn voor iedereen zouden er niet zoveel mensen uitvallen.
Succesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Maar nu we het toch zo over leren hebben, ik ga maar ff in bad zitten studeren. Doei
Of je zit op een kutschool, of je doet gewoon echt iets foutquote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:
Wat heb ik aan oefententamens, waarin er grove fouten worden gemaakt in berekeningen en daardoor antwoorden nooit overeen kunnen komen?
De berekening die ik invoer op mijn rekenmachine (100% zeker dat ik geen type-fouten heb gemaakt), scheelt gewoon 2000 ofzo met het antwoordmodel
quote:Benieuwd naar jullie ervaringen: met wat voor spelers maken jullie het meeste profit? Silvers/Golds/IF's/non players? Juist de duurdere 50k+ / 100k+ of juist spelers van 10k?
Zelf gemerkt dat spelers van 10/20 k best vaak relatief goedkoop te verkrijgen zijn, bij duurdere spelers speelt de tax vaak een te grote rol bij mij zodat de winst uiteindelijk toch tegenvalt.
Ik zit ook meestal rond de 10/20k ja. Of ik moet me even op een bepaalde IF richten.quote:
Aguero/Rooney kan ook wel, maar dan moet je Torres even rechts zettenquote:
Nou, het gaat om zo'n formule:quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of je zit op een kutschool, of je doet gewoon echt iets fout
Ja ik heb Suarez al op de plaats van Torres.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aguero/Rooney kan ook wel, maar dan moet je Torres even rechts zetten
IF Taarabt
IF Soldado zou ook kunnen
Ik heb ook een S2 maar ik vind het een prima toestel, nooit problemen meequote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een S2 en ik vind het echt een waardeloos toestel. Support van Samsung is ook waardeloos. Ben blij als ik er vanaf ben.
Apple ben ik ook geen fan van. Ik had een 3g en die kon je bijna afschrijven nadat IOS 4.0 uitkwam.
S3, schijnt de beste Android telefoon op het moment te zijn. Ik vond hem te duur toen hij net uitkwam.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
One X of S3
Zou eerder even wachten op de HTC One of een Xperia Z nemen
Nu heb ik ditquote:Op maandag 25 maart 2013 14:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb Suarez al op de plaats van Torres.
IF Taarabt heb ik al in andere team sinds jij mij er toen mee hebt gedold, lekker thorben(slepen) op het middenveld.
De HTC One is alweer een stap verder dan die S3. Overigens is het nu wachten op de S4. Die zal wel weer over de One heen gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook een S2 maar ik vind het een prima toestel, nooit problemen mee
[..]
S3, schijnt de beste Android telefoon op het moment te zijn. Ik vond hem te duur toen hij net uitkwam.
pull mij danquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pull nu best redelijke spelers uit 5k packs, in het begin waren dit geweldige pulls geweest maar nu zijn ze bijna allemaal niks meer waard. Ik heb 1 85-rated speler (Navas) 1 84-rated speler (Muller) 1 83-rated speler (Lampard) en 2 82-rated spelers (Sessegnon en Parker) Wel is het nog steeds te moeilijk om een LM/LW uit de BPL te pullen
en dan lees je op fb allemaal reacties van 'wow valt tegen ' 'ik heb onwijs veel fout 'ik ook echt bizar' 'heel veel fouten die ik dacht goed te hebben'quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit ook meestal rond de 10/20k ja. Of ik moet me even op een bepaalde IF richten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJs zooi![]()
Wij hebben zon site waar mensen dan de antwoorden op zettenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dan lees je op fb allemaal reacties van 'wow valt tegen ' 'ik heb onwijs veel fout 'ik ook echt bizar' 'heel veel fouten die ik dacht goed te hebben'
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren kocht ik er een voor 10K
hahaha dat is ook wel mooiquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij hebben zon site waar mensen dan de antwoorden op zettenEcht grappig om te zien soms dat gewoon 60 procent het fout heeft bij theorie vragen
Ik vind theorievragen echt bullshit. Je moet de stof kunnen toepassen. Of bedoel je dat daarmee? De pure theorie kan je later ook gewoon opzoeken toch? Het gaat erom of je het goed kan toepassen en daarvoor leer je.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij hebben zon site waar mensen dan de antwoorden op zettenEcht grappig om te zien soms dat gewoon 60 procent het fout heeft bij theorie vragen
maar je moet ook weten waarom je het ene moet gebruiken en niet het anderequote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind theorievragen echt bullshit. Je moet de stof kunnen toepassen. Of bedoel je dat daarmee? De pure theorie kan je later ook gewoon opzoeken toch? Het gaat erom of je het goed kan toepassen en daarvoor leer je.
Ik ben het met je eens hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind theorievragen echt bullshit. Je moet de stof kunnen toepassen. Of bedoel je dat daarmee? De pure theorie kan je later ook gewoon opzoeken toch? Het gaat erom of je het goed kan toepassen en daarvoor leer je.
Dat lijkt mij evident. Je moet natuurlijk weten wat en wanneer je dat moet toepassen alleen zijn letterlijke theorie vragen gewoon bullshit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar je moet ook weten waarom je het ene moet gebruiken en niet het andereen dingen waar je rekening mee moet houden en zo nog allerlei onzin dat er helaas wel bijhoort
Nee maar je hebt ook nog een scheiding tussen nuttige theorie en theorie om de theorie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
En als je alles moet opzoeken is het ook niet echt praktisch.
Kurtic jaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tof1 van die 2 CDM's heeft een beste upgrade gehad toch?
59thquote:Op maandag 25 maart 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zette er een 4-3-2-1 kaart op voor 950 en die werd binnen een seconde verkocht. Duidelijke autobuyer dus.
Ouch...quote:MVV Maastricht is het grootste slachtoffer; de club uit Limburg levert zes punten in en zakt van de tweede plek op de ranglijst naar plek zes.
Deze werd zo snel verkocht, een mens kan niet zo snel klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
92 strengthquote:
quote:
Gaan lekker ja laatste dagenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef DuTank het volgende:
Het einde is in zicht. Nog maar 118 van de ruim 400 fitnesskaarten
Wat is dat nou weerquote:
Deze is mooier en die scoort heeft 61 shootingquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een goal met een verhaal.
Finale gold cup, laatste minuut. Stand: 2-2.
Ik had een al paar goeie kansen op de winnende gehad, maar mijn tegenstander maakte er een gewoonte van met zijn keeper standaard op de 16 te bivakkeren, en indien nodig ver erbuiten. Irritante gewoonte vind ik dat, moeilijk om tegen te spelen. Dus ik dacht; laatste minuut, doe eens gek:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/154293552![]()
Is toch makkelijk tegen zo'n tegenstander te spelen elk afstandsschot gaat er in op deze manier.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een goal met een verhaal.
Finale gold cup, laatste minuut. Stand: 2-2.
Ik had een al paar goeie kansen op de winnende gehad, maar mijn tegenstander maakte er een gewoonte van met zijn keeper standaard op de 16 te bivakkeren, en indien nodig ver erbuiten. Irritante gewoonte vind ik dat, moeilijk om tegen te spelen. Dus ik dacht; laatste minuut, doe eens gek:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/154293552![]()
Die is zeker mooier! Mijn punt is ook dat de mijne een kutgoal is, maar dat die tegenstander er eigenlijk zelf om vraagtquote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze is mooier en die scoort heeft 61 shooting
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/154266004
Ik let eigenlijk nooit op de positie van de keeper. Tot ik 1 op 1 met hem staquote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Is toch makkelijk tegen zo'n tegenstander te spelen elk afstandsschot gaat er in op deze manier.
Was GJE toevallig jouw tegenstander?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is zeker mooier! Mijn punt is ook dat de mijne een kutgoal is, maar dat die tegenstander er eigenlijk zelf om vraagt
Gomez of SNeijder?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een 87-rated speler uit een 5k pack
Wiequote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een 87-rated speler uit een 5k pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |