Voorbeeldig kind + mama dusquote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Goedgekeurd bij de verloskundige, ze beginnen elke keer helemaal te jubelen als ze mn bloeddruk hebben gemeten110 over 70 was het volgens mij.
Kindje lag nu niet alleen vast, maar ook diep in het bekken. Heb helemaal niets gevoeld van (nog verder) indalen, dus of ze heeft een fijn klein koppie, of mijn bekken is al zo week dat het gewoon meewerkt ofzo? Ze was wel om dr as gedraaid, en dat heb ik gisteren wel gevoeld! Echt een flinke schuifbeweging ineens!
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef L-E het volgende:
Fijn LB! Verder alles dus nog helemaal rustig bij jou?
Ik ben Wizzyquote:
Hehe, elk krampje nu kan van betekenis zijn hequote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenof ik moet zo iemand zijn bij wie het ineens *poef* zover is, zonder voortekenen!
Maar ik let wel goed op, als ik iets voel, ben ik wel alert op wát ik dan voel![]()
Nouja, verstopping dus
Hoe is het daar? Lekker geslapen in je eigen bed?
Sinds vorige week is het rustiger op het werkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuwe zwangere die deze week mee is komen posten na meelurken
Je hoort idd wel eens over misselijkheid ja. Maar dat kan ook foor die verstopping komen. Dat alles een beetje in de verdrukking zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn
Kan misselijkheid ook van betekenis zijn?
Ik weet wel dat ik gisteren beroerd heb gegeten, maar bweuh.... vandaag is eigenlijk niets goed.
[/zeur]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bad is vol, tijd om definitief stand "lui" aan te zetten denk ik![]()
Laatste Loodjes Mamaquote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef -mandy- het volgende:
Oerdomme vraag tussendoor, maar waarvoor staat LLM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |