in de metro kun je gewoon losse kaartjes kopenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet met de metro, daar kun je geen losse kaartjes kopen. Moet ik meteen een nieuwe anonieme OVchipkaart kopen van ¤7,50 en dan heb je nog niet eens saldo erop.
Als ik 'm echt verloren ben ja. Maar ik ga er op dit moment gewoon vanuit dat ik 'm niet kan vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die kaart heb je toch nodig als je m echt kwijt bent of niet.
zwijntjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
die diarree is mijn eigen schuld trouwens, ik heb gisteren chicken mc nuggets in mijn hooft zitten stoppen![]()
Ik wilde geenszins suggereren dat jij dat niet begreep chick (*insert kusjekroel here*) ik kan me Taarts frustratie alleen zo goed voorstellenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel. Beter dan jullie denken.
Maar goed dat zal mijn autistisch hoofd wel zijn sorry.
Mwah, kipnuggets klinken logischerquote:Op maandag 25 maart 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zou daar mijn diarree vandaan komen?
Jij bent ook een loederquote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Don't worry. Ik vind jullie nog steeds allemaal trutten
Hormoonbommen need to be handled with carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Wij kwamen gister ook bij ons pa vandaag met allebei een chocolade paashaas. En als we hadden gewild, hadden we ook alle overgebleven toast en salades en brie etc nog mee kunnen nemen, maar daar hebben we toch maar vriendelijk voor bedanktquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
En een wit chocolade-ei opgepeuzeldDamn you mom....... waarom koopt ze altijd velen chocolade koekjes alles als we weer eens op bezoek gaan
Dat klinkt veel te liefquote:
omdat het kan denk ikquote:
Omdat het kanquote:
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falen. Dit is zo ver doorgeslagen dat ze nu ook meets crasht
.
gewoon zorgen dat je pas na sluit klaar bent met werken en in je hok lunchenquote:
Ermahgerd ik snap er niks vanquote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falen. Dit is zo ver doorgeslagen dat ze nu ook meets crasht
.
Ja lach jij maar met al die crashers in dit topic.quote:
Priem die niet faaltquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik snap er niks van![]()
Overigens heb ik jullie gefaald wel gezien afgelopen weekendMaar zat in bels; dus niet gepost verder. En heel bewust asos niet aangeklikt
(nee ik lieg; ik heb gezocht naar het jurkje van sjaan want die was me een partij geil
). Maar kon ik toch niet vinden; dus weer weg geklikt
Ermagerd Bamiquote:Op maandag 25 maart 2013 13:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja lach jij maar met al die crashers in dit topic.
Als jouw trouwfoto's er straks zo uitzien piep je wel anders:
[ afbeelding ]
Ja, ik wil dus wel ff luchtenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je pas na sluit klaar bent met werken en in je hok lunchen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem die niet faalt![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht hetquote:
ja he, echt gewoon, smile en alquote:
ohhhh, dat valt meequote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus wel ff luchten. Maar, vandaag heb ik me beperkt tot benodigdheden: foundation, Lush Ultrabland, Catrice BB cream om te testen en scheergel.
Ja dat is waar... dus dat moet ik dan maar niet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, dat valt meeals je dat elke dag doet gaat je rekening wel snel sluuuuuuuuuurrrrrrrp leeg though
een bamicrasher?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait? Werd ik nu net met bamicrashert vergeleken?
Jij zou ook crashen als je niet voor alles uitgenodigd werdquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait? Werd ik nu net met bamicrashert vergeleken?
volgens mij heb je niks gemist hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een bamicrasher?
Mental image: bami staat te crashen op een bruiloft gelijk die bovenstaande foto en *WOPPA* er springt zo een Priem op haar rug om haar te overmeesteren
Jij bent een topiccrasher en bami is een bruiloftcrasher, daarom!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb
heb je geschrokt?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
3 sneeen brood geluncht. Still hungry.
ik vat het topiccrasher gedeelte alleen niet zo moet ik zeggenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent een topiccrasher en bami is een bruiloftcrasher, daarom!
Dan ben ik - als enen eckten vrouw - dingen achter aan het zoeken die er niet zijnquote:
ik heb zin in pizzaquote:
er wordt maar wat geblaat volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik - als enen eckten vrouw - dingen achter aan het zoeken die er niet zijn
Nu vind ik mezelf extreem vermoeiend
HET LIGT NIET AAN MIJ !quote:Op maandag 25 maart 2013 13:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vat het topiccrasher gedeelte alleen niet zo moet ik zeggen
ik zou het niet doen, het gaat toch nergens over, serieusquote:Op maandag 25 maart 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik - als enen eckten vrouw - dingen achter aan het zoeken die er niet zijn
Nu vind ik mezelf extreem vermoeiend
Omdat Priem stomme dingen zeiquote:Op maandag 25 maart 2013 13:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vat het topiccrasher gedeelte alleen niet zo moet ik zeggen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
.
ermahgerd wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat Priem stomme dingen zei. Heb ik gezegd HOE we werkelijk allemaal over haar denken
.
Zie:
[..]
[..]
Omdat Priem stomme dingen zei heb ik gezegd HOE we werkelijk allemaal over haar denken!
quote:
Nopequote:Op maandag 25 maart 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Geen appel / komkommer / paprika / ei bij?
ERMNERMNERM.quote:
jat eten van je collegaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Wel nog een muesli reep maar daar wacht ik nog even mee anders heb ik straks weeeer honger. Serieus, ontbeten met 2 sneeen brood, al een mueslireep op, nog 3 sneeen brood in de lunch en nog honger. Waarom heb ik altijd zo'n honger
.
jij vind twee boterhammen een enorme maaltijd?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Wel nog een muesli reep maar daar wacht ik nog even mee anders heb ik straks weeeer honger. Serieus, ontbeten met 2 sneeen brood, al een mueslireep op, nog 3 sneeen brood in de lunch en nog honger. Waarom heb ik altijd zo'n honger
.
Ooh, ik dacht dat dit best veel isquote:Op maandag 25 maart 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vind twee boterhammen een enorme maaltijd?
Man, ik moet altijd bijvullen met komkommers en allesen dan nas ik vier boterhammen voor de lunch EN dan kom ik dagelijks niet boven de 1500 kcal uit
serieus?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dit best veel is.
gemenerd!quote:
ja daaaaaagquote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dit best veel is.
ERMAHGERD laat hem t filmenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gemenerd!
en ik moet Koos van de week om Mac sturen want dat ga ik niet meer redden, hopen dat hij de goeie kleur mee neemt dan ook nog
Ja! Maar, ik zal eens gaan kijken hoe ik wat dingen als salade enzo mee kan nemen, want ben ook een beetje uitgekeken op brood.quote:
wat nou, ze eet aan de weinige kant en ik vertel dat?quote:
hij vindt het altijd in de supermarkt al stom om te vragen als hij iets moet hebben, dus grote kans dat dit een énorm succes wordtquote:
Je MOET het daar vragen dus alles letterlijk op een briefje schrijven en hem dat aan de MUA laten geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij vindt het altijd in de supermarkt al stom om te vragen als hij iets moet hebben, dus grote kans dat dit een énorm succes wordt![]()
![]()
kijk tijdens lunch en tussendoortjes bij collega's wat ze nassen, de anorecten en de vetkleppers mijden, en dan heb je een redelijk beeld van wat je zou kunnen eten. Zoiets?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Maar, ik zal eens gaan kijken hoe ik wat dingen als salade enzo mee kan nemen, want ben ook een beetje uitgekeken op brood.
yep, maar dan nog he, het is een vent....quote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je MOET het daar vragen dus alles letterlijk op een briefje schrijven en hem dat aan de MUA laten geven?
Hij hoeft dan toch alleen maar te bezahlen? Kan ie je niet bellen om alles te controleren in de winkelquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, maar dan nog he, het is een vent....
De vrouwen bij ons, gemiddeld: 2 boterhammen en een kop soepquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kijk tijdens lunch en tussendoortjes bij collega's wat ze nassen, de anorecten en de vetkleppers mijden, en dan heb je een redelijk beeld van wat je zou kunnen eten. Zoiets?
= 7 sneeën of 14 sneeën?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn 12jarige verstouwt 7 boterhammen per dag. Ik vind het knap
naja, als je het uit gaat tellen in kcals dan weet je het ongeveerquote:Op maandag 25 maart 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja, aangezien ik meer eet dan 1 van de mannen hier vond ik het niet weinig. Ook niet extreem veel ofzo.
nee want dan zit ik op mijn werkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij hoeft dan toch alleen maar te bezahlen? Kan ie je niet bellen om alles te controleren in de winkel
en die eten helemaal niets tussendoor???quote:Op maandag 25 maart 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De vrouwen bij ons, gemiddeld: 2 boterhammen en een kop soepDaar kan ik de rest van de middag echt niet op door
Zelf bellen en bestellen en klaar laten leggen, hoef ie alleen maar het 'recept' voor mevr BBQ-kip af te halen en te bezhalenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, maar dan nog he, het is een vent....
Toen ik bij de IKEA werkte at ik 10 sneeen op een dag, soep tussen de middag erbij, een yoghurt toetje, en schepte 's avonds 2x opquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn 12jarige verstouwt 7 boterhammen per dag. Ik vind het knap
1 snee, als je anders denkt ben je stomquote:Op maandag 25 maart 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nooit of mensen met '1 boterham' nou 1 snee of 2 bedoelen
Naja mensen in de winkel kunnen t ook fout doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zelf bellen en bestellen en klaar laten leggen, hoef ie alleen maar het 'recept' voor mevr BBQ-kip af te halen en te bezhalen![]()
Of kan dat daar niet?
1 boterham = 1 sneequote:Op maandag 25 maart 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 snee, als je anders denkt ben je stom
2 sneetjes = dubbele boterham
1 snee = 1 boterham vind ikquote:Op maandag 25 maart 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens mij is de mac niet bereikbaar telefonisch... vorig jaar met workshops was dat ook al zo matig en dat was alleen maar een los vraagjequote:Op maandag 25 maart 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zelf bellen en bestellen en klaar laten leggen, hoef ie alleen maar het 'recept' voor mevr BBQ-kip af te halen en te bezhalen![]()
Of kan dat daar niet?
Ik heb geen idee wat die tussendoor eventueel nog pakken want dat zie ik nooitquote:Op maandag 25 maart 2013 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en die eten helemaal niets tussendoor???
hehehehe, maar dat gaat hij toch niet doen, hem kennendequote:
qftquote:Op maandag 25 maart 2013 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 snee, als je anders denkt ben je stom
2 sneetjes = dubbele boterham
you learn so wellquote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
aidzfalerdsIk heb vanmorgen weer mijn best gedaan door niet te ontbijten
Ik kan daar toch niet zo goed meer tegen tbhOm 10u al gruwelijke honger
Jammer dat ik het oploste met een kinder surprise eiquote:
die chocoladefantasiezooi is vies manquote:Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jammer dat ik het oploste met een kinder surprise ei
Today will not be a very healthy day
kots ruim je maar zelf opquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een krentenbol maar ik ben misselijk van de trein en daarna in de auto dus ik eet m maar niet op
Wat is een uitgebreide tosti?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Uitgebreide tosti.
Alleen droop de kaas op m'n hand. Auw.
Die vind ik zoooooo lekker... kinderquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die chocoladefantasiezooi is vies man
In belgië is het een tussendoortje; hier in NL (bij ons dan) vervanging van avondmaalquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En gister eetlijst voor de komende week gemaakt. Vraagt B: zullen we deze week een keer pannenkoeken eten 's avonds
En toen moest aan die pannenkoeken zijn wel/geen avondeten discussie hiero denken
Maar deze week dus pannenkoeken
Wel in plaats van friet of andere zooi, want anders is het dubbelop
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan als zo'n zeester op het dak liggen en alles onder nierken
een eetlijst?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En gister eetlijst voor de komende week gemaakt. Vraagt B: zullen we deze week een keer pannenkoeken eten 's avonds
En toen moest aan die pannenkoeken zijn wel/geen avondeten discussie hiero denken
Maar deze week dus pannenkoeken
Wel in plaats van friet of andere zooi, want anders is het dubbelop
Wel lekker warm, kotsen over jezelf heen in de kouquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan als zo'n zeester op het dak liggen en alles onder nierken
Owjah; waar moet ik crashen? Schijnt dat ik dat tegenwoordig doe namelijkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond PIZZA en kip komt ook oh wacht....
Hihaho
of naar de zijkant spuigen en dan doet Mir nét het raampje openquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker flats alles o de auto die achter jullie rijdt
Ja, wij maken op zondag altijd een lijst van wat we de hele week als avondeten willen eten. En dan haalt B op maandag alle boodschappenquote:
Bij sjaanquote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah; waar moet ik crashen? Schijnt dat ik dat tegenwoordig doe namelijk
Bij ons is het ook bedoeld als avondmaalquote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In belgië is het een tussendoortje; hier in NL (bij ons dan) vervanging van avondmaal
Overigens al zeeeerrrrrr lang niet meer gehad
On my wayquote:
gemeen ben jequote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond PIZZA en kip komt ook oh wacht....
Hihaho
Er zat ook kip en iets groens op.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een uitgebreide tosti?
SCHIMMELKIPquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zat ook kip en iets groens op.
Ik had geen zin om brood te maken vanmorgen, dus op de vu wat gehaald.
Ah okquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zat ook kip en iets groens op.
Ik had geen zin om brood te maken vanmorgen, dus op de vu wat gehaald.
ik doe 3 keer per week boodschappen, dat vind ik al weinigquote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, wij maken op zondag altijd een lijst van wat we de hele week als avondeten willen eten. En dan haalt B op maandag alle boodschappen
quote:
Het waren blaadjes.quote:
Doperwtjesfestiniquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik doe 3 keer per week boodschappen, dat vind ik al weinig
Eind van de week zijn je groenten toch verlept en brood droog? Of doe je dan potjes, friet of invriezen ofzo?
Wij doen in principe 1 keer in de week alle boodschappen, met zn 2en op vrijdag. Maar dan alleen tussendoor nog een keer brood en evt groente halenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eind van de week zijn je groenten toch verlept en brood droog? Of doe je dan potjes, friet of invriezen ofzo?
quote:
Schimmelkip in blaadjesvormquote:
daar kom ik nooitquote:Op maandag 25 maart 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
En als je groentes zo snel verleppen moet je ze niet bij c1000 kopen
En dat is erg omdat?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuu. Kans op een vast contract bij mn werk in Amsterdam
Wel lekkere schimmel.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Schimmelkip in blaadjesvorm
Ok ik stop
Brood halen we bij de bakker, ofwel op zaterdag ofwel op woensdag, dat gaat in z'n geheel de vriezer in en we halen er zoveel boterhammen uit als dat we willen eten, dus nooit droog brood.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je vertigo nog gelakt?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gemeen ben je![]()
nog geen spoor van CV-vent te bekennen uiteraard
Omdat ik me in tilburg ga laten inschrijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar jij struikelt zowat over de supermarkt als je naar huis gaatquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe zeven tot acht keer per week boodschappen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik me in tilburg ga laten inschrijven4u reistijd op een dag.
ik kan me nog zo goed die tijd herinneren dat je zei dat je nog laaaaaaaang niet ging hokken, een week of drie terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wij bouwen altijd 2x in de week iets van chicken tonight of AGV in dat geheel vanuit de (vriezer)voorraad kan. Als we dan ergens anders eten, dan schrappen we dat zonder iets weg te hoeven gooien. En pastasaus en zo maken we altijd in bulk zodat we in de vriezer ook altijd nog wat dingen hebben liggen, mocht er onverwacht een van ons niet thuis eten of zoquote:Op maandag 25 maart 2013 13:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar kom ik nooit
maar ik koop het altijd max 3 dagen van tevoren ofzo, wil niet zo ver vooruit hoeven denken want plannen wijzigen nog weleens (bij anderen eten, overwerken etc), en brood uit de vriezer vind ik niet lekker.
op mijn werk-woon route liggen meerdere supermarkten, dus voor mij is het makkelijk om even wat te halen, kost eigenlijk geen tijd. Dan bedenk ik in de auto even wat ik wil halen of ik kijk op mijn werk (of mobiel voor het stoplichtquote:Op maandag 25 maart 2013 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Brood halen we bij de bakker, ofwel op zaterdag ofwel op woensdag, dat gaat in z'n geheel de vriezer in en we halen er zoveel boterhammen uit als dat we willen eten, dus nooit droog brood.
We hebben ook standaard vlees in de vriezer liggen, dus dat kan op elk moment ontdooid worden. En we hebben wat ingevroren groenten liggen en wat potjes met groenten en chicken tonight etc.
Dus eten we de dingen met verse groenten in het begin van de week. Dingen als champignons en courgette houden we ook wel 4 dagen goed in de koelkast. En eind van de week is of friet halen/pannenkoeken bakken en een keer chicken tonight eten want daarvoor is alles op voorraad, en een keer aardappels/groenten/vlees met dingen uit de vriezer of een keer een potje![]()
We hebben allebei een hekel aan boodschappen doen en 3x per week is voor ons echt veel te veel. Als ik in het weekend een keer echt wat speciaals wil eten, haal ik nog wel wat bij, maar anders doen we het dus op deze manier
3 weken is heul lang.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog zo goed die tijd herinneren dat je zei dat je nog laaaaaaaang niet ging hokken, een week of drie terug
zeg, ga jij lekker op een koud station staan wachten op een trein die niet komtquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je vertigo nog gelakt?
(Sorry kip![]()
)
Oren zitten dicht door klote tunnelugh
True, truequote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar jij struikelt zowat over de supermarkt als je naar huis gaat
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
heerlijk toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
3 weken is heul lang.
Maar het gaat zo goeeeeed![]()
Zal je zien over 3 weken..
half juli, ik heb de kaart al binnenquote:
Ermahgerd jij bent mijquote:Op maandag 25 maart 2013 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Brood halen we bij de bakker, ofwel op zaterdag ofwel op woensdag, dat gaat in z'n geheel de vriezer in en we halen er zoveel boterhammen uit als dat we willen eten, dus nooit droog brood.
We hebben ook standaard vlees in de vriezer liggen, dus dat kan op elk moment ontdooid worden. En we hebben wat ingevroren groenten liggen en wat potjes met groenten en chicken tonight etc.
Dus eten we de dingen met verse groenten in het begin van de week. Dingen als champignons en courgette houden we ook wel 4 dagen goed in de koelkast. En eind van de week is of friet halen/pannenkoeken bakken en een keer chicken tonight eten want daarvoor is alles op voorraad, en een keer aardappels/groenten/vlees met dingen uit de vriezer of een keer een potje![]()
We hebben allebei een hekel aan boodschappen doen en 3x per week is voor ons echt veel te veel. Als ik in het weekend een keer echt wat speciaals wil eten, haal ik nog wel wat bij, maar anders doen we het dus op deze manier
Was het mooi? Iets met 20 jaar Disney Parijs is nu het thema toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
ZO, hai! Hoe is het met jullie?![]()
Ik ben net terug uit Disney en krijg de blije riedeltjes niet uit m'n hoofd![]()
dat kan heul niet, of ben je stiekem een jaar of 45 en heet je Gerda?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben al 5 jaar getrouwd maar dat is geheim ermhagerd.
De enige supermarkt die ik tegenkom onderweg naar werk of huis is de AH to go en dat is me toch echt te duur, buiten het feit dat die ook nog eens geen ruk hebben. Dus dan ben ik om half 7 thuis op zijn vroegst en dan kan ik nog eens de auto richting supermarkt pakken. Of ik moet het B laten doen en die zit daar ook niet op te wachten. We hebben al zo weinig avond, die wil ik dan ook niet eens nog besteden aan elke dag of om de dag boodschappen doenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op mijn werk-woon route liggen meerdere supermarkten, dus voor mij is het makkelijk om even wat te halen, kost eigenlijk geen tijd. Dan bedenk ik in de auto even wat ik wil halen of ik kijk op mijn werk (of mobiel voor het stoplicht) nog even wat er in de aanbieding is
ik ben niet zo'n planner of invriezer, want wat in de vriezer zit vergeet ik er dan vaak ook weer uit te halen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd jij bent mijIk ben jij
IK VOEL ZO'N VERBONDENHEID
overigens kom ik ook langs een supermarkt en dan nķg zoek ik het niet om naar binnen te gaan (1x in de week ok.... liefst 2 weken... maar meer? Nahhhh)
ik heb mijn prive kassiere bij de jumbo man!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd jij bent mijIk ben jij
IK VOEL ZO'N VERBONDENHEID
overigens kom ik ook langs een supermarkt en dan nķg zoek ik het niet om naar binnen te gaan (1x in de week ok.... liefst 2 weken... maar meer? Nahhhh)
Ja dat welquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
half juli, ik heb de kaart al binnen
jij niet?
Ik ben 60 en hoe weet je mijn naamquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan heul niet, of ben je stiekem een jaar of 45 en heet je Gerda?
Oh herkenbaarquote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
ZO, hai! Hoe is het met jullie?![]()
Ik ben net terug uit Disney en krijg de blije riedeltjes niet uit m'n hoofd![]()
ja 20 jaar idd. Daarom is er nu 's avonds geen lichtjes parade, maar om 5 uur een kleine parade met wagens en dan om 8 uur een grote afsluitshow waarbij er met lazers en fonteinen en projecties voor en op het kasteel een show is met vuurwerk en muziek en lampen enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was het mooi? Iets met 20 jaar Disney Parijs is nu het thema toch?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lichtjes parade is toch al een tijd niet meer?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja 20 jaar idd. Daarom is er nu 's avonds geen lichtjes parade, maar om 5 uur een kleine parade met wagens en dan om 8 uur een grote afsluitshow waarbij er met lazers en fonteinen en projecties voor en op het kasteel een show is met vuurwerk en muziek en lampen enzodat was heel mooi
Ook precies begin van de week meer verse dingen.. Houd ik over van champignongs of courgette of paprika; pleur ik het zo de diepvries inquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn prive kassiere bij de jumbo man!
quote:
JIJ BENT INDERDAAD MIJquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook precies begin van de week meer verse dingen.. Houd ik over van champignongs of courgette of paprika; pleur ik het zo de diepvries in![]()
En einde van de week haal ik dan eerder keer vlees uit diepvries endeso
ja dat is een stuk minder prettig om dan "even" boodschappen te halen ja...quote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De enige supermarkt die ik tegenkom onderweg naar werk of huis is de AH to go en dat is me toch echt te duur, buiten het feit dat die ook nog eens geen ruk hebben. Dus dan ben ik om half 7 thuis op zijn vroegst en dan kan ik nog eens de auto richting supermarkt pakken. Of ik moet het B laten doen en die zit daar ook niet op te wachten. We hebben al zo weinig avond, die wil ik dan ook niet eens nog besteden aan elke dag of om de dag boodschappen doen
Ik vind het wel makkelijk om voor een hele week te bedenken wat we eten, zo kunnen we het ook een beetje aanpassen aan wat er in de voordeel is bv en aan wanneer we tijd hebben om uitgebreider te koken of zo. En gehakt halen we bv altijd per kilogram en die verdelen we dan in 3 porties. Is dan alleen een kwestie van de avond van tevoren even uitleggen.
oh, dat weet ik niet dan. Er is wel overal vanalles te zien ivbm 20 jarig bestaan iig, veel extra decoratie enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lichtjes parade is toch al een tijd niet meer?
bij mij weten ze ook precies of ik op vakantie gaan (meer en ander eten halen voor kamperen enzo) en allesquote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn prive kassiere bij de jumbo man!
Ik vind de Efteling echt stom vergeleken met Disney maar goedquote:Op maandag 25 maart 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Disney kom ik de komende 10 jaar ook niet meer![]()
Het is wel leuk als je er nog nooit bent geweest; maar in 10 jaar tijd waren er 2 nieuwe attracties bijgekomen ofzo
Geef mij dan maar efteling die elk jaar iets nieuws heeft
Overigens... efteling
Ermahgerd nu wil ik naar de efteling
Eftelingmeetquote:Op maandag 25 maart 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Disney kom ik de komende 10 jaar ook niet meer![]()
Het is wel leuk als je er nog nooit bent geweest; maar in 10 jaar tijd waren er 2 nieuwe attracties bijgekomen ofzo
Geef mij dan maar efteling die elk jaar iets nieuws heeft
Overigens... efteling
Ermahgerd nu wil ik naar de efteling
lazersquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja 20 jaar idd. Daarom is er nu 's avonds geen lichtjes parade, maar om 5 uur een kleine parade met wagens en dan om 8 uur een grote afsluitshow waarbij er met lazers en fonteinen en projecties voor en op het kasteel een show is met vuurwerk en muziek en lampen enzodat was heel mooi
lijkt mij geen kloot aan tenzij je een paar kleine Maikuuls en Shanaynays hebt rond lopenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is nooit in Disney geweest maar hij wil niet met me meestomme meneer.
JA WANNEER NU METEEN OK IK BEN ONDERWEGquote:
Ik vind het wel leukquote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt mij geen kloot aan tenzij je een paar kleine Maikuuls en Shanaynays hebt rond lopen
Ik had vrijdag ineens een sollicitatiegesprek waarvan ik dacht dat het alleen een bespreking van het project was, dus dat ging heel goed, notquote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Had jij trouwens al wat van je werk gehoord?
Ermagerd ja nu want geen rijen want geen vakantiequote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA WANNEER NU METEEN OK IK BEN ONDERWEG
quote:
Ik dacht HOEOZ hebben ze mij gebouwd oh wachtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Loqi het volgende:
Ik was er als kind 1 keer geweest toen ze Space mountain aan het bouwen waren, inmiddels hebben ze Space mountain mission 2dus voor mij was het wel nieuw allemaal
Efteling
Dan is het idd zeker de moeite waardquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Loqi het volgende:
Ik was er als kind 1 keer geweest toen ze Space mountain aan het bouwen waren, inmiddels hebben ze Space mountain mission 2dus voor mij was het wel nieuw allemaal
Efteling
hmmmm, das rotquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had vrijdag ineens een sollicitatiegesprek waarvan ik dacht dat het alleen een bespreking van het project was, dus dat ging heel goed, not
Krijg vandaag van haar een mail met 'Ten eerste, fijn dat je zo snel kon komen vrijdag, erg fijn! Oh ja, als ik deze meting wil doen, is die en die waarde dan haalbaar? Groeten, C'
Ja, eh, daar kan ik wat mee
En dat andere bedrijf, die blijkbaar heel graag bij ons metingen wil laten doen, reageert ineens niet meer nu dat mijn baas een quotation heeft gestuurd.
Dus vooralsnog weet ik nog niks
checkquote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ben nog nooit in Disnie geweest, maar.... EFTELING
(toen ik kint was hadden we heul nog geen euro disnie!)
JE KAN NOOIT TE VAAK IN DE EFTELING ZIJNquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zo vaak in de Efteling geweest dat ik t nu niet echt leuk meer vind
Wat een faals zegquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had vrijdag ineens een sollicitatiegesprek waarvan ik dacht dat het alleen een bespreking van het project was, dus dat ging heel goed, not
Krijg vandaag van haar een mail met 'Ten eerste, fijn dat je zo snel kon komen vrijdag, erg fijn! Oh ja, als ik deze meting wil doen, is die en die waarde dan haalbaar? Groeten, C'
Ja, eh, daar kan ik wat mee
En dat andere bedrijf, die blijkbaar heel graag bij ons metingen wil laten doen, reageert ineens niet meer nu dat mijn baas een quotation heeft gestuurd.
Dus vooralsnog weet ik nog niks
Datquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan elk jaar naar efteling zowatquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE KAN NOOIT TE VAAK IN DE EFTELING ZIJN![]()
Jawohl, ik vind het echt niet zo leuk meerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE KAN NOOIT TE VAAK IN DE EFTELING ZIJN![]()
en dan op de liedjespaddenstoelen zitten!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik dans nog steeds door het sprookjesbosch!
Rellen wie er het eerst bij de paddenstoel is want die mag er op gaan staanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
en dan op de liedjespaddenstoelen zitten!
Dat je daadwerkelijk achter zo'n kindje staat te wachten tot die van die paddenstoel gaat; zodat jij er op kan met je blije smoelquote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
zoeken naar de muziekkabouter en rammelen aan het hek van het pannekoekenhuis!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gebruikenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een faals zegen lekker crap. Zal je zien dat ze je straks allemaal tegelijk graag willen hebben
(ik typte eerst gebruiken maar dat staat zo vreemd
)
Wachten? Die veeg ik er gewoon af. Bitch please, ik wil met m'n dikke poeperd op dat ding!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk achter zo'n kindje staat te wachten tot die van die paddenstoel gaat; zodat jij er op kan met je blije smoel
Check
Ik heb geen geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.imaginefilmfes(...)t-der-nachten-nadert
hij komt er weer aan mensen!
De gondoletta'squote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef BBQ-kip het volgende:
carnaval festival![]()
![]()
![]()
monsieur cannibale![]()
![]()
![]()
en natuurlijk de fata morgana![]()
![]()
![]()
ik was zo benieuwd toen panda droom open ging, maar wat een faal attractie was dat
ik kan dat weekend niet zie ik netquote:
Wij kregen vorig jaar vrijkaarten die pa via zijn werk had gekregen. We konden alleen in de kerstvakantie en daarna zouden die kaarten verlopen. Wij daarheen, alles tyfusdruk. Allebei hadden we de attracties al tig keer gezien en geen zin om zo lang in de rij te gaan staan tussen al die krijsende kutkinderen. Toen stonden we binnen een uur weer buiten en zijn we naar huis gegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawohl, ik vind het echt niet zo leuk meer
IEDEREEN HIER ZEGT HET BEHALVE JIJ EN BULLOCK, en die heeft geen smaak!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat zeggen maar goed
op je werk, altijd prijsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
In elke rij het carnaval-festival-liedje gaan neuriën zodat iedereen die daarna in z'n hoofd heeft.
Daarvoor hoef je niet eens bij de Efteling te zijn trouwens
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IEDEREEN HIER ZEGT HET BEHALVE JIJ EN BULLOCK, en die heeft geen smaak!
zijn dat die bootjes die er nu niet meer zijn? of de bootjes die in een vaste route "vanzelf hyper magisch" een route volgen?quote:
Dus als jullie het allemaal vinden mag ik geen andere mening hebben? Ik snap het namelijk echt niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IEDEREEN HIER ZEGT HET BEHALVE JIJ EN BULLOCK, en die heeft geen smaak!
Keer gedaan op Schiphol toen we om 5 uur 's ochtends in een gigantische rij stonden tussen allemaal chagrijnige gezinnen met jengelende kinderenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op je werk, altijd prijs![]()
vooral heeeeeel zacht neuriën zodat mensen niet doorhebben dat ze het door jou zingen
Ik snap je welquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als jullie het allemaal vinden mag ik geen andere mening hebben? Ik snap het namelijk echt niet.
Inderdaad, dat is dan niet toegestaanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als jullie het allemaal vinden mag ik geen andere mening hebben? Ik snap het namelijk echt niet.
NEE JE HOORT JE AAN TE SLUITEN BIJ DE MASSAquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Keer gedaan op Schiphol toen we om 5 uur 's ochtends in een gigantische rij stonden tussen allemaal chagrijnige gezinnen met jengelende kinderen. They were not amused
ik vlieg binnenkort zeer vroeg naar Lissabon, eens kijken of het dan luktquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Keer gedaan op Schiphol toen we om 5 uur 's ochtends in een gigantische rij stonden tussen allemaal chagrijnige gezinnen met jengelende kinderen. They were not amused
Ik help je duimen!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gebruiken![]()
Ik gok dat dat bedrijf waar ik die prut sollicitatie had hem niet gaat worden. Die willen eerst nog allerlei andere kandidaten inteviewen en die willen eigenlijk iemand die fulltime beschikbaar is, en dat ben ik op dit moment echt nog niet.
Ik hoop heel erg dat dat project met dat andere bedrijf doorgaat. Daar ben ik de enige gegadigde, zij moeten alleen nog ff bevestigen dat het doorgaat en dat ze betalen...
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wachten? Die veeg ik er gewoon af. Bitch please, ik wil met m'n dikke poeperd op dat ding!En Uft, wat leuk!
Naja zo komt het heel vaak wel over tbhquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dan niet toegestaan.
HOE trek jij je conclusiesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En jeugdsentimentquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb anderhalf uur vast gezeten in de python in efteling
dat ookquote:
ondersteboven?quote:
Fuckquote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb anderhalf uur vast gezeten in de python in efteling
Pizza.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen trek in mn brood want ik wil pizza VERDAMMT!
wat ga je doen daar?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagmiddag afspraak bij The New Black. Nu al zenuwachtig
.
Die hoerentreintjesachtbaan waar je steeds bijna in dood gaatquote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben een keer bijna uit een bakje van de achtbaan geflikkerd in de Drievliet
Ik vind het wel echt stoerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagmiddag afspraak bij The New Black. Nu al zenuwachtig
.
ik heb geen idee meer welke het was, maar ben er nooit meer geweest, was serieus gevaarlijk en engquote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die hoerentreintjesachtbaan waar je steeds bijna in dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |