in de metro kun je gewoon losse kaartjes kopenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet met de metro, daar kun je geen losse kaartjes kopen. Moet ik meteen een nieuwe anonieme OVchipkaart kopen van ¤7,50 en dan heb je nog niet eens saldo erop.
Als ik 'm echt verloren ben ja. Maar ik ga er op dit moment gewoon vanuit dat ik 'm niet kan vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die kaart heb je toch nodig als je m echt kwijt bent of niet.
zwijntjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
die diarree is mijn eigen schuld trouwens, ik heb gisteren chicken mc nuggets in mijn hooft zitten stoppen![]()
Ik wilde geenszins suggereren dat jij dat niet begreep chick (*insert kusjekroel here*) ik kan me Taarts frustratie alleen zo goed voorstellenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel. Beter dan jullie denken.
Maar goed dat zal mijn autistisch hoofd wel zijn sorry.
Mwah, kipnuggets klinken logischerquote:Op maandag 25 maart 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zou daar mijn diarree vandaan komen?
Jij bent ook een loederquote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Don't worry. Ik vind jullie nog steeds allemaal trutten
Hormoonbommen need to be handled with carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Wij kwamen gister ook bij ons pa vandaag met allebei een chocolade paashaas. En als we hadden gewild, hadden we ook alle overgebleven toast en salades en brie etc nog mee kunnen nemen, maar daar hebben we toch maar vriendelijk voor bedanktquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
En een wit chocolade-ei opgepeuzeldDamn you mom....... waarom koopt ze altijd velen chocolade koekjes alles als we weer eens op bezoek gaan
Dat klinkt veel te liefquote:
omdat het kan denk ikquote:
Omdat het kanquote:
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falen. Dit is zo ver doorgeslagen dat ze nu ook meets crasht
.
gewoon zorgen dat je pas na sluit klaar bent met werken en in je hok lunchenquote:
Ermahgerd ik snap er niks vanquote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Priem is onze topiccrasher. Komt iedere keer meeposten terwijl ze niet is uitgenodigd omdat ze perse wil zien wat wij allemaal falen. Dit is zo ver doorgeslagen dat ze nu ook meets crasht
.
Ja lach jij maar met al die crashers in dit topic.quote:
Priem die niet faaltquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik snap er niks van![]()
Overigens heb ik jullie gefaald wel gezien afgelopen weekendMaar zat in bels; dus niet gepost verder. En heel bewust asos niet aangeklikt
(nee ik lieg; ik heb gezocht naar het jurkje van sjaan want die was me een partij geil
). Maar kon ik toch niet vinden; dus weer weg geklikt
Ermagerd Bamiquote:Op maandag 25 maart 2013 13:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja lach jij maar met al die crashers in dit topic.
Als jouw trouwfoto's er straks zo uitzien piep je wel anders:
[ afbeelding ]
Ja, ik wil dus wel ff luchtenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je pas na sluit klaar bent met werken en in je hok lunchen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem die niet faalt![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht hetquote:
ja he, echt gewoon, smile en alquote:
ohhhh, dat valt meequote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus wel ff luchten. Maar, vandaag heb ik me beperkt tot benodigdheden: foundation, Lush Ultrabland, Catrice BB cream om te testen en scheergel.
Ja dat is waar... dus dat moet ik dan maar niet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, dat valt meeals je dat elke dag doet gaat je rekening wel snel sluuuuuuuuuurrrrrrrp leeg though
een bamicrasher?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait? Werd ik nu net met bamicrashert vergeleken?
Jij zou ook crashen als je niet voor alles uitgenodigd werdquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait? Werd ik nu net met bamicrashert vergeleken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |