en woonplaatsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef bibroni het volgende:
zowel op leeftijd als geslacht worden gediscrimineerd!! Dus invullen ja :-)
Ja idd, wat is deze?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef bibroni het volgende:
nou en hoe krijg ik nou mijn waardebon?? Ik kan nergens mijn gegevens achterlaten
Hoe weet je wie wie isquote:Op maandag 25 maart 2013 11:34 schreef pakasi02 het volgende:
Deze enquete is op meerdere platformen online, wanneer ik voldoende respondenten heb zal ik een waardebon verloten tussen alle respondenten die hebben geholpen!
Niks belazerd, :-)
Groetjes, Janina
Nee, want ecte g's gaan natuurlijk niet naar de zeeman.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef loecje het volgende:
7. Hoeveel spendeer je per maand aan kleding? *
100 - 150 euro
minder dan 100euro is geen optie?
alsof je alleen door naar de zeeman te gaan minder dan 100euro per maand uit kan gevenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nee, want ecte g's gaan natuurlijk niet naar de zeeman.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef loecje het volgende:
[..]
alsof je alleen door naar de zeeman te gaan minder dan 100euro per maand uit kan geven![]()
echt wtf. ik zou willen dat ik 100euro per maand had om kleding van te kopen. zoveel hou ik niet eens over na de vaste lasten. gezien de FHF doelgroep hier, denk ik dat ik daarmee niet de enige ben.
Sarcasme ontgaat je echt he?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef loecje het volgende:
[..]
alsof je alleen door naar de zeeman te gaan minder dan 100euro per maand uit kan geven![]()
echt wtf. ik zou willen dat ik 100euro per maand had om kleding van te kopen. zoveel hou ik niet eens over na de vaste lasten. gezien de FHF doelgroep hier, denk ik dat ik daarmee niet de enige ben.
"ecte g's" was niet hint genoeg?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef loecje het volgende:
sarcasme is met platte tekst (zonder gezichtsuitdrukkingen/emoticons) nogal lastig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |