Ik drink nog liever mijn eigen pis!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef zovty het volgende:
Weet je wel hoeveel suiker er in frisdrank zit? En dan wil je nog meer?
Wordt gewoon volwassen en leer koffiedrinken.
Voor het koekje natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef very het volgende:
Dus waarom zou je het überhaupt willen drinken?
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor het koekje natuurlijk.
Het is ook niet lekker zoet drankje met een koekje. Het zoete koekje komt alleen maar tot z'n recht tegenover die heerlijke bittere smaak van Bitterlemon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:24 schreef SaxoPower het volgende:
[..]Hehehe, goed punt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar juist het zoetje in bitterlemon maakt bitterlemon zo lekker. Bij tonic zou je wel een koekje mogen.
ja, nonsens dus he, het kan juist de overweldigende zoetheidssensatie van sommige frisdranken enorm versterken en aldus een welhaast hemelse sensatie creeren in je mond.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor het koekje natuurlijk.
Het is ook niet lekker zoet drankje met een koekje. Het zoete koekje komt alleen maar tot z'n recht tegenover die heerlijke bittere smaak van koffie. Of thee.
Als ze klagen over koekjes zijn ze, per definitie, nog niet volwassen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:29 schreef Khaleesi het volgende:
Volwassen mannen die klagen over koekjes.
[ afbeelding ]
Kon die opmerking niet onopgemerkt latenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Hehehe, goed punt wel.
Maar juist het zoetje in bitterlemon maakt bitterlemon zo lekker. Bij tonic zou je wel een koekje mogen.
Je moet eens artisjokken eten en daarna cola ofzo, dan heb je pas een hemelse sensatie in je mond.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nonsens dus he, het kan juist de overweldigende zoetheidssensatie van sommige frisdranken enorm versterken en aldus een welhaast hemelse sensatie creeren in je mond.
Ik klaag over het gebrek aan koekjesquote:Op maandag 25 maart 2013 10:29 schreef Khaleesi het volgende:
Volwassen mannen die klagen over koekjes.
[ afbeelding ]
hmm.... ik vertrouw je maar half, maar ik heb volgens mij nog wel een blik artisjokharten in de kast staan thuis... (ongetwijfeld ooit eens uit een kerstpakket gekomen ofzo)quote:Op maandag 25 maart 2013 10:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet eens artisjokken eten en daarna cola ofzo, dan heb je pas een zoete hemelse sensatie in je mond.
Is bitterlemon hip tegenwoordig?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef TUFKAL het volgende:
verkapt: kijk-mij-eens-lekker-hip-een-bitter-lemon-drinken-post.
Artiskjokken in een kerstpakket? Hoogst ongepast!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hmm.... ik vertrouw je maar half, maar ik heb volgens mij nog wel een blik artisjokharten in de kast staan thuis... (ongetwijfeld ooit eens uit een kerstpakket gekomen ofzo)
neequote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Artiskjokken in een kerstpakket? Hoogst ongepast!
Je doet toch ook geen vibrators in een kerstpakket?
Ligt er aan waar je werkt, denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Artiskjokken in een kerstpakket? Hoogst ongepast!
Je doet toch ook geen vibrators in een kerstpakket?
bij de verkeerde bedrijven, that's for sure.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef zovty het volgende:
Weet je wel hoeveel suiker er in frisdrank zit? En dan wil je nog meer?
Wordt gewoon volwassen en leer koffiedrinken.
Slechts een koekje. En een zakje suikerquote:Op maandag 25 maart 2013 10:49 schreef HSG het volgende:
TS verwacht natuurlijk meteen een lopend buffet.
Bitter lemon is toch niet hipster, man. Mijn mama drinkt bitter lemon.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef TUFKAL het volgende:
verkapt: kijk-mij-eens-lekker-hip-een-bitter-lemon-drinken-post.
Jouw moeder is zeker hip en jong van geestquote:Op maandag 25 maart 2013 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bitter lemon is toch niet hipster, man. Mijn mama drinkt bitter lemon.
Ik zal het haar vertellen als ik haar spreek.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jouw moeder is zeker hip en jong van geest
Bitterlemon iddquote:
Hoe durf je.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Bitterlemon iddNet zoals Tonic, alleen vind ik dat nog goorder, niet om weg te krijgen dat spul.
Gadver...iets hartigsquote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Morrigan het volgende:
Het is een smerige combinatie.Vraag dan om iets hartigs.
Een gevulde koek is toch hartig?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Morrigan het volgende:
Het is een smerige combinatie.Vraag dan om iets hartigs.
Volgens mij bij alle warme dranken....maar waarom alleen bij warme dranken?quote:
Ik zou het niet durven te zeggen. Misschien om iets te doen te hebben terwijl het drankje afkoelt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij bij alle warme dranken....maar waarom alleen bij warme dranken?
Koffie is gezondquote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef RTB het volgende:
[..]!!
Ja, en leer ook meteen roken want dan ben je pas stoer!
Roken ook, als je maar genoeg van de nadelige effecten weglaat.quote:
Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij bij alle warme dranken....maar waarom alleen bij warme dranken?
Goed plan! Ga ik volgende keer doen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Gewoon schuimbekkend een scene schoppen en zoveel mogelijk mensen erbij betrekken dan zullen ze het de volgende keer wel uit hun hoofd laten om niet voor koekjes te zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |