nicequote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
2 april salaris en 10 april salarisverhoging, kan het nog beter
Komt een maand laterquote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
op mijn salarisstrookje stond nog oude salaris terwijl ik die maand 18 ben geworden
ah oke. gelukkig maar.quote:
ja maar dat komt omdat het samen wordt gevoegdquote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
op mijn salarisstrookje stond nog oude salaris terwijl ik die maand 18 ben geworden
In de meeste gevallen wel. Maar ik ken hier 3 mensen die zo makkelijk aan begeleid wonen zijn gekomen dat het mij ook wel easy moet lukkenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
No offense, maar begeleid wonen is voor mensen die het leven niet aankunnen.
Mensen kijken altijd neerbuigend tegenover een baantje in de horecaquote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef arachide. het volgende:
Ik werk bij de mac en werk me daar de schompes voor mijn centen. Als mensen dan doen alsof het makkelijk is, vind ik het altijd zo oneerlijk.
Omdat het meestal die mensen zijn die hun neus ophalen voor een baantje bij de mac.
Je bent 18 toch? Of daar iig in de buurt. Maar soms zie je 40 jaar oude mensen daar achter de kassa staan en denk je ook bij jezelf, je kan vast iets beters.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef arachide. het volgende:
Ik werk bij de mac en werk me daar de schompes voor mijn centen. Als mensen dan doen alsof het makkelijk is, vind ik het altijd zo oneerlijk.
Omdat het meestal die mensen zijn die hun neus ophalen voor een baantje bij de mac.
Why? Is toch best leuk? Tenminste als je niet te erge klanten hebtquote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen kijken altijd neerbuigend tegenover een baantje in de horeca
Ik ken iemand die bij ons als vakkenvuller ontslagen was omdat ie te langzaam was. Maar dan ook echt heel HEEL langzaam.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die ontslagen worden bij de mac, dan doe je iets fout
Meis, jij kan het ook wel zonder begeleid wonen. Want begeleid wonen betekent gesprekken met begeleiders, vreemden die regels voor je verzinnen, niet uitgaan, geen vrijheid. Dat wil je toch niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel. Maar ik ken hier 3 mensen die zo makkelijk aan begeleid wonen zijn gekomen dat het mij ook wel easy moet lukken
Bij de kassa worden er ook genoeg ontslagenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij ons als vakkenvuller ontslagen was omdat ie te langzaam was. Maar dan ook echt heel HEEL langzaam.
Van die types waarvan je je afvraagt waarom ze ooit aangenomen zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij de kassa worden er ook genoeg ontslagen
precies jaquote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van die types waarvan je je afvraagt waarom ze ooit aangenomen zijn
Ik ben het echt zat hierquote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meis, jij kan het ook wel zonder begeleid wonen. Want begeleid wonen betekent gesprekken met begeleiders, vreemden die regels voor je verzinnen, niet uitgaan, geen vrijheid. Dat wil je toch niet?
Als je nu al begint met zoeken vast wel. Met het nieuwe schooljaar heb je vast wel iets. Er gaan toch mensen weg danquote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat hiermijn nood optie als ik voor augustus nog geen kamer kan vinden is begeleid wonen.
Hope soquote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je nu al begint met zoeken vast wel. Met het nieuwe schooljaar heb je vast wel iets. Er gaan toch mensen weg dan
Ik heb nu sindd aug/sept denk wel over de 80 brieven gestuurdquote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm ja je moet inderdaad wat geluk hebben. Ik zal deze week extra mn best doen wat betreft solliciteren
haha wauw! ik heb nu al wel 20 emails verstuurd in 3 dagen en nog maar 2 reacties waarvan 1 afwijzing.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb nu sindd aug/sept denk wel over de 80 brieven gestuurdsucces!
In mijn ervaring is langsgaan veel effectiever, ik heb 2 maanden werk gezocht via internet en had geen resultaten. Toen ik gewoon langsgegaan ben heb ik 3 telefoontjes gehad of ik op een sollicitatie gesprek kwamquote:Op maandag 25 maart 2013 10:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha wauw! ik heb nu al wel 20 emails verstuurd in 3 dagen en nog maar 2 reacties waarvan 1 afwijzing.
Ik ga ook liever langs allee het probleem is dat ik in Groningen moet zoeken en als ik alles bij langs ga ben ik moeilijk lang bezigquote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
In mijn ervaring is langsgaan veel effectiever, ik heb 2 maanden werk gezocht via internet en had geen resultaten. Toen ik gewoon langsgegaan ben heb ik 3 telefoontjes gehad of ik op een sollicitatie gesprek kwam
Ben je daar aangenomen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef Taexon het volgende:
Alsof je het over de duvel heb, over 2 weken 4 dagen cursus op schiphol en dan in dienst !!!!
Bij de AH moest ik het allebei doenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
sites die kant en klare sollicitaties hebben waarbij je alles handmatig moet invoeren terwijl je cv opsturen 10x zo snel gaat![]()
Ja net gebeld, zit hier half te janken ditdatquote:Op maandag 25 maart 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je daar aangenomen?!
Feestjequote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja net gebeld, zit hier half te janken ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ach, je hebt pappa joe iig misschienquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
nu 30 mails verstuurd
hopelijk is er 1 die me wil
Jammer dat ze geen interesse hebben maar wel netjes.quote:Bedankt voor je sollicitatie. Wij zijn inderdaad nog wel op zoek naar nieuwe medewerkers bar / bediening. Maar pas vanaf juli. Echter vinden wij het prettig als er enig ervaring is. Daarbij komt denk ik dat de afstand een probleem gaat worden. Appingedam is toch een behoorlijk eind hier vandaan en het is eerder regel dan uitzondering dat het weekends nogal laat wordt. Ook is het zo dat je wel eens moet werken en dat er dan bij die partij niet het aantal gasten komt wat er verwacht werd. Ik moet dan wel eens personeel naar huis sturen. Die dan voor niets zijn gekomen. Dat is dan altijd lastig als je van zo ver komt. Voor ons is het het makkelijkst als wij mensen uit de buurt hebben.
Ik wens je dan ook succes met het vinden van een geschikt bijbaantje!
ah wat liefquote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow, gewoon binnen een uur reactie en ook nog eens super uitgebreid
[..]
Jammer dat ze geen interesse hebben maar wel netjes.
Van de meeste krijg ik mails dat ze geen interesse hebben en thats it
Wat doe jij dan precies?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
In mijn ervaring is langsgaan veel effectiever, ik heb 2 maanden werk gezocht via internet en had geen resultaten. Toen ik gewoon langsgegaan ben heb ik 3 telefoontjes gehad of ik op een sollicitatie gesprek kwam
Ja alles is goed jaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kennen jullie het spreekwoord: 'Wanneer men geld problemen heb, wees dan als Bep, verkoop jezelf achter het station, wel veilig doen, anders is het dom'. Alhoewel achter ramen gaan staan ook op een oplossing is.
Wat ik eigenlijk pobeer te zeggen met deze post is: 'hoi! Alles goed met jullie? Valt de maandag een beetje mee!'.
Mooi om te horenquote:
Hopen dat je weer naar school kanquote:Op maandag 25 maart 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mooi om te horenis school te doen
Ja gaat wel beter, ik hoop dat ik morgen weer naar school kan
aber naturlichquote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
O ja: en DV je stuurt toch wel een motivatie bij je cv op toch?
neuh, mijn motivatie is prima denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien dat het aan je motivatie ligt, zou dat kunnen?
Dan gaat het vast goed komen, heb je al een reactie gehad van dat steakhouse?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh, mijn motivatie is prima denk ik
jaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan gaat het vast goed komen, heb je al een reactie gehad van dat steakhouse?
quote:Bedankt voor je interesse in Pappa Joe!
Heb je al werkervaring in de horeca?
Met vriendelijke groet,
Ouiquote:
nu wachten op antwoordquote:Ik heb de afgelopen 3 maand in een restaurant gewerkt en het is me zo erg bevallen dat ik er graag mee wil verder gaan!
Ik ben ingewerkt en heb de basis kennis goed te pakken.
De reden dat ik niet verder ben gaan werken bij deze plek is omdat ik eigenlijk overbodig was.
Zal ik anders een keertje langskomen met mijn cv?
Met vriendelijke groet,
Story of my lifequote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef JRRY het volgende:
Yes er is niemand thuis, alle kasten leegvreten brb
Goed bezig.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oui
[..]
nu wachten op antwoord
Was toch met haar verjaardag?quote:
ik heb 3 banen gehad( 1 als kranten bezorger wat ik nooit meer ga doen) heb ook een tijdje in de kassen gewerkt, verdiende erg goed voor mijn leeftijd maar ontzettend zwaar werk. en ben nu vakkenvuller bij de coopquote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat doe jij dan precies?
Het voordeel van langsgaan lijkt me wel dat je laat zien dat je normaal bent en geïnteresseerd. Alleen duurt het wel wat langer als je 30 restaurants af moet.
Ah oké, en wil je dan bij de coop meer gaan werken?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb 3 banen gehad( 1 als kranten bezorger wat ik nooit meer ga doen) heb ook een tijdje in de kassen gewerkt, verdiende erg goed voor mijn leeftijd maar ontzettend zwaar werk. en ben nu vakkenvuller bij de coop
jah denk het welquote:Op maandag 25 maart 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ah oké, en wil je dan bij de coop meer gaan werken?
Kom maar doorquote:Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie kan even een gifje voor mij croppen naar 60x60 en max 128kb
mijn standaard programma doet maf
Ik las ik heb 3 bananen gehadquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb 3 banen gehad( 1 als kranten bezorger wat ik nooit meer ga doen) heb ook een tijdje in de kassen gewerkt, verdiende erg goed voor mijn leeftijd maar ontzettend zwaar werk. en ben nu vakkenvuller bij de coop
Bij alternatief denk ik aan zwarte te grote shirts met daarop wolven grgrquote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben lkr alternatief tog #emo
heb ik toevalligquote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij alternatief denk ik aan zwarte te grote shirts met daarop wolven grgr
maar die doe je normaal niet aanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb ik toevallig
nog van de vorige meet
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar die doe je normaal niet aan
... toch
Die is scherp, hoe doe je datquote:Op maandag 25 maart 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is iets beter dan.
[ afbeelding ]
Gewoon de websnap op nul zetten als je hem opslaatquote:Op maandag 25 maart 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die is scherp, hoe doe je dat
Ik weet niet eens hoe je zoiets maar een beetje moet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon de websnap op nul zetten als je hem opslaat![]()
Openen in photoshop, dan crop ik hem naar een 1x1 ratio. Afbeelding verkleinen naar 60x60 en dan ''save for web'' Daar heb je allemaal compressieinstellingen en kan je hem opslaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je zoiets maar een beetje moet doen
Ik snap het thxquote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Openen in photoshop, dan crop ik hem naar een 1x1 ratio. Afbeelding verkleinen naar 60x60 en dan ''save for web'' Daar heb je allemaal compressieinstellingen en kan je hem opslaan.
nog op school excuses aangeboden?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
tja... iedereen is of naar school of werken
hehequote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het opruimen, maar dan ook echt goed, lades uitmesten die in geen anderhalf jaar opgeruimd zijn. Ik vind dingen en terug zeg
ik ging naar school en werd zonder pardon weer naar huis gestuurd door de directeur, kon niet aan het woord komen. heb me er maar bij neergelegd en ben weer weggegaanquote:
lerenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:45 schreef arachide. het volgende:
Jeej. Een uur wachten op een toets. Wtf
vind dat altijd grappig, ik maak wekelijks schoon maar mijn lades sla ik altijd over. wanneer ik daar aan begin vind ik spullen waarvan ik niet eens wist dat ik ze hadquote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het opruimen, maar dan ook echt goed, lades uitmesten die in geen anderhalf jaar opgeruimd zijn. Ik vind dingen en terug zeg
Het is ook een halve afvalbakquote:Op maandag 25 maart 2013 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind dat altijd grappig, ik maak wekelijks schoon maar mijn lades sla ik altijd over. wanneer ik daar aan begin vind ik spullen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een halve afvalbak
Oud condoomdoosjeIn mijn kamer is sinds december 2012 niet meer geneukt man
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een halve afvalbak
Oud condoomdoosjeIn mijn kamer is sinds december 2012 niet meer geneukt man
Je weet wel. Een doosjes waarin een aantal condooms zittenquote:
Ik wil ooit nog wel kinderen en ga niks op laten slaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon jezelf steriliseren, dan is er niets aan de hand.
loop je nog steeds kans op soa's op helaasquote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon jezelf steriliseren, dan is er niets aan de hand.
Gewoon elastiekje om je zaadleider, als je weer kinderen wilt dan haal je het weg.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel kinderen en ga niks op laten slaan.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon elastiekje om je zaadleider, als je weer kinderen wilt dan haal je het weg.
houd het maar bij condoomsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon elastiekje om je zaadleider, als je weer kinderen wilt dan haal je het weg.
Ja mijn ex vergat de pil steedsquote:
'vergat'quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja mijn ex vergat de pil steeds
morning after pilquote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja mijn ex vergat de pil steeds
werkse.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga eten en daarna naar mijn werk, fijne dag
Maar dat is toch niet echt goed als je dat regelmatig doet?quote:
Je kan het kind altijd gratis weg laten halen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt goed als je dat regelmatig doet?
Pietszaquote:
Hoi condoomverzamelaarquote:
gut und du?quote:
Vanaf december 2012 valt wel mee manquote:
Oh, bedoelde 2011 man. Sta iets van 15 maanden droogquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gut und du?
[..]
Vanaf december 2012 valt wel mee man3 maandjes
Oh wou al zeggenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, bedoelde 2011 man. Sta iets van 15 maanden droog
15 jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gut und du?
[..]
Vanaf december 2012 valt wel mee man3 maandjes
Toen had ik nog niet eens seks moe je nagaanquote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 jarigen horen toch geen seks te hebben manquote:
Geen ideequote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zekerweet jij trouwens of je bij de AH ook kan printen?
Nee maar VA is 18 en jij 16 +:quote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet eens seks moe je nagaan
Weet niet of het bij elke kan, maar bij een goed aantal wel hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zekerweet jij trouwens of je bij de AH ook kan printen?
grapje hoop ikquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 jarigen horen toch geen seks te hebben man
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideebij onze C1000 kan het wel maar bij de AH nooit geprobeerd eigenlijk
Is dat dan per pagina?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet of het bij elke kan, maar bij een goed aantal wel hoor
Zou niet weten waarom je op je 15de al zo nodig seks moet hebben inderdaadquote:
Ja. meestal 5 cent zwart-wit 10 cent kleur, zoiets.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Natuurlijk jij zou eigenlijk al 50+ meisjes geneuqt moeten hebben
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het toch onder je eigen verantwoordelijkheid valtquote:Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je op je 15de al zo nodig seks moet hebben inderdaad
Natuurlijk. Ik was toen 16 en mijn vriendin 15quote:
Probably. Printen weet ik niet eigenlijk, kopieren welquote:
Dat is nog wel te betalenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. meestal 5 cent zwart-wit 10 cent kleur, zoiets.
Dat valt het altijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het toch onder je eigen verantwoordelijkheid valt
Wat is voor een jongen OK dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt het altijd.
15/16 is wel mooie leeftijd om er mee te beginnen in ieder geval. Maar als je op je 15de ontmaagd bent als jongen is dat behoorlijk vroeg hoor
Dan is dat volgens maatschappelijke maatstaven vroeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt het altijd.
15/16 is wel mooie leeftijd om er mee te beginnen in ieder geval. Maar als je op je 15de ontmaagd bent als jongen is dat behoorlijk vroeg hoor
Naja , ok ok.. een jongen is meestal iets later daarmee bezig dan een meisje, meisje is ook vroeger aan het puberen enzo dusquote:
Jammer dat de maatschappij je die dingen oplegt ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja , ok ok.. een jongen is meestal iets later daarmee bezig dan een meisje, meisje is ook vroeger aan het puberen enzo dusEen 14-jarig meisje wat ontmaagd is vind ik persoonlijk minder raar dan een 14-jarige jongen
Ik vind 17 normaal; aangezien er in mijn klas een hoop jongens van 15/16 zitten waarvan ik echt denk wtf, weet jij uberhaupt wel wat seks is etc.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja , ok ok.. een jongen is meestal iets later daarmee bezig dan een meisje, meisje is ook vroeger aan het puberen enzo dusEen 14-jarig meisje wat ontmaagd is vind ik persoonlijk minder raar dan een 14-jarige jongen
Gaap. Is gewoon biologie hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat de maatschappij je die dingen oplegt ja.
Bedoel je dat je dat veel of weinig vindt?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind 17 normaal; aangezien er in mijn klas een hoop jongens van 15/16 zitten waarvan ik echt denk wtf, weet jij uberhaupt wel wat seks is etc.
3/10 jongens maximaal uit mijn klas heeft ooit een relatie gehad.
Goedzo goedzo vandaar je lage aanwezigheid FOK! laatste tijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
geweldig!
Ik heb de proefwerkweek niet zo erg verpest als ik had verwacht.
met jou?
Weinigquote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel je dat je dat veel of weinig vindt?
hoe heet ze?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goedzo goedzo vandaar je lage aanwezigheid FOK! laatste tijd.
Met mij prima, ik ga zo heul effetjes naar vriendin dus ik ga direct weer.
Nah, is wel normaal hoor. Mijn eerste relatie had ik ook op mijn 16dequote:
Tsss, dan ben ik er weer en dan is het nog niet goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
Ok doei1,5-2 uurtjes ben ik wel weer terug
Ik januari 2012quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, sexy UI.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ik januari 2012![]()
Ach gelukkig ben ik niet de enige
Nee, het is maatschappelijk opgelegd omdat door ons huidige systeem dat berust op de macht van de media en sluik-indoctrinatie omdat de staat de menselijke vrijheid van ons afpakt en haar eigen denkbeelden dwangmatig aan ons oplegt door van een groep individuën een groep te maken en deze tegen alles wat niet zoals hen is op te zetten.quote:
Nee want ik vertaal het vanuit het Engels en dit zijn de termen die mijn woordenboek mij opgeeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
Je hoeft niet altijd moeilijke woorden te gebruiken om jezelf duidelijk te maken
Het is gewoon zo dat meiden eerder zich ontwikkelen en met seks en alles bezig zijn dan jongens, dus is het automatisch ook logischer als een meisje eerder met seks begint dan een jongen? Dat heeft toch niks met een media-beeld te makenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want ik vertaal het vanuit het Engels en dit zijn de termen die mijn woordenboek mij opgeeft.
Jawel want jij legt nu connecties die de maatschappij graag wilt dat je maakt! O zij beginnen eerder, dan moeten zij er ook eerder mee bezig zijn. Dat is hetzelfde als zeggen: 'wij waren er eerder dus bepalen wij wie het land binnenkomt'.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat meiden eerder zich ontwikkelen en met seks en alles bezig zijn dan jongens, dus is het automatisch ook logischer als een meisje eerder met seks begint dan een jongen? Dat heeft toch niks met een media-beeld te maken
Ik zeg niet `moeten''. Ik zei alleen dat als ik hoor van een jongen van 13/14 die ontmaagd is, dat ik daar raarder van opkijk dan van een meisje die leeftijdquote:Op maandag 25 maart 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel want jij legt nu connecties die de maatschappij graag wilt dat je maakt! O zij beginnen eerder, dan moeten zij er ook eerder mee bezig zijn. Dat is hetzelfde als zeggen: 'wij waren er eerder dus bepalen wij wie het land binnenkomt'.
Maar een meisje heeft een jongen nodig om seks te hebben (alles even heel zwart wit) doen meisjes het dan doorgaans met ouders jongensquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat meiden eerder zich ontwikkelen en met seks en alles bezig zijn dan jongens, dus is het automatisch ook logischer als een meisje eerder met seks begint dan een jongen? Dat heeft toch niks met een media-beeld te maken
Dat meisjes vaak op oudere jongens vallen is dan ook gewoon biologisch bepaald, aangezien meisjes geestelijk voorlopen op jongens. Dus dat is logisch.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Maar een meisje heeft een jongen nodig om seks te hebben (alles even heel zwart wit) doen meisjes het dan doorgaans met ouders jongens
En dat komt door de maatschappij. Daarom zouden de maatschappij af moeten schaffen omdat deze mensen verhinderd zichzelf te ontwikkelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet `moeten''. Ik zei alleen dat als ik hoor van een jongen van 13/14 die ontmaagd is, dat ik daar raarder van opkijk dan van een meisje die leeftijd
Bitch ik ben langer dan al die chicksquote:Op maandag 25 maart 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen geestelijk trouwens, ook lichamelijk.
Goed puntquote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat meisjes vaak op oudere jongens vallen is dan ook gewoon biologisch bepaald, aangezien meisjes geestelijk voorlopen op jongens. Dus dat is logisch.
Niet elk meisje valt op oudere jongens natuurlijk.
sexy als je zo praatquote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, het is maatschappelijk opgelegd omdat door ons huidige systeem dat berust op de macht van de media en sluik-indoctrinatie omdat de staat de menselijke vrijheid van ons afpakt en haar eigen denkbeelden dwangmatig aan ons oplegt door van een groep individuën een groep te maken en deze tegen alles wat niet zoals hen is op te zetten.
Kijk maar in de eerste klas van de middelbare. Elk meisje is 2 koppen groter.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bitch ik ben langer dan al die chicks
En net zo zwaarquote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bitch ik ben langer dan al die chicks
Ligt ook aan de voeding en alles. En je hebt altijd uitzonderingen. Jongens krijgen meestal pas groeispurt als ze in de 1ste/2de van de middelbare zitten. echt nog niet op de basisschoolquote:Op maandag 25 maart 2013 15:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Dat viel me ook op laatst, ik ben zelf 1.81 en ik zie echt veel jongens van groep acht of de eerste die net zo lang zijn als ik. Terwijl ik voor mijn leeftijd gewoon een gemiddelde lengte heb
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik vind het aantrekkelijk als mannen weten wat ze doen/zeggen
O mooi, dan kan ik zo blijven praten als ik wil.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik vind het aantrekkelijk als mannen weten wat ze doen/zeggen
Eigenlijk nietquote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]__________________
Hij dreunt het gewoon op van internet
Op weg naar de sportschool kom ik langs een basisschool die meestal op dat moment uit is, zie echt vrij veel jongens met mijn lengte.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook aan de voeding en alles. En je hebt altijd uitzonderingen. Jongens krijgen meestal pas groeispurt als ze in de 1ste/2de van de middelbare zitten. echt nog niet op de basisschool
Dus je hebt dat van een engelse site, en dat gooi je ff door google translate dusquote:Op maandag 25 maart 2013 15:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk nietkomt meer omdat ik veel vertalingen lees, en je dan die woorden krijgt.
Je bent 16?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Op weg naar de sportschool kom ik langs een basisschool die meestal op dat moment uit is, zie echt vrij veel jongens met mijn lengte.![]()
Ach ja ik groei misschien ook nog wel wat
Nee, ik heb het van een e-book en dat vertaal ik gewoonquote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt dat van een engelse site, en dat gooi je ff door google translate dus
Je kan beter gewoon je eigen mening erop nahouden zonder jargonquote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van een e-book en dat vertaal ik gewoon
Klopt en ook ga ik naar de sportschool, mijn lichaam gebruikt dus de meeste bouwstoffen voor spierherstel ipv groeienquote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 16?Opzich kan dat nog wel ja. Niet veel meer oke.
Is nog best slim bedacht moet ik je toegevenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En mijn idee van een discussie winnen is net zolang ingewikkelde uitleg geven tot de tegenstander het niet meer snapt.
je bent toch niet zo`n anabolen-slikker hequote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Klopt en ook ga ik naar de sportschool, mijn lichaam gebruikt dus de meeste bouwstoffen voor spierherstel ipv groeien
En als je nou een mening aan het vormen bent en deze snel uit een moet kunnen zetten, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je delen van werken waarop je je mening baseert over neemt, dit gebeurt immers vaker in betogen zoals je waarschijnlijk wel weet.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon je eigen mening erop nahouden zonder jargon
Ik verheug me erop/kijk ernaar uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe zeg je op een formele manier dat je er zin in hebt
O god nee, ik wil wel groot worden maar zonder steroïdenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent toch niet zo`n anabolen-slikker he
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe zeg je op een formele manier dat je er zin in hebt
Klopt. maar dat was hier niet nodigquote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En als je nou een mening aan het vormen bent en deze snel uit een moet kunnen zetten, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je delen van werken waarop je je mening baseert over neemt, dit gebeurt immers vaker in betogen zoals je waarschijnlijk wel weet.
zeker.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. maar dat was hier niet nodigen jou kennende vindt je het gewoon leuk om met dure woorden te smijten en bijdehand over te komen
Ach, het werkt blijkbaar bij sommigequote:
Niet altijd hoor, in een discussie alleen maar simpele volkstaal gebruiken ontkracht je mening ook wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ben het wel met Fok it eens, dure woorden zijn allemaal prima. Maar in dit geval kun je ze prima vervangen voor alledaagse woorden, dat dure gedoe is een beetje overbodig
androidquote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
watvoor extensie is .vcf nou weer
Een visite kaartje, kun je contact gegevens mee versturen op je telefoonquote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
watvoor extensie is .vcf nou weer
Dat snap ik, maar wel zijn op dit moment ook niet echt in discussie heb ik het ideequote:Op maandag 25 maart 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, in een discussie alleen maar simpele volkstaal gebruiken ontkracht je mening ook wel.
Op een zeker moment in het gesprek ook over een volslagen ander onderwerp beginnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Is nog best slim bedacht moet ik je toegeven
Meestal kan ik mezelf duidelijker uitdrukken met wat duurdere woorden.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ben het wel met Fok it eens, dure woorden zijn allemaal prima. Maar in dit geval kun je ze prima vervangen voor alledaagse woorden, dat dure gedoe is een beetje overbodig
Dat werkt alleen als de persoon met wie je discussieert volsagen dom is ben ik bang.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op een zeker moment in het gesprek ook over een volslagen ander onderwerp beginnen.
Stel je voor je hebt het over dat vegetarisch zijn goed voor het milieu is:
'Vegetarisch zijn is goed voor het milieu want, toen Napoleon in de 18e eeuw de strijd aanging is Rusland en de Russen deze aanvallen af wisten te slaan met verschillende tacktieken die nog steeds door het Russische leger gebruikt worden, werd zijn leger zo erg verzwakt dat hij hierna overwonnen kon worden, wat weer betrekking heeft op het feit dat vlees produceren erg veel CO2 gebruikt'
Niet eens, ze zullen er niet van snappen en het totaal negeren.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als de persoon met wie je discussieert volsagen dom is ben ik bang.
Duidelijk is een breed begrip omdat wat voor jou duidelijk is, voor een ander niet duidelijk hoeft te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal kan ik mezelf duidelijker uitdrukken met wat duurdere woorden.
of gefrustreerd op ingaan met nog meer onzinquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet eens, ze zullen er niet van snappen en het totaal negeren.
Ik ga het gewoon een keer proberenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet eens, ze zullen er niet van snappen en het totaal negeren.
Ik heb dan ook geen zin om een discussie aan te gaan met iemand die bij het minst of geringste huh huh wat wat? zegt.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Duidelijk is een breed begrip omdat wat voor jou duidelijk is, voor een ander niet duidelijk hoeft te zijn.
Dat is waar, dan is de lol er ook heel snel af.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen zin om een discussie aan te gaan met iemand die bij het minst of geringste huh huh wat wat? zegt.
Ik wil me dan ook nog weleens goed ergeren aan mensen die niet dusdanig maatschappelijk ontwikkeld zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dat is waar, dan is de lol er ook heel snel af.
Is lichtelijk arrogant maar wel volledig terecht vind ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil me dan ook nog weleens goed ergeren aan mensen die niet dusdanig maatschappelijk ontwikkeld zijnMisschien een wat arrogant trekje van me maar oke
Eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik geef altijd de ouders de schuld als het kind niet goed opgeleid is/crimineel is
Hoeft niet altijd zo zijn maar in de meeste gevallen wel en dat is walgelijk
Helemaal met je eensquote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik geef altijd de ouders de schuld als het kind niet goed opgeleid is/crimineel is
Dat is het leukst lijkt me.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of gefrustreerd op ingaan met nog meer onzin
Ik heb laatst een test gedaan waar ik als narcistisch werd omschreven dus ik zeg er maar niets over.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil me dan ook nog weleens goed ergeren aan mensen die niet dusdanig maatschappelijk ontwikkeld zijnMisschien een wat arrogant trekje van me maar oke
Daarom gewoon normaal streng opvoeden.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat dat ook wel deels terecht isquote:Op maandag 25 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
En stiekem geef ik ook m'n ouders ( vooral mn pa ) de schuld van al mijn fouten die ik niet gemaakt zou hebben als ik fatsoenlijk was opgevoed
lol noooooquote:Op maandag 25 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom gewoon normaal streng opvoeden.
Ik ben absoluut niet narcistisch, hecht gewoon veel waarde aan datquote:Op maandag 25 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb laatst een test gedaan waar ik als narcistisch werd omschreven dus ik zeg er maar niets over.
geen ideequote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel deels terecht iswel goed dat je zelf wel ziet dat je iets fout deed
Hoe ga je het vanavond trouwens doen?
Ik ben denk ik wel gewoon goed opgevoedquote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol nooooo
ik ben streng opgevoed en ik deed allemaal rebelse shit als reactie daarop
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn ouders als ik al die verhalen hier zo hoor.
Niks mis mee
We zijn er voor jequote:Op maandag 25 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen ideeik zie er zwaar tegen op
ik ga gewoon alles beantwoorden met 'oke' 'zal k doen' 'ja'
''Dit is een leermoment'' helpt ook. Vielen mijn ouders gisteren ook voorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We zijn er voor je
Gewoon zeggen dat je al een andere opleiding hebt die je wil gaan doen en dat je dan echt je best zal doen en dat het je spijt en dat het vanaf nu beter zal gaan
Aw. Ja ik ga ook gewoon uitleggen dat ik hier niet lekker in mn vel zat enzo. Ik moet gewoon ergens mn draai vinden en ik weet dat ie daar niet was, nou beter toch. Nu ben ik een stap dichterbij weten wat ik wel wil doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We zijn er voor je
Gewoon zeggen dat je al een andere opleiding hebt die je wil gaan doen en dat je dan echt je best zal doen en dat het je spijt en dat het vanaf nu beter zal gaan
Waarom zei je dat niet gewoon tijdens je opleiding dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw. Ja ik ga ook gewoon uitleggen dat ik hier niet lekker in mn vel zat enzo. Ik moet gewoon ergens mn draai vinden en ik weet dat ie daar niet was, nou beter toch. Nu ben ik een stap dichterbij weten wat ik wel wil doen.
Want je wil nu havo gaan doen toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw. Ja ik ga ook gewoon uitleggen dat ik hier niet lekker in mn vel zat enzo. Ik moet gewoon ergens mn draai vinden en ik weet dat ie daar niet was, nou beter toch. Nu ben ik een stap dichterbij weten wat ik wel wil doen.
Doe ik ook, mn mentor en vader weten er beide van.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zei je dat niet gewoon tijdens je opleiding dan?
oui ouiquote:Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want je wil nu havo gaan doen toch?
Als je gewoon eerlijk bent over dat je niet lekker op je plaats zit lijkt het me dat hij dat wel kan begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe ik ook, mn mentor en vader weten er beide van.
Het drama is nu dat we vanavond een gesprek hebben met z'n 3en omdat ik zo weinig aanwezig ben en teveel mis.
meld je ziek.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Trollscience het volgende:
als een zombie op school zitten na 2 uur geslapen te hebben, ook nog een lekke band op de heenweg waardoor je 20 minuten moet nablijven en terug naar huis moet lopen even huilen
oh en wat zeg ik dan tegen mijn oudersquote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
goede les voor de volgende keer.
Hij ziet dat niet. Hij is dan alleen maar boos op het feit dat ik niet naar school ga en zogenaamd zn geld weggooiquote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gewoon eerlijk bent over dat je niet lekker op je plaats zit lijkt het me dat hij dat wel kan begrijpen.
lets hopequote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou daar kan je vader toch best trots op zijn dan.
ik ben ziek ik blijf thuis yoloquote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh en wat zeg ik dan tegen mijn ouders
Ik ben ziek.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh en wat zeg ik dan tegen mijn ouders
Jouw vader klinkt echt als een enorme klootzakquote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij ziet dat niet. Hij is dan alleen maar boos op het feit dat ik niet naar school ga en zogenaamd zn geld weggooi
[..]
lets hope
als je er middenin zit valt het wel mee, maar als ik het zo vertel wil ik steeds liever uit huis jeejquote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw vader klinkt echt als een enorme klootzak
mijn ouders zijn altijd vet para, alhoewel ik nog nooit heb gedaan alsof ik ziek was omdat ik geen zin hadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben ziek ik blijf thuis yolo
stop die meter in je reet ik kots op julliequote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn ouders zijn altijd vet para, alhoewel ik nog nooit heb gedaan alsof ik ziek was omdat ik geen zin haddan willen ze temperatuur ofzo en dan vragen ze me hoe ik voel en wat moet ik dan zeggen
Ik voel me kut, ik ben niet in staat om naar school te gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn ouders zijn altijd vet para, alhoewel ik nog nooit heb gedaan alsof ik ziek was omdat ik geen zin haddan willen ze temperatuur ofzo en dan vragen ze me hoe ik voel en wat moet ik dan zeggen
Nouja succes vanavondquote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je er middenin zit valt het wel mee, maar als ik het zo vertel wil ik steeds liever uit huis jeej
En dan ook letterlijk over ze heen kotsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stop die meter in je reet ik kots op jullie
dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja succes vanavond
Ik snap jouw UI trouwens niet.
heb je koorts, ben je misselijk, ben je verkoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel me kut, ik ben niet in staat om naar school te gaan.
en daarna stampend de trap oplopen om te laten zien hoe boos je bentquote:Op maandag 25 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan ook letterlijk over ze heen kotsen.
Ik heb blijkbaar een standaard gedrag als ik ziek ben. DAg vantevoren zou ik altijd hyper zijn ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deur dichtsmijten en heel hard gaan huilen zodat ze horen hoe je je voelt.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en daarna stampend de trap oplopen om te laten zien hoe boos je bent
ja, ja, neequote:Op maandag 25 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je koorts, ben je misselijk, ben je verkouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |