Vrijdagavond zo'n chick op bezoek. Niet geneukt. Wel gezellig. Al was ik zwaar verrot.quote:
Wel beetje uitgerust dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
Vrijdagavond zo'n chick op bezoek. Niet geneukt. Wel gezellig. Al was ik zwaar verrot..
Zaterdag meubels winkelen / 5 lampen opgehangen. Zaterdagavond buren op bezoek.
Zondag mattie en vriendin op bezoek. Beetje klussen.
Miss is ziek, ik ben niet helemaal 100% en het is koud tyfusweer.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zo saai dan?
Mijnes was wel goed
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Miss is ziek, ik ben niet helemaal 100% en het is koud tyfusweer.
Heb nog geen reden om dat te gaan hopenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn relatie met Miss? Ja, daar hoor ik meer vrouwen over.
Dat komt nog als ik speciaal voor jou Griechischer Wein ga zingen op Krea's housewarmingparty.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog geen reden om dat te gaan hopen
Doe dat. Ik eis wel dat er Vlammetjes zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef Kreator het volgende:
Oja. Dat moet ook nog. Maar es een datum prikken.
Gooi er een paar halve liters in en dan ga ik los met mijn microfoon.quote:
Dealquote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Laat Krea een paar halve liters erin gooien en dan ga ik los met mijn microfoon.
Hé Jeff.quote:
Ik hoor het al.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:35 schreef Kreator het volgende:
Mijn audio-ding is niet aangesloten. Stereotoren wel.
Ik leg net iets meer emotie in dat nummer dan Krea.quote:
Morge! heb nog een oude foto van jou gevonden van die meeting toen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een duet mag ook hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik leg net iets meer emotie in dat nummer dan Krea.En daar wordt ie wel een stuk mooier van hoor...
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morge! heb nog een oude foto van jou gevonden van die meeting toen:Lijkt sprekend ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
Ik kan best wel wat, maar zingen is daar niet 1 van.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik leg net iets meer emotie in dat nummer dan Krea.En daar wordt ie wel een stuk mooier van hoor...
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morge! heb nog een oude foto van jou gevonden van die meeting toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb maar één microfoon.quote:Hoi.quote:quote:Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens met elkaar neuken?quote:Ik voel namelijk een bepaalde opwindende energie tussen jullie.
![]()
Ik las eerder wat anders erinquote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens met elkaar neuken?Ik voel namelijk een bepaalde opwindende energie tussen jullie.
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Ik heb maar één microfoon.
[..]
Hoi.
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens met elkaar neuken?Ik voel namelijk een bepaalde opwindende energie tussen jullie.
Dan houdt het op ben ik bangquote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pasen ben ik in Deurningen![]()
Tentfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |