Waarschuwing: kan als schokkend ervaren worden:quote:De drugsoorlog in Mexico heeft weer een triest dieptepunt bereikt. De lijken van zeven geëxecuteerde mannen werden geblinddoekt in een tuinstoel gezet en vervolgens op een rij geplaatst langs de straatkant in de stad Uruapan (in de staat Michoacan).
Op de schokkende foto's is te zien hoe de lijken als het ware 'tentoongesteld' werden om als afschrikking te dienen. Op hun borst waren ook doodsbedreigingen geprikt met ijspriemen.
In de doodsbedreiging op één van de lijken stond te lezen: 'Waarschuwing! Dit zal gebeuren met dieven, kidnappers, seksmisdadigers en afpersers!'.
De politie onderzoekt de zevenvoudige gruwelmoord, maar tast voorlopig in het duister over de motieven van de daders. De slachtoffers waren tussen de 15 en de 40 jaar en werden rond 5u30 's morgens aangetroffen. Sommige lijken waren aan handen en voeten vastgebonden. De lijkenrij stond voor een flessenfabriek van Pepsi Cola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tentoongesteld.dhtmlWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Volgens veel FOKkers een prima straf natuurlijk.quote:In de doodsbedreiging op één van de lijken stond te lezen: 'Waarschuwing! Dit zal gebeuren met dieven, kidnappers, seksmisdadigers en afpersers!'.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig is de eindoverwinning op de drugs nabij.
Lul niet zo dom.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef zatoichi het volgende:
Dat is daar toch geen nieuws meer; zulke dingen gebeuren daar elke dag.
Mexico is gewoon een achterlijk land.
Nou ook in Mexico is dit gewoon nieuws hoor. Er is veel geweld, vooral in Noord-Mexico, maar ook dit soort taferelen zijn uitzonderlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Zulke dingen zijn al langer geen nieuws meer in Mexico.
Oh nou dan moet ik mijn woorden maar weer intrekken; jouw ene ervaring weegt inderdaad een stuk zwaarder dan die 15.000 drugsdoden per jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Uruapan, daar ben ik in 2008 nog geweest. Mooi dorpje, geen enkele narco gezien toen.
De zinloze strijd tussen en tegen zelfgebouwde legers, gefinancierd door VSAmerikaanse wapenhandelaren die er niet zou zijn als de producten die ze vervoeren gewoon legaal aan de VS verkocht zouden kunnen worden maakt een land met 110 miljoen inwoners "achterlijk"?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oh nou dan moet ik mijn woorden maar weer intrekken; jouw ene ervaring weegt inderdaad een stuk zwaarder dan die 15.000 drugsdoden per jaar.
De War on Drugs is achterlijk ja. Maar Mexico zelf niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oh nou dan moet ik mijn woorden maar weer intrekken; jouw ene ervaring weegt inderdaad een stuk zwaarder dan die 15.000 drugsdoden per jaar.
Dat zijn inderdaad de slachtoffers die het gevolg zijn van de vraag naar drugs in de westerse wereld en de war-on-drugs die de westerse overheden hebben uitgesproken om daarmee om te gaan. Hoe precies maakt dat Mexico een achterlijk land?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik er ook van.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef theguyver het volgende:
nou, denk dat er er een soort boondocksaints bezig zijn..
tenminste als dit idd bad guys zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |