Alleen Beasts of the Southern Wild moet ik nog steeds zien!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1: Jagten --> Nog kijken
2: Intouchables -->
3: Lincoln --> Neh.
4: Amour -->
5: Life of Pi -->
6: Django --> Neh.
7: Argo --> Nog kijken
8: Les Misérables --> Hell no
Het is gewoon KOTOR, maar dan zonder Star Wars. En het is heel prettig dat ik er daar nu 3 van ontdek, want KOTOR is MMO gegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo van 3 gespeeld, maar m'n ex en een vriend van me zijn er ook weg van.
Gaat dat niet storen? Zo een meneer in beeld die niet kan acteren? Channing Tatum?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag naar Side Effects geweest, ook wel aanrader.
Oe, en de voorfilmpjes, ik wil de nieuwe Tom Cruise film zien
Ik vond hem mooi, mede vanwege de muziek.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Beasts of the Southern Wild moet ik nog steeds zien!
Die zit er nauwelijks in, en spreekt nog minderquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat dat niet storen? Zo een meneer in beeld die niet kan acteren? Channing Tatum?
Heel groot pluspunt. Hadden ze hem er niet uit kunnen snijden?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zit er nauwelijks in, en spreekt nog minder
Met Goslingquote:
Dus hij moet ook nog een masker opquote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon kop houden en mooi zijn. Net als Orlando.
Ze doen een pogingquote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel groot pluspunt. Hadden ze hem er niet uit kunnen snijden?
Wel supergaaf!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen met de serie Black Mirror.
2 seizoenen, ieder 3 afleveringen van 40 min. Korte films eigenlijk meer.
Beetje Outer limits, twwilight zone, maar dan allemaal m.b.t. moderne media, social media etc.
Best verontrustend
Met die motor toch?quote:
Enorm! Nog maar 1 aflevering te gaan.quote:
Ja!quote:
Mja, het lijkt me wel zo'n Tom Cruise vehikel a la Minority Report. Maar ik ga me niet proberen te laten afleidenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!Zag er goed uit.
Die Tom Cruise zag er inderdaad ook wel aardig uit. Jammer dat ik na het kijken van de trailer het gevoel had alle highlights wel gehad te hebben.
Daar zitten idd soms dikke spoilers in ja....quote:Zo veel slechte trailers tegenwoordig. Een trailer moet prikkelen en niet verklappen.
Oh ja die moet ik ook nog kijken. Niet de illusie dat die de top 10 weet te halen. maar toch.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de 5 min durende trailer van Cloud Atlas nog steeds schitterend.
Gewoon al een korte film op zich,
Klinkt wel tof. Alleen ken ik Outer Limits en Twilight Zone niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen met de serie Black Mirror.
2 seizoenen, ieder 3 afleveringen van 40 min. Korte films eigenlijk meer.
Beetje Outer limits, twwilight zone, maar dan allemaal m.b.t. moderne media, social media etc.
Best verontrustend
Korte op zichzelf staande verhalen met een bizar uitgangspunt vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Alleen ken ik Outer Limits en Twilight Zone niet.
Een beetje een love it or hate it film, zoals The Fountain.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog kijken. Niet de illusie dat die de top 10 weet te halen. maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |