Nee natuurlijk niet, dat mist comfort. Daarnaast heb ik gewoon een auto van de zaak en ik denk niet dat mijn werkgever met dubbele lasten wil zitten.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze post zou banwaardig moeten zijn.
Ja, zo kun je alle klachten wel onderuit halen hè. "ga dan niet naar de kroeg", "koop dan een goede fiets", "word dan homo."quote:
je remgat?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alle klachten wel onderuit halen hè. "ga dan niet naar de kroeg", "koop dan een goede fiets", "word dan homo."
Het is een klacht, geen 'hoe had je het beter/anders kunnen doen' forum. Dus sterf.
Overigens, herkenbare klacht wel. Als het druk is zijn vooral die mongolen irritant die rechts rijden en in jouw remgat duiken. Die ruimte is er dus niet voor niks..
Dit ook jaquote:Op maandag 25 maart 2013 08:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens, herkenbare klacht wel. Als het druk is zijn vooral die mongolen irritant die rechts rijden en in jouw remgat duiken. Die ruimte is er dus niet voor niks..
Ik ben een slaaf van de 08:30 tot 17:00 mentaliteit, dus vandaar.quote:
Neehoor, ik rij ook vaak genoeg rechts als ik het rustig aan wil doen, en anders rij ik links, maar wel met het verkeer mee uiteraard. Blijkbaar heb jij nog nooit een degelijke spits mee gemaakt, want het is niet alsof je complete lege gaten hebt op een beetje bezochte weg.quote:
Daar krijgen we het al ja. Als er iemand achter je plakt op de linkerbaan heb je gewoon even op te bokken naar rechtsquote:Op maandag 25 maart 2013 08:33 schreef LompeHork het volgende:
Neehoor, ik rij ook vaak genoeg rechts als ik het rustig aan wil doen, en anders rij ik links, maar wel met het verkeer mee uiteraard. Blijkbaar heb jij nog nooit een degelijke spits mee gemaakt, want het is niet alsof je complete lege gaten hebt op een beetje bezochte weg.
Probeer dat maar eens op de A-Vrachtentwintig. Om de 300 meter een vrachtwagen, ga je naar rechts dan kom je er links echt niet meer tussen. Rechts is vrachtwagens, links is personenauto's.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar krijgen we het al ja. Als er iemand achter je plakt op de linkerbaan heb je gewoon even op te bokken naar rechts
Ik woon inderdaad niet in een gebied met 2 baans snelwegenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens op de A-Vrachtentwintig. Om de 300 meter een vrachtwagen, ga je naar rechts dan kom je er links echt niet meer tussen. Rechts is vrachtwagens, links is personenauto's.
Met je baas bespreken of je niet op flexibelere tijden kan werken.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:33 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben een slaaf van de 08:30 tot 17:00 mentaliteit, dus vandaar.
Je bent blind?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar krijgen we het al ja. Als er iemand achter je plakt op de linkerbaan heb je gewoon even op te bokken naar rechts
Ach, te hard rijden is IMHO nog niet eens vervelend als je maar op zit te letten. Als er iemand met 110 een vrachtwagen gaat inhalen en zich tussen de 130 km/u rijdende massa duwt is het IMHO z'n eigen stomme schuld als er iemand op 'm gaat zitten. Diegene moet zich ook gewoon aanpassen aan de snelheid van de linkerbaan en niet stug 110 blijven rijden.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik het zelf altijd probeer te vermijden het bumperkleven moet ik eerlijk bekennen dat ik geregeld te hard rijd en dat ik me er soms ook weleens aan zondig als je weer zo'n sufkut hebt die onnodig links blijft rijden; één van de grootste ergernissen (samen met vrachtwagens die elkaar inhalen) op snelweg imo.
In een file probeer ik altijd een halve meter afstand te bewaren, je hebt soms nog weleens dat mensen niet opletten en dus op de een of andere manier klooien met de koppeling en dan kun je er al snel bovenop zitten.
Ik rij elke dag zo'n 80 kilometer op die weg, enkele reis. Joy.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad niet in een gebied met 2 baans snelwegen
Zou een oplossing kunnen zijn, op het moment ben ik wel vrij om te vertrekken wanneer ik wil en thuis te werken, maar in de ochtend moet ik fysiek aanwezig zijn. Voordeel voor mij is dus wel dat ik slechts 1 maal in de spits sta tegenwoordig.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met je baas bespreken of je niet op flexibelere tijden kan werken.
Vreselijk, als ik daar incidenteel kom vreet ik mij ook al op. Vooral omdat mijn top op 140 zit, en het niet relaxt is alles uit je machine te moeten persen om met het verkeer mee te komenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik rij elke dag zo'n 80 kilometer op die weg, enkele reis. Joy.
Gewoon eerder beginnen dus. Ik begin om 7 uur (niet flexibel, ploegendienst) 's ochtends en dan ben ik nét de echte drukte voor.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou een oplossing kunnen zijn, op het moment ben ik wel vrij om te vertrekken wanneer ik wil en thuis te werken, maar in de ochtend moet ik fysiek aanwezig zijn. Voordeel voor mij is dus wel dat ik slechts 1 maal in de spits sta tegenwoordig.
Ach, ik rij voornamelijk buiten de spits, dus het valt mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vreselijk, als ik daar incidenteel kom vreet ik mij ook al op. Vooral omdat mijn top op 140 zit, en het niet relaxt is alles uit je machine te moeten persen om met het verkeer mee te komen
Altijd in van die mooie treintjes om vrachtwagens heenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, ik rij voornamelijk buiten de spits, dus het valt mee.
Geen optie, het kantoor kunnen we pas om 08:00 open gooien door centrale beveiliging en dergelijke. (multinational, dus die gaan dat soort dingen niet voor 1 persoon eerder open gooien) Maar ach, de spits an sich is de klacht ook niet, filerijden ben ik wel gewend ondertussen (zelfde situatie hier trouwens, tweebaanswegen), maar die figuren die niet kunnen rijden, dat is meer mijn irritatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon eerder beginnen dus. Ik begin om 7 uur (niet flexibel, ploegendienst) 's ochtends en dan ben ik nét de echte drukte voor.
8 uur beginnen dan, een half uur scheelt al enorm vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen optie, het kantoor kunnen we pas om 08:00 open gooien door centrale beveiliging en dergelijke. (multinational, dus die gaan dat soort dingen niet voor 1 persoon eerder open gooien) Maar ach, de spits an sich is de klacht ook niet, filerijden ben ik wel gewend ondertussen (zelfde situatie hier trouwens, tweebaanswegen), maar die figuren die niet kunnen rijden, dat is meer mijn irritatie.
Neuh, dat heeft ook geen zin vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Altijd in van die mooie treintjes om vrachtwagens heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |