UItkeringstrekker? IK, die dus vermogensrendementsheffing betaal, ieder jaar weer?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:21 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
wat nou heb ik keihard voor moeten werken vuile uitkeringstrekker
een rekening in zwitserland heb je niet om belasting te ontwijken, maar om belasting te ontduikenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, waar maak je dat uit op? Het is prima te ontwijken hoor.
ga weg trollquote:Op maandag 25 maart 2013 00:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
een rekening in zwitserland heb je niet om belasting te ontwijken, maar om belasting te ontduiken
Belastingdienst redeneert wel meer dingen krom. Als daar eens een mes in kan.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is feitelijk gewoon iets anders dan een belasting puur op het vermogen zelf.
De belastingdienst redeneert: je hebt vermogen en verkrijgt daaruit rente van de bank. Dat zien we als een vorm van inkomen en willen daar dus een hap uit. In NL geldt dat de belastingdienst een fictief rendement van 4% hanteert en daar 30% van wil hebben, dus uitkomend op 1,2%. Dat geldt dan alleen voor het vermogen boven de vrijstelling.
Niet per definitie, evenals een rekening in een ander land.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
een rekening in zwitserland heb je niet om belasting te ontwijken, maar om belasting te ontduiken
huhu, wel in combinatie met dat hij niet wil dat de belastingdienst weet dat hij het heeftquote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet per definitie, evenals een rekening in een ander land.
Gelukkig zijn er nog zulke mensen als jij, anders zou de schatkist behoorlijk leeg zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu, wel in combinatie met dat hij niet wil dat de belastingdienst weet dat hij het heeft
ja als ze maar van mijn centjes afblijvenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog zulke mensen als jij, anders zou de schatkist behoorlijk leeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |