Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oh is dat een best of album ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
Tof, ik kwam er net pas achter dat zij een nummer hebben dat Dr. Awkward heet. Ik luister voornamelijk Le Classics.
Snaak? Luister je te veel naar rapper Steen?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:43 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat voor een muziek... Maar ja, mijn snaak voor hiphop/rap word ook niet gewaardeerd dus
Het vocabulaire van die jongen en het idee dat het blijkbaar wel stoer is om dat in een rap te verwerken.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef picodealion het volgende:
Wat? Steen of mijn insinuatie dat je oud bent?
Wat jij wil...quote:
Nee, telefoon toetsenbord... Dat gaat nog wel es mis en ik controleer meestal niet wat ik getypt heb...quote:Op maandag 25 maart 2013 01:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snaak? Luister je te veel naar rapper Steen?.
Ran! Ik ben vanmiddag in je stadje!quote:
cool, je hebt een ritje naar Stadskanaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ran! Ik ben vanmiddag in je stadje!
Ik weet alleen niks over zaterdag
ehhm... neequote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
cool, je hebt een ritje naar Stadskanaal?
daar woon ik ook, maar het gevoel van "mijn" ontbreekt daar nogquote:Op maandag 25 maart 2013 09:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehhm... neeIk dacht toch echt dat jij in Den Haag woonde
Dat maakt niet uit. Jij woont er dus is het Jouw stadje. Ik woon in Wijchen.. das nu dus mijn stadje... (al lijkt het meer op een dorp...)quote:Op maandag 25 maart 2013 09:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar woon ik ook, maar het gevoel van "mijn" ontbreekt daar nog
Heel fok! ? Heeft fok zijn beste tijd gehad? Zal toch nietquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef ArtistA het volgende:
Het is volgens mij sowieso redelijk deaud op het forum..
Het zal de winterdepressie zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel fok! ? Heeft fok zijn beste tijd gehad? Zal toch niet
Zo'n mooi nummer.quote:
We hebben alles al op de meet besproken.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben ik de hele middag weg geweest en niemand die iets gezegd heeft... op AA na dan...
Ik heb dus alles gemistquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
We hebben alles al op de meet besproken.
Had je die limo maar even aan de kant moeten zetten.quote:
Op een zaterdagavond in een uitgaangsstad de Hummer ergens onbeheerd parkeren... lijkt me niet zo'n strak plan...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je die limo maar even aan de kant moeten zetten.
Ach een paar wielen minder maakt toch niet uitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op een zaterdagavond in een uitgaangsstad de Hummer ergens onbeheerd parkeren... lijkt me niet zo'n strak plan...
Dat de wielen eronder blijven heb ik wel vertrouwen in. Niet iedereen heeft een garage krik bij zich als hij/zij de stad in gaat. Maar ruiten en krassen... daar ben ik dan wel bang voorquote:Op maandag 25 maart 2013 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach een paar wielen minder maakt toch niet uit
Niet zeuren, er word al lang niet meer over Rap gesproken. En ik had het gewoon over me werk...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:24 schreef Lemans24 het volgende:
Dan was die meet vast leuk, want wat hier wordt besproken kan me momenteel niet bekoren. Rap, hummers.
Wanneer is er weer een meet?
Ik kees het hele topic bij, dus zag niet wanneer het geschreven isquote:Op maandag 25 maart 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet zeuren, er word al lang niet meer over Rap gesproken. En ik had het gewoon over me werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |