abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:01:47 #51
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124911841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Ooit van spoilers gehoord?
Valt wel mee, misschien gebeurt dat wel niet. ;)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:06:20 #52
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124911982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef emokid het volgende:
Speel nu weer de ME trilogy vanaf het begin, en besef weer waarom ik deel 1 zo haatte 6 jaar terug. Die close combat mechanics. :r Werkt, voor, geen, meter. Hoop echt dat ME2 en ME3 wat dit betreft beter uitgewerkt zijn.
Indien op pc: in ME2 (en denk ook ME3, ga ik vandaag weer aan beginnen na Arrival) moet je op F drukken voor een mêléeaanval. Dat vage gedoe met de muis van ME1 zit daar niet in.
Moira. is tof. :7
pi_124912366
Dat coversysteem in ME1 werkt ook voor geen meter, toen ik t laatst weer speelde gewoon alleen maar soft-cover gebruikt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 april 2013 @ 14:22:37 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_124914445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Ooit van spoilers gehoord?
Het spel is al ruim een jaar uit, dus.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_124914502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het spel is al ruim een jaar uit, dus.
Ja en ik heb het spel nog steeds niet gespeeld :6 :6 :6

Moet wel zeggen dat ik melee aanvallen best overpowered vind. Meestal sla je met 3 stompen een tegenstander neer. En ik speel echt niet op de laagste difficulty.
pi_124914564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat gisteravond alle deaths van ME3 te kijken en werd woest toen renegade Shepard Mordin neerschoot :r :(
Snap inderdaad niet waarom mensen dat zouden willen. ;(
Burning bridges gives you so much more
pi_124914886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Snap inderdaad niet waarom mensen dat zouden willen. ;(
Ik kan dat ook nooit. Ik kan echt nooit een spel spelen als slechterik. :') Fallout games speel ik ook altijd als goodguy, en bij ME gebruik ik ook altijd die paragon opties. :@
pi_124914988
Slechterik mag ik graag spelen maar Mordin neerschieten....nooit :')

Ik speel altijd de slechterik die wel homies is met z'n crew :P
Conscience do cost.
pi_124915168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik kan dat ook nooit. Ik kan echt nooit een spel spelen als slechterik. :') Fallout games speel ik ook altijd als goodguy, en bij ME gebruik ik ook altijd die paragon opties. :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Snap inderdaad niet waarom mensen dat zouden willen. ;(
Als renegade ben je geen slechterik, maar een badass, doch egoïstische klojo. Shepard shiet Mordin als renegade niet dood zonder zo'n 2 waarschuwingen. Als je de genophage wilt vernietigen, is Mordin vermoorden de enige optie. En waarom zou je de genophage vernietigen? Door de verhalen van Wrex dat de Krogan in de toekomst weer het grootste volk zijn en iedereen kunnen domineren. Voor de veiligheid van het heelal is het misschien beter als de Krogan uitgeroeid worden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Redactie Games vrijdag 5 april 2013 @ 15:08:46 #60
206706 crew  Racerblade
pi_124915853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[..]

Als renegade ben je geen slechterik, maar een badass, doch egoïstische klojo. Shepard shiet Mordin als renegade niet dood zonder zo'n 2 waarschuwingen. Als je de genophage wilt vernietigen, is Mordin vermoorden de enige optie. En waarom zou je de genophage vernietigen? Door de verhalen van Wrex dat de Krogan in de toekomst weer het grootste volk zijn en iedereen kunnen domineren. Voor de veiligheid van het heelal is het misschien beter als de Krogan uitgeroeid worden.
Er is ook een Paragon optie om Mordin niet naar boven te sturen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 april 2013 @ 17:04:06 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_124920462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Er is ook een Paragon optie om Mordin niet naar boven te sturen.
Had to be him... someone else might have gotten it wrong.

Mordin ;( :'(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:20:38 #62
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_124920971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Ooit van spoilers gehoord?
de titanic zinkt
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 6 april 2013 @ 02:43:56 #63
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_124942927
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

de titanic zinkt
Heh Heh Heh.

:D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 april 2013 @ 02:58:41 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_124943092
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 02:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Heh Heh Heh.

:D
Grunt O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:18:01 #65
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124947514
Zo, gisteren weer aan ME3 begonnen en wat stoorde ik me aan dat kind. Geen gezeur over dat einde e.d., maar enkel dat kind aan het begin.

Reapers landen, miljoenen mensen sterven, heeft mensen tot drab zien vergaan op de Collector Base, heeft Ashley achtergelaten op Virmire, zag een soldaat doorboord worden op Eden Prime, David Archers technokruisiging en weet ik veel wat mijn Shepard heeft meegemaakt ... en dan zorgt de dood van één onbekend kutkind ervoor dat mijn Shepard depri wordt?

Zeker een Renegade Shep weet toch dat in een oorlog, zeker met Reapers, mensen sterven? Ook kinderen dus. :')

Maar goed, ik ben er voorbij. :9

Edit: Het deed me hieraan denken:
Van 4:20 tot 4:40

[ Bericht 23% gewijzigd door AthCom op 06-04-2013 12:28:13 ]
Moira. is tof. :7
pi_124949458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef AthCom het volgende:
Zo, gisteren weer aan ME3 begonnen en wat stoorde ik me aan dat kind. Geen gezeur over dat einde e.d., maar enkel dat kind aan het begin.

Reapers landen, miljoenen mensen sterven, heeft mensen tot drab zien vergaan op de Collector Base, heeft Ashley achtergelaten op Virmire, zag een soldaat doorboord worden op Eden Prime, David Archers technokruisiging en weet ik veel wat mijn Shepard heeft meegemaakt ... en dan zorgt de dood van één onbekend kutkind ervoor dat mijn Shepard depri wordt?

Zeker een Renegade Shep weet toch dat in een oorlog, zeker met Reapers, mensen sterven? Ook kinderen dus. :')

Maar goed, ik ben er voorbij. :9

Edit: Het deed me hieraan denken:
Van 4:20 tot 4:40
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_124949578
Had pas een paar videos gekeken van de soundtrack, en daar hadden ze het ook over dat deel 3 veel emotioneler moest zijn.
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:17:21 #68
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_124971670
INCOMING RANT (MET SPOILERS)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef AthCom het volgende:
Zo, gisteren weer aan ME3 begonnen en wat stoorde ik me aan dat kind. Geen gezeur over dat einde e.d., maar enkel dat kind aan het begin.

Reapers landen, miljoenen mensen sterven, heeft mensen tot drab zien vergaan op de Collector Base, heeft Ashley achtergelaten op Virmire, zag een soldaat doorboord worden op Eden Prime, David Archers technokruisiging en weet ik veel wat mijn Shepard heeft meegemaakt ... en dan zorgt de dood van één onbekend kutkind ervoor dat mijn Shepard depri wordt?

Zeker een Renegade Shep weet toch dat in een oorlog, zeker met Reapers, mensen sterven? Ook kinderen dus. :')

Maar goed, ik ben er voorbij. :9
De gedeeltes met dat kind zijn verschrikkelijk. Het is er gewoon veel te dik bovenop gelegd.

Die nachtmerries bijvoorbeeld, waarin je omgekomen squadmates tegen je praten. Ik heb een filmpje op YouTube gezien waarbij alle lines achter elkaar geplakt waren met dezelfde muziek als uit de nachtmerries eronder. Heel indrukwekkend. Maar vervolgens zie je in de game dat kutjoch in slowmotion wegrennen, met die spastische beentjes en armpjes van 'm en aan het einde vliegt-ie in de fik terwijl Shepard geschrokken toekijkt.

Tenenkrommend gewoon.

Vooral die laatste nachtmerrie, waarin Shepard naast dat kind hurkt en een hand op zijn schouder legt.

Zonder die elementen, en dus alleen met de stemmen en de muziek, had ik die nachtmerries geweldig gevonden. Nu is het gewoon de zoveelste scène waarin ik verwoed op de X-button blijf drukken in de hoop dat ik de boel kan skippen als ik het maar vaak genoeg probeer.

Het stomme is dat de schrijvers en designers constant blijven aantonen dat ze zoveel beter kunnen. Dat moment waarop je Charr's laatste bericht terugbrengt naar Ereba... het zijn slechts een paar zinnetjes, maar Charr's gedicht en Ereba's reactie (ge-wel-dige voice acting) doen misschien nog wel meer voor mij dan dan sommige emotionele momenten met m'n squadmates. Hetzelfde geldt voor die salarian en z'n asari peetdochter op Illium in ME2. Uit m'n hoofd:

"Not a fish. Something that will last. You'll make sure she keeps it?"
"Yeah... I'll make sure."

Je hoort haar stem gewoon breken, verdomme. In het begin merk je het helemaal niet, maar je loopt er een aantal keer langs, je gaat luisteren naar wat ze zeggen en hoe ze het zeggen en voor je het weet zit je zo achter je computer:



Weet je, het ligt gewoon compleet aan dat kind. Als dat er niet was geweest en Shepard had dan die twee shuttles vol met mensen opgeblazen zien worden, en vervolgens haar hoofd afgewend, dan had ik het aangrijpend gevonden. Civilians zoals je ze al twee delen ziet, die rennen voor hun leven en het niet redden. Dat is ook gewoon geloofwaardig. Maar dat kind viel zo uit de toon dat ik eigenlijk alleen maar dacht: Oh, jij bent speciaal ontworpen en in het spel gestopt om nu tragisch om het leven te komen en mij droevig te maken. Terwijl ik daarvoor al vrij snel "in" het spel zat, werd ik er nu even zo abrupt weer uitgehaald.

Ik heb in die scene ook meer te doen met bijvoorbeeld die man en die vrouw op de achtergrond die paniekerig naar die shuttle toe hinken dan met dat joch op de voorgrond.

ME3 is een geweldige game, maar zowel het begin als het einde van de game zijn zwak en dat kutkind is daar de personificatie van. Bah.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 7 april 2013 @ 03:42:02 #69
366803 AthCom
Overigens ...
pi_124978660
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef Rikketik het volgende:
Lang verhaal, dus *knip*
Dat van Charr en Ereba zag ik nog in mijn sessie van vandaag. Ik zat inderdaad bijna zoals dat .gifje achter m'n computer. ;(

De andere keer was tijdens zo'n NPC-gesprek tussen een asari en een andere vrouw, wier vermiste zoon een asari datete. Dit dus:

Moira. is tof. :7
  zondag 7 april 2013 @ 10:17:28 #70
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_124980004
Zitten mensen hier nou elkaar hun ergernis, t.o.v. dat kind, aan te praten? Volgens mij hebben een aantal hier een paar playthroughs te veel gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 07-04-2013 10:24:14 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 7 april 2013 @ 10:46:56 #71
133369 Jivis
Critikut
pi_124980361
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 10:17 schreef The_Substitute het volgende:
Zitten mensen hier nou elkaar hun ergernis, t.o.v. dat kind, aan te praten? Volgens mij hebben een aantal hier een paar playthroughs te veel gehad.
Dit. Al biedt het wel fijn leesvoer op de brakke zondagochtend.
Amen.
  zondag 7 april 2013 @ 19:02:42 #72
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_124998594
Tja, wat heet te veel. Ik heb de neiging vaak overnieuw met playthroughs te beginnen en dat betekent dat je steeds maar weer met dat kind geconfronteerd wordt. Op een gegeven moment loopt de emmer der frustraties over en moet je het even van je af schrijven.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Redactie Games zondag 7 april 2013 @ 23:55:48 #73
206706 crew  Racerblade
pi_125015652
quote:
9s.gif Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Rikketik het volgende:
Tja, wat heet te veel. Ik heb de neiging vaak overnieuw met playthroughs te beginnen en dat betekent dat je steeds maar weer met dat kind geconfronteerd wordt. Op een gegeven moment loopt de emmer der frustraties over en moet je het even van je af schrijven.
Ik heb het ook hoor, ondanks nog maar één playthrough erop te hebben zitten. Omdat je gezicht importeren uit een ME1-file niet lukte, heb ik het begin een aantal keer opnieuw gedaan, ondanks dat ik het een irriterend begin vond. Personages die ineens een behoorlijke makeover hebben gehad, (Anderson, Ashley) bijna alleen maar dialogen waar je zelf niet eens uit kan kiezen, het véél te grote gat tussen het einde van ME2 en het begin van ME3 en als ergste het feit dat de hele invasie me helemaal niets deed. Had er even flink de pest in dat ik daar 3 jaar voor had zitten wachten, zeker aangezien het begin van ME2 subliem was. Heeft wel een paar levels geduurd voordat ik het spel weer begon te waarderen.
pi_125042284
Holy crap.. pas net dus aan ME2 begonnen.. na hoeveel jaar? Had 6 jaar geleden ME1 uitgespeeld, en het sindsdien laten liggen omdat ik mij doodergerde aan hoe dat spel technisch in elkaar steekt. Had de afgelopen dagen nog wel even de moeite genomen om ME1 opnieuw uit te spelen voor de savefile en om het verhaal weer naar boven te brengen.. maar wat een verademing is ME2 ten opzichte van het eerste deel. Werkelijk alles is verbeterd. Het voelt gewoon stukken beter aan, de combat, het dekken, de mechanics van je wapens (eindelijk ammo), de crosshair., de UI, alles is gewoon een stap omhoog. _O_

en eindelijk headshots geven en er waardering voor krijgen. :s)

[ Bericht 9% gewijzigd door emokid op 08-04-2013 20:02:51 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 03:10:37 #75
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_125058657
Multiplayer behoorlijk verslavend. N7 Paladin is een beest en tot nu doe mijn favoriete class. Zit nu op een punt waar silver vaak te gemakkelijk gaat maar voor gold vind ik mijn gear te beroerd. Heb wel een paar potjes op gold gespeeld, en ondanks dat ik niet de laagste was qua score ging ik verdomd vaak neer. Moet ik het bij silver houden, of toch met mijn N7 Eagle I naar gold gaan om het farmen te versnellen?
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:28:24 #76
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125061762
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 03:10 schreef Ensiferum het volgende:
Multiplayer behoorlijk verslavend. N7 Paladin is een beest en tot nu doe mijn favoriete class. Zit nu op een punt waar silver vaak te gemakkelijk gaat maar voor gold vind ik mijn gear te beroerd. Heb wel een paar potjes op gold gespeeld, en ondanks dat ik niet de laagste was qua score ging ik verdomd vaak neer. Moet ik het bij silver houden, of toch met mijn N7 Eagle I naar gold gaan om het farmen te versnellen?
Linkje naar je N7HQ? (http://social.bioware.com/n7hq/search/ rechtsbovenin username en platform invullen) Dan kan ik kijken of je iets bruikbaars hebt.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:41:22 #77
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_125076223
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Linkje naar je N7HQ? (http://social.bioware.com/n7hq/search/ rechtsbovenin username en platform invullen) Dan kan ik kijken of je iets bruikbaars hebt.
Hiero
pi_125076762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:41 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hiero
Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:12:15 #79
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_125077279
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.
Hmm, heb nooit echt shotguns gebruikt, ook niet in de single player. Ik zal ze vanavond wel even proberen en zien of hun speelstijl me beter ligt dan de Paladin. Een hoop damage doen lukt me met de Paladin ook wel, en daarbij met Snap Freeze heb je lekkere aoe, werkt perfect samen met incinerate en je kan vijanden door muren raken.

En kwetsbaar zijn is nog geen goed idee voor mij. Nog te vaak ben ik iets te optimistisch als ik een groepje vijanden zie. Vooral als je ineens een collector swarm als metgezel hebt.
pi_125078922
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.
Dan is de Piranha denk ik beter voor hem. Als je voor accuracy gaat met Hunter Mode heeft de Piranha een veel groter bereik dan anders. Zo kan-ie wat makkelijker op afstand blijven. De Reegar is daar toch wat gelimiteerder in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hmm, heb nooit echt shotguns gebruikt, ook niet in de single player. Ik zal ze vanavond wel even proberen en zien of hun speelstijl me beter ligt dan de Paladin. Een hoop damage doen lukt me met de Paladin ook wel, en daarbij met Snap Freeze heb je lekkere aoe, werkt perfect samen met incinerate en je kan vijanden door muren raken.
Snap Freeze is ook een goede combinatie met een teamgenoot die Overload heeft. Heel makkelijke manier om Cryo Explosions te krijgen. Met name tegen de Geth.

quote:
En kwetsbaar zijn is nog geen goed idee voor mij. Nog te vaak ben ik iets te optimistisch als ik een groepje vijanden zie. Vooral als je ineens een collector swarm als metgezel hebt.
Die Collector Swarms zijn dan ook gewoon irritant. :P Maar als je kwetsbaar zijn nog geen goed idee vind, dan is zoals Appelknaller al zegt de Turian Ghost een goede optie. Met de Warfighter Package krijg je dan ook nog eens extra damage voor je Assault Rifle + een extra Stim Pack.
pi_125766175
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:44:39 #82
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125770569


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125847453
Kan ik dat kind in ME3 ergens vroeg laten doodgaan? Wil van die stomme moraalscènes af.
pi_125852241
haha nee :D
pi_125890061


De achtergrond van de N7 HQ is wel erg vet.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_125906906
WTF is dit nou weer voor bullshit.

Wil ik die DLC's voor Mass Effect 3 kopen en kan ik niet betalen met iDeal. Terwijl ik dat wel kon met die DLC voor Mass Effect 2.

Ach ja dan maar geen DLC voor Mass Effect 3 :')
pi_125909349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef emokid het volgende:
Speel nu weer de ME trilogy vanaf het begin, en besef weer waarom ik deel 1 zo haatte 6 jaar terug. Die close combat mechanics. :r Werkt, voor, geen, meter. Hoop echt dat ME2 en ME3 wat dit betreft beter uitgewerkt zijn.
Kon je uberhaupt melee in ME1? :P

Infiltrator here
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125909406
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef emokid het volgende:
Kan ik dat kind in ME3 ergens vroeg laten doodgaan? Wil van die stomme moraalscènes af.
Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen, :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125910037
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen, :')
Wat ik wel leuk vind van die scenes is dat in het begin van het spel het bos leeg is en tegen het einde helemaal gevuld met schaduwen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:01:41 #90
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125912193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF is dit nou weer voor bullshit.

Wil ik die DLC's voor Mass Effect 3 kopen en kan ik niet betalen met iDeal. Terwijl ik dat wel kon met die DLC voor Mass Effect 2.

Ach ja dan maar geen DLC voor Mass Effect 3 :')
Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef trancethrust het volgende:
Kon je uberhaupt melee in ME1? :P

Infiltrator here
Als je dichtbij genoeg stond, sloeg je i.p.v. te schieten.
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef trancethrust het volgende:
Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen, :')
Lekker boeiend, het is een droom. :P

[ Bericht 22% gewijzigd door The_Substitute op 30-04-2013 19:09:04 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125912431
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?

Geen iDeal optie :{
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:11:05 #92
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125912473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Geen iDeal optie :{
Ik mag aannemen dat je een social.bioware-account hebt?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125913774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?

[..]

Als je dichtbij genoeg stond, sloeg je i.p.v. te schieten.

[..]

Lekker boeiend, het is een droom. :P

Nee het is een game. Maar van dat uit de lucht vallen en instant teleportaties is in ME3 gewoon een terugkerend thema, zal vast een designkeuze zijn geweest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125913904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat je een social.bioware-account hebt?
Yep
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:39:24 #95
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125913942
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Yep
Is die hetzelfde als je Origin account?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125914169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Is die hetzelfde als je Origin account?
Yep
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:42:13 #97
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125914183
Ik zie nu trouwens de Genesis 2-interactive backstory op Origin staan, ME2 in 't kort. Niks van gehoord.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:44:37 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125914356
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Yep
Dan is het gewoon een kwestie van de punten aanschaffen via social.bioware.com, waar je een iDeal-optie hebt, waardoor die punten automatisch toegevoegd worden bij je Origin-account.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125914357
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:30 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Wat ik wel leuk vind van die scenes is dat in het begin van het spel het bos leeg is en tegen het einde helemaal gevuld met schaduwen.
Mja, dat drama-element van ze. Ff zoeken... Here:

quote:
I read one recent blog post where the writer basically said "the ending was awesome because it was just like a movie" and I think she was missing the point.

It is a game. Not a movie.

And more specifically, its a role-playing game. The players are *part* of the game. Part of the process of building and experiencing the game, much more so than with most other forms of entertainment.

Entitlement is really a right, for the gamer, because they have participated, actively, in the game itself.

Again, I can't speak to the actual ending myself, because I have not played it but in generally I'd say a Role-Playing Video Game Trilogy Ending should (try to) do the following:

1. Reward the player's choices throughout the series. The big stuff they did should be noted. They should *feel* like they had a unique impact on the world.

2. End on a positive note. This is really important for video games... life in general is full of shitty stuff happening all the time. When I invest a hundred hours into a game I need to walk away feeling like a hero.

When you waste a couple hours of a person's life with an artsy/depressing movie or short story or even a novel, it is more forgivable because the time spent is less. And presumably the consumer knew what they were going into when they started. Certain directors create certain styles of movie. Certain writers write specific types of fiction.

On the other hand somebody playing an epic role-playing video-game trilogy is going to *expect* to be the hero and save the universe. That's why they are playing the game. When expectations don't match reality, disappointment is created.

It might be an artistic/creative move to go with a different style of ending but I feel its the wrong choice, especially for a videogame *trilogy*. Make your middle game bleak if you want to, but end the series on a high note.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125914975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een kwestie van de punten aanschaffen via social.bioware.com, waar je een iDeal-optie hebt, waardoor die punten automatisch toegevoegd worden bij je Origin-account.
WTF ik wist helemaal niet dat dat kon. Dacht dat je alleen DLC tegelijkertijd met die punten kon kopen.

Thanx man zo even kopen dan ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')