nou moeilijk hoor poepoequote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Je moet ritmisch met je pener bewegen op de beat en tegelijkertijd reageren op de bewegingen van het hitsige vrouwtje voor je
En dat was ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie dachten zeker dat ik het was vergeten XD
dit jaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een jongen die zijn stijve haast in je bilnaad rijdt en een ander die je telkens probeert te zoenen. Jeej
Mensen die geen ritmegevoel hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vaak genoeg gehad dat een jongen niet op ritme kon dansen
Wie staat er achter het tweede raam?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef ThePast het volgende:
[..]
Is chaqulien weer bezig, ik zal die malle meid even van het raam halen, onze Chaq is een beetje hitzig de laatste tijd. Zoh dan kunt u weer doorrijden!
Joy,quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wie staat er achter het tweede raam?
ik kan mijn lies best wel ritmisch op en neer bewegen tegen iemands reetquote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Niet oordelen
Als je geen ritme hebt drink je maar een cola op een barstoel in zo'n hoekjequote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef arachide. het volgende:
Als je geen ritme hebt, laat je je leiden door het meisje. Punt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zijn juist die stoere jongens die je wil hosselen als vrouw zijnde.
Ook goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als je geen ritme hebt drink je maar een cola op een barstoel in zo'n hoekje
Ja mijn huis wordt over twee weken verbouwd kennelijk, dus dan gaan ze hier denk ik schuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |