nou moeilijk hoor poepoequote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Je moet ritmisch met je pener bewegen op de beat en tegelijkertijd reageren op de bewegingen van het hitsige vrouwtje voor je
En dat was ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie dachten zeker dat ik het was vergeten XD
dit jaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een jongen die zijn stijve haast in je bilnaad rijdt en een ander die je telkens probeert te zoenen. Jeej
Mensen die geen ritmegevoel hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vaak genoeg gehad dat een jongen niet op ritme kon dansen
Wie staat er achter het tweede raam?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef ThePast het volgende:
[..]
Is chaqulien weer bezig, ik zal die malle meid even van het raam halen, onze Chaq is een beetje hitzig de laatste tijd. Zoh dan kunt u weer doorrijden!
Joy,quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wie staat er achter het tweede raam?
ik kan mijn lies best wel ritmisch op en neer bewegen tegen iemands reetquote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Niet oordelen
Als je geen ritme hebt drink je maar een cola op een barstoel in zo'n hoekjequote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef arachide. het volgende:
Als je geen ritme hebt, laat je je leiden door het meisje. Punt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zijn juist die stoere jongens die je wil hosselen als vrouw zijnde.
Ook goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als je geen ritme hebt drink je maar een cola op een barstoel in zo'n hoekje
Ja mijn huis wordt over twee weken verbouwd kennelijk, dus dan gaan ze hier denk ik schuren.quote:
Het gaat, we hebben wel een ander, iets wat dikkig meisjes (leuk-dik) en die is echt zo geil als wat.quote:
Zo krijg je alleen een select groepje op de dansvloer die het wel kunnenquote:
ik ben te verlegen om zelf de eerste stap te zettenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van die jongens die proberen bij elke goed uitziende chick zijn tong naar binnen te drukkenen niet op een smoothe manier, nee gewoon 'hey' en daarna zn gezicht in die van jou drukken
echt waar, die jongens moeten echt van een trap afvallen
Die zijn er?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van die jongens die proberen bij elke goed uitziende chick zijn tong naar binnen te drukkenen niet op een smoothe manier, nee gewoon 'hey' en daarna zn gezicht in die van jou drukken
Ik wil ze highfiven. In de ballen. Met een honkbalknuppelquote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
O dus ik zou dat zonder problemen kunnen doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is alleen leuk als de jongens in kwestie hot zijn.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil ze highfiven. In de ballen. Met een honkbalknuppel
Moest lachenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn huis wordt over twee weken verbouwd kennelijk, dus dan gaan ze hier denk ik schuren.
aww, gewoon doen! 9/10 meisjes is daar juist om aangesproken te worden en zal het zien als een egoboost ookal ben je out of their leaguequote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben te verlegen om zelf de eerste stap te zetten
Iets teveel hamburgers bij dat dikkertje?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef ThePast het volgende:
[..]
Het gaat, we hebben wel een ander, iets wat dikkig meisjes (leuk-dik) en die is echt zo geil als wat.
Vandaag had ik problemen met mijn bloesje dicht te knopen, komt onze doos even helpen, lekker dicht opelkaar hmmm.
Maar joy is ook prima
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O dus ik zou dat zonder problemen kunnen doen.
Dat zal het inderdaad zijn, maar dat wat dikkerige maakt haar juist leuk, snap je?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Iets teveel hamburgers bij dat dikkertje?
Maar je hebt ook de meisjes waarbij dat werktquote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja.
Je hebt ze ook die 5 minuten smalltalken en die je dan ineens zoenen.
praatje maken en dansen is geen probleem maar ik wil mezelf niet opdringen om een meisje haar kop af te lebberen als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aww, gewoon doen! 9/10 meisjes is daar juist om aangesproken te worden en zal het zien als een egoboost ookal ben je out of their league
Jij hebt echt een testosteron tekort he?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
Ik zoen niet met meisjes als ik ze nog maar 1 dag ken, dat is onpersoonlijk
Leuk als in de lokale attractie?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn, maar dat wat dikkerige maakt haar juist leuk, snap je?
Als ze na drie minuten nog met je danst mag je je hoofd naar voren buigen, buigt zij ook naar voren met haar hoofd, dan mag je haar zoenen, anders 30 seconden doorgaan en iets anders gaan doen, want dan heeft ze gene interesse.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
praatje maken en dansen is geen probleem maar ik wil mezelf niet opdringen om een meisje haar kop af te lebberen als je snapt wat ik bedoel
ohh, nja wacht gewoon rustig af en als ze een tijdje bij je blijft, zelfs als je naar de wc bent geweest dan is het altijd wel een goquote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
praatje maken en dansen is geen probleem maar ik wil mezelf niet opdringen om een meisje haar kop af te lebberen als je snapt wat ik bedoel
Met wat drank achter de kiezen verleg ik mijn grenzen wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
krijg je daar dan de kans toequote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
Gewoon samen de bijbel besprekenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
Ja heel erg veel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt echt een testosteron tekort he?
Torah.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Gewoon samen de bijbel bespreken
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n instelling van 'hey vanavond moet ik neuken ik probeer iedereen'
Derhalve stap ik op niemand af
Tja je moet er geen maanden mee willen opgescheept worden natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Leuk als in de lokale attractie?
Die ecto?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die jongen die naast mij op dat filmpje stond te dansen heeft op een avond met 5 echt knappe meisjes gezoend, rasechte hosselaar
Toen ik vrijgezel was en net nieuw was in het spel, werkte het prima bij mij. Ik was onzeker en vond alles goed voor mijn ego.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je hebt ook de meisjes waarbij dat werkt
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die jongen die naast mij op dat filmpje stond te dansen heeft op een avond met 5 echt knappe meisjes gezoend, rasechte hosselaar
dan heb je het bereikt!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
erg herkenbaarquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik vrijgezel was en net nieuw was in het spel, werkte het prima bij mij. Ik was onzeker en vond alles goed voor mijn ego.
Die meisjes moet je hebben, de onzekere knap genoeg middenmoot. Te onzeker om door te hebben dat de jongen in kwestie een kneus is.
stoer?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Mhhhhhhhquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef ThePast het volgende:
[..]
Tja je moet er geen maanden mee willen opgescheept worden natuurlijk.
En ohja je heeft zelfs naaktfotos bedenk ik me
nee absoluut niet maar wat ik niet snap is dat meisjes daar zo makkelijk in trappenquote:
lees een stukje naar onderquote:
#teenswagquote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
leer te genieten
#yolo #drank #wasted #instagram #teens
Ja weet niet, zie daar nooit echt het nut vanquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik vrijgezel was en net nieuw was in het spel, werkte het prima bij mij. Ik was onzeker en vond alles goed voor mijn ego.
Die meisjes moet je hebben, de onzekere knap genoeg middenmoot. Te onzeker om door te hebben dat de jongen in kwestie een kneus is.
en ik zou dus ook niet zo'n klootzak willen zijn om daar gebruik van te makenquote:
gewoon iedereen proberen, iedereen is tegenwoordig half depressief dus eigenwaarde ligt niet meer zo hoogquote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee absoluut niet maar wat ik niet snap is dat meisjes daar zo makkelijk in trappen
Omdat het niet moeilijk is als een meisje aan geschoten is en jij er beter uitziet dan een mestkever.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee absoluut niet maar wat ik niet snap is dat meisjes daar zo makkelijk in trappen
Been there done that.quote:
Tot zoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
godver buikpijn. ik ga dood. doei.
zie jullie wel in de hel.
huissenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Welke bois wonen er allemaal in Arnhem?
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Hieroquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
seks is lekker, daaromquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
Het is toch veel leuker om het gezellig met een meisje te hebben, om elke keer weer het verlangen hebben een bepaald meisje te zien? ipv op een avond verschillende meisjes te zoenenen ze daarna nooit weer zien of spreken.
w8 sofjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik woon in omgeving arnhem. Werk bij de mac in armhemquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Never regret something, because in some point it was exactly what you wanted.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en ik zou dus ook niet zo'n klootzak willen zijn om daar gebruik van te maken
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
Het is toch veel leuker om het gezellig met een meisje te hebben, om elke keer weer het verlangen hebben een bepaald meisje te zien? ipv op een avond verschillende meisjes te zoenenen ze daarna nooit weer zien of spreken.
zorg dat je ook naar de hel gaat danquote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE
Ik ga naar de hemel niet de hel
godver wij hadden elkaar moeten leren kennen toen we beiden 15 warenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Been there done that.
High heels, low standards
En ik was best een leuk meisje toen ik 15/16 was.
Ja maar dat doe ik wel met mijn eigen die is veel knapper dan die ordinaire sletten in het uitgaansleven.quote:
Kroontje?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon in omgeving arnhem. Werk bij de mac in armhem
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en ik zou dus ook niet zo'n klootzak willen zijn om daar gebruik van te maken
je meent hetquote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]vind ik dus ook ik ga meer met de intentie uit om nieuwe meisjes te ontmoeten. alleen hun zijn allemaal uit op even lebberen en dan oprotten en zo ben ik ook niet
Ik heb daar zo vaak brak in de starbucks gezetenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
facking veel arnhemmers hier.
ik heb daar op het centraal station gestaan coole boy ben ik
quote:
quote:
kennen jullie elkaar?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon in omgeving arnhem. Werk bij de mac in armhem
SLUTS SLUTS SLUTSS.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
godver wij hadden elkaar moeten leren kennen toen we beiden 15 waren
Ja ga daarom naar leuke cafeetjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]vind ik dus ook ik ga meer met de intentie uit om nieuwe meisjes te ontmoeten. alleen hun zijn allemaal uit op even lebberen en dan oprotten en zo ben ik ook niet
Ik ken mensen die daar werk(t)en.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee man Mac in Heteren haha, # sterrenslag nummer 1
Onmogelijke combinatie, met jou in 1 ''dinges'' kan geen hel zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
zorg dat je ook naar de hel gaat dan
ja want een jongen die veel gurls hosselt is een player maar een meisje die veel jongens neukt is een slet xDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik wel met mijn eigen die is veel knapper dan die ordinaire sletten in het uitgaansleven.
Namen?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar werk(t)en.
sleutel-slot principe manquote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja want een jongen die veel gurls hosselt is een player maar een meisje die veel jongens neukt is een slet xD
hehe oke.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Onmogelijke combinatie, met jou in 1 ''dinges'' kan geen hel zijn.
master key XDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja want een jongen die veel gurls hosselt is een player maar een meisje die veel jongens neukt is een slet xD
Rijnstraat fuckyeaaaahquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee man Mac in Heteren haha, # sterrenslag nummer 1
ik vind het zo teringdebiel allemaal, en dan ook nog van die domme wannebeplayers die meisjes gaan uitschelden voor slet, seks is niet iets waar je je schuldig om zou moeten voelenquote:
nee voor filmpje.quote:
dat is niet goed voor de accu tochquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee voor filmpje.
mijn laptop ligt bijna altidj aan de lader
nopquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
[..]
[..]
kennen jullie elkaar?
weet niet. soms laat ik hem helemaal leeglopen enzoquote:
Net als geld. Maar gooi het niet te veel weg aan nutteloze dingen. Zoek waar voor je geld.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het zo teringdebiel allemaal, en dan ook nog van die domme wannebeplayers die meisjes gaan uitschelden voor slet, seks is niet iets waar je je schuldig om zou moeten voelen
word het wel tijd voor denk ik zoquote:
Dit, dat sleutel-slot principe, wat een teringonzinquote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het zo teringdebiel allemaal, en dan ook nog van die domme wannebeplayers die meisjes gaan uitschelden voor slet, seks is niet iets waar je je schuldig om zou moeten voelen
Op 16 jarige leeftijd?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel als je het doet met meisjes waar 259 andere jongens in hebben gezeten
Ja maar de jongen is nog altijd de jager, degene die het initiatief moet tonen,quote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit, dat sleutel-slot principe, wat een teringonzin
Ik val toch neit op die typesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
je pist ook op wc's waar 259 man op hebben gezetenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achterhaalde onzin.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar de jongen is nog altijd de jager, degene die het initiatief moet tonen,
Jawel. Hoezo?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef ThePast het volgende:
[..]
Aii aii oke, is er geen lokale crewmeeting ofzo?
weet ik tochquote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val toch neit op die types
Je ademt ook lucht in waar 7 biljoen mensen in hebben geademt XDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je pist ook op wc's waar 259 man op hebben gezeten
Ja bahquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Je ademt ook lucht in waar 7 biljoen mensen in hebben geademt XD
miljard *quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Meisjes moeten maar op jongens afstappen ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit ja,
alsof ik op iemand af ga stappen
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit ja,
alsof ik op iemand af ga stappen
Iloveyouquote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
precies XDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uploaden, zina?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
omg waarom upload ie in zo'n slechte kwaliteit wat is dit![]()
geduldquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
linkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
1. naturalistische drogredenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Is gewoon deels evolutionair principe
als ie net klaar is moet ie even inladen enzo. 30/60 minuten en het is gewoon goedquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar de jongen is nog altijd de jager, degene die het initiatief moet tonen,
klinkt wel okéquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Meisjes moeten maar op jongens afstappen ja.
Ja wat nou, zo gaat het altijd hierquote:
evolutionair is dat zij je lul niet in haar bek neemt, of dat jij je schlong in haar reet druktquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Is gewoon deels evolutionair principe
Filmpje van onze kadquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uploaden, zina?
Ja maar dat gebeurd gewoon haast nietquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen of wat mensen doen in hun vrije tijd, al doen ze 10 mensen op een dag, niet jouw probleem.
gebeurt*quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd gewoon haast niet
Hmm oke. ik kijk welquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ie net klaar is moet ie even inladen enzo. 30/60 minuten en het is gewoon goed
duurt kwartiertje voordat hij op de originele kwaliteit isquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
quote:
geloof mij kattenfilmpjes slaan erg goed aanquote:
Sterkste mannetje van de groep kiest een vrouwtje > vrouw biedt aan > man neemt tot zichquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1. naturalistische drogreden
2.
Het internet bestaat uit katten en tietenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof mij kattenfilmpjes slaan erg goed aan
Vrouw neemt man > kindjes > voortbestaan soort.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Sterkste mannetje van de groep kiest een vrouwtje > vrouw biedt aan > man neemt tot zich
300000 voor zo'n grote naam is inderdaad niks vooral met iemand als vivo er achterquote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Minder dan deze kan niet
300.000 voor onze heldin Nelly Furtado
Ja. Echt ergquote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
300000 voor zo'n grote naam is inderdaad niks vooral met iemand als vivo er achter
Vrouw kiest man volgens bepaald systeem > sterkste mannetje > aids > xquote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vrouw neemt man > kindjes > voortbestaan soort.
kijkcijfers=geldquote:Op zondag 24 maart 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
ik zou me ook heel druk maken om kijkcijfers poeh poeh
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
ik zou me ook heel druk maken om kijkcijfers poeh poeh
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Nelly verdient wat ze verdient, en dat is tientallen miljoenen minimaal.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
Rondsletten is goed voor je. Vind ik dan. Ik weet ten minste wat ik lekker vind bij zoenen, wie mijn type is, dat ik meisjes geiler vind dan jongens, maar alleen jongens als relatie materiaal zie (al word ik op beide verliefd), wat het ideale formaat piemel is voor mij. Ga zo maar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ok leuke infoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
Rondsletten is goed voor je. Vind ik dan. Ik weet ten minste wat ik lekker vind bij zoenen, wie mijn type is, dat ik meisjes geiler vind dan jongens, maar alleen jongens als relatie materiaal zie (al word ik op beide verliefd), wat het ideale formaat piemel is voor mij. Ga zo maar door.
Ok man.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]jij gaat iets ontketenen ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Nu ben ik benieuwd, pls deel dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jezus guysquote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, pls deel dit.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nope.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, pls deel dit.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij gaat iets ontketenen ben ik bang
nee dat ben ik alquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Aandachtshoererij in z'n puurste vorm
kerelquote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké we raden wel, jij zegt warmer of kouder
15cm
Want? "Kijk mij.. Ik heb piemels gezien"?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Aandachtshoererij in z'n puurste vorm
waarom zit je niet meer op ga.yiuaen,enkwue account?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar aandacht geven
Niet altijdquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Seks is leuk. Seks met iemand waarvan je houd is leuker.
Ja maar bij jou was het dan net anders.quote:
ach misschien ben ik gewoon te voorzichtigquote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo nu en dan een random iemand zoenen en seks hebben kan niet echt kwaad lijkt me, toch?
Ik heb dat ook nog nooit gedaan hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach misschien ben ik gewoon te voorzichtig
Mits beide personen even goed zijn, dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
houdt*quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb misschien 1-2 keer een random meisje gezoend, seks nog nooit. dus we kunnen elkaar de hand schudden denk ik zoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gedaan hoor
Nope, ik ben de autist die zich liet afschrikken door een aantal afwijzingenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb misschien 1-2 keer een random meisje gezoend, seks nog nooit. dus we kunnen elkaar de hand schudden denk ik zo
Mijn jonge geest paste niet meer bij dat versleten account dus verkoos ik een nieuw virtueel omhulselquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zit je niet meer op ga.yiuaen,enkwue account?
hmm oke, maar je bent wel echt gaygay?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Mijn jonge geest paste niet meer bij dat versleten account dus verkoos ik een nieuw virtueel omhulsel
hoe jij sommige dingen verwoordquote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Mijn jonge geest paste niet meer bij dat versleten account dus verkoos ik een nieuw virtueel omhulsel
you never know misschien ben ik het welquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oke, maar je bent wel echt gaygay?
tijd hebben voor 2 fok accounts tegelijk?quote:
Kan het niet vergelijken echt, maar met de tijd wordt het wel leuker jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
Seks met iemand waarvan je houdt ook pas echt leuker als je op elkaar in bent gespeeld. Je kan jezelf meer laten gaan en je weet beter wat de ander lekker vindt. Dat is fijn.
Nee, want als je alleen naar seks zelf kijkt, kan het met een vreemde veel lekkerder zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar bij jou was het dan net anders.
Naja ik kan misschien niet vergelijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want als je alleen naar seks zelf kijkt, kan het met een vreemde veel lekkerder zijn.
Als het om gevoelens gaat, dan is het anders ja.
neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tijd hebben voor 2 fok accounts tegelijk?
Mijn liefde voor jou is net zo echt als het feit dat ik ga.aguyim benquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oke, maar je bent wel echt gaygay?
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is net zo echt als het feit dat ik ga.aguyim ben
juistquote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is net zo echt als het feit dat ik ga.aguyim ben
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ik kan misschien niet vergelijken
Lijkt me gewoon veel intiemer
quote:
Te schuw*quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach misschien ben ik gewoon te voorzichtig
dus, meeten?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Maar puur voor de lust kan ook heel geil zijn lijkt me.
In een relatie is het natuurlijk intiemer, mee eens
Ja bah dat doe je tog niet!!!!!!!11quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
nou meisjes maakt me dan nog niet uit maar homo's zijn echt fakking vies !!!!!!
Hmm oke, ik geloof jequote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]Nee, maar even voor de duidelijkheid. Ik ben het dus
Valt wel mee hoor. Heat of the moment maakt veel goed. Wel fijn dat je "ik hou van jou" eruit kan floepen zonder de geile mood te killen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ik kan misschien niet vergelijken
Lijkt me gewoon veel intiemer
stonede seks, dat is lustquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Heat of the moment maakt veel goed. Wel fijn dat je "ik hou van jou" eruit kan floepen zonder de geile mood te killen.
Seks met een vreemde kan enorm geil zijn omdat het alleen maar lust is. Al is het natuurlijk niet zo dat relatieseks wel alleen maar kusjekroel en liefdoen is.
Heb je mijn naam is Asjer Lev al gelezen?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Ik stem voor een algemeen beleid, die inhoudt dat het wettelijk verplicht wordt om Leila te adoreren.
En Faux.
Maar met een vreemde hea, in principe kan je je dus helemaal uitleven aangezien je diegene daarna toch niet meer ziet?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Heat of the moment maakt veel goed. Wel fijn dat je "ik hou van jou" eruit kan floepen zonder de geile mood te killen.
Seks met een vreemde kan enorm geil zijn omdat het alleen maar lust is. Al is het natuurlijk niet zo dat relatieseks wel alleen maar kusjekroel en liefdoen is.
okquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
Wat een sneu figuur die Pitbull, gewoon echt sneusneu
Nee, wel drie andere boeken en heb een week geleden bij toeval 'de ontdekking van de hemel' gezien en ben daar nu in begonnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je mijn naam is Asjer Lev al gelezen?
quote:
Dan moet ik daar maar eens achter gaan komenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Damn, ik moet mezelf maar eens back on the market zetten____
Yeah why not?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
als ik het zo hoor moet ik dus gewoon wat meer met vreemde meisjes ondernemen?
Hey die film heb ik laatst ook gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Nee, wel drie andere boeken en heb een week geleden bij toeval 'de ontdekking van de hemel' gezien en ben daar nu in begonnen.
is dat met:quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Nee, wel drie andere boeken en heb een week geleden bij toeval 'de ontdekking van de hemel' gezien en ben daar nu in begonnen.
Doen wat je zelf wilt man. Hoezo luisteren naar mensen op een forumquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
als ik het zo hoor moet ik dus gewoon wat meer met vreemde meisjes ondernemen?
jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat met:
het begin van het begin
het einde van het begin
het begin van het einde
het einde van het einde
?
heeel af en toe heb ik nog wel eens wat aan jullie adviesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wilt man. Hoezo luisteren naar mensen op een forum
Die heb ik op school gezienquote:
Nah.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heeel af en toe heb ik nog wel eens wat aan jullie advies
Of je zorgt gewoon dat je leuke contacten hebt met meisjes van school. Of weet ik veel.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
heb ik weer iets om aan te werken als ik weer uitga
Ken ik niet, hoe is de film?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey die film heb ik laatst ook gezien
Dik boek trouwens.
leuke filmquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ken ik niet, hoe is de film?
Hij viel op m'n hoofd toen ik het wou lezen gisteravond, beetje jeuk nu.
Ja, maar ik ga niet gelijk voluit bij een vreemde.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar met een vreemde hea, in principe kan je je dus helemaal uitleven aangezien je diegene daarna toch niet meer ziet?
gayim.aguyim?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Ik stem voor een algemeen beleid, die inhoudt dat het wettelijk verplicht wordt om Leila te adoreren.
En Faux.
JA HE IS BACK!!!!quote:
zullen wij een keer meeten en daarna nooit meer?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar met een vreemde hea, in principe kan je je dus helemaal uitleven aangezien je diegene daarna toch niet meer ziet?
Ehm ja, wat houd dat in?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet gelijk voluit bij een vreemde.
"Hoi, ik ben arachide. en ik wil 50 shades of grey seks"
was ie weg danquote:
ja...quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
meen je dit nou echtquote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
Ik ken zo'n meisje die jongens pijpt op verzoek, ik zal d'r FOK! aanbevelen.
Oh is dat wat je wil?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zullen wij een keer meeten en daarna nooit meer?
Misschien zit ze hier al XD XDquote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
Ik ken zo'n meisje die jongens pijpt op verzoek, ik zal d'r FOK! aanbevelen.
Ja het is nog echt waar ook eng he.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou echt
niemand kan zo triest zijn
laten wij meerdere keren meeten danquote:
Zie DM voor mijn vermoedens gr grquote:
Oh ok, niet dat je op iets specifieker doeldequote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, maar 50 shades of grey is met sm enzo.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laten wij meerdere keren meeten dan
nieuwsgierig enzulksquote:
ja en nee soort van.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Zit er seks in? Of geweld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |