Je bent in ieder geval de download begonnen, dat staat in principe gelijk aan "betaald". Dus als je download niet lukt kan je het altijd nog een keer proberen via Download History. (veel succes met het vinden van dat menu met alles in Chinees)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef emokid het volgende:
Deal lijkt afgelopen te zijn. Of ze zijn er gewoon "achter" gekomen. Mijn download gaat supertraag, 61%. Moet nog zien of dit gaat werken.
Werkt niet. Kan alleen op de eerste xbox waarop je het hebt gedownload, bij andere xboxen moet je dan continu ingelogd zijn met het chinese account voor het werkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:00 schreef Slickk het volgende:
Mocht het wel werken, zou je mij dan de accountgegevens van je Chinese account met mij willen delen? Op die manier kan ik inloggen, ook downloaden en klaar volgens mij. Zou wel heel relaxed zijn als het zo werkte. Kan ik een vriend van me ook ermee verrassen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb er in elk geval niet aan mee gedaan. Ik raad jullie wel aan om even de gehele week nasi te eten.
Hmpf, balen. Thanks voor het antwoord in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Werkt niet. Kan alleen op de eerste xbox waarop je het hebt gedownload, bij andere xboxen moet je dan continu ingelogd zijn met het chinese account voor het werkt.
In Hong Kong ja. Heb de game niet, maar heb ook geen zin om dat nu te doen. Heb sowieso niet echt interesse in die game. Ik zou het dan sowieso pas over ene half jaar ofzo kunnen spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Wow, het werkt ook gewoon. Ik vraag mij alleen af of ik met mijn eigen gamertag op dezelfde console ook kan gamen?
[..]
Yi jij woont toch gewoon in China? Jij hebt nu dus ook AC3 voor noppes. Ik hoop dat je hem al niet gekocht hebt.
Mijn download is nog maar bij 6%. Hoop echt dat ik hem met mijn normale gamertag kan spelen.
Wanneer ik het probeer.quote:Sorry
This offer is not available in your area.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 22:48:36 ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil mijn vriendenlijst opschonen
Alleen nu weet ik niet wie wie is van fok op xboxIk ben Dnova79SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik moet hem aan gaan passen als de 720 komtquote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
En daarom heb ik overal dezelfde username
Juist niet toch, oldskool allesquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet hem aan gaan passen als de 720 komt![]()
Raar verhaal badboy! Want je hebt deel 1 dan toch wel gespeeld neem ik aan? dan weet je of je het wat is?quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk maar eens aan Bioshock 2 begonnen, wat een vage game duidelijk niet mijn ding maar ga hem wel uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |