SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe. Nee hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik even een foto maken voor je?
Oh wacht.. ik heb geen skeelers
Dalijk vliegen ze weer terug naar het zuidenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
@TT: Klopt, maar het is wel -200 met windkracht 20
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor haar tanden.
Ik heb nog nooit iemand zo hard gebeten dat het ging bloeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra het begint te bloeden vind ik het toch minder
Oh leuk, waar was je heen? Nog gescoord? Waarom wilde je c_a geen kontjesfoto sturen?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend zuipen met voetbalteam
Wat is er mis met skeelerenquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk vliegen ze weer terug naar het zuiden.
Beekbergen. Hehe, nee, helaas niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh leuk, waar was je heen? Nog gescoord? Waarom wilde je c_a geen kontjesfoto sturen?
Niks. Vandaar de PIquote:[..]
Wat is er mis met skeeleren
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beekbergen. Hehe, nee, helaas niet.
Omdat er te weinig ruimte was in de kroeg
[..]
Niks. Vandaar de PI
Eens met deze man!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben dit weer echt zo zat he.
Ik wil zon, op een terrasje zitten, vrouwen in korte rokjes etc
Ja hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Zodra er zon is kom je mij wel ophalen voor een terrasje he?
Jij moet ook nog met mij op een bepaald kruispunt komen checken met zo'n klapstoeltje jatognietdan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Zodra er zon is kom je mij wel ophalen voor een terrasje he?
Ik heb vandaag zitten appen met Frank de Boerquote:
Dit dusquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Op zekers ja!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet ook nog met mij op een bepaald kruispunt komen checken met zo'n klapstoeltje jatognietdan.
Ik heb regelmatig hele gesprekken met frankquote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zitten appen met Frank de Boer
Maar ff wat anders!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig hele gesprekken met frank
Ja ik was er al bang voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ff wat anders!
Wat een dikke vette tegenvaller die beurs zeg
Mijn stem heb jequote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Waar wil je over praten dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
Dan kom ik wel niet, als toch niemand met mij wil praten.
Wat wat waat?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
Dan kom ik wel niet, als toch niemand met mij wil praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |