Hoe kom je zo moe dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk best moe (ga nog niet slapen hoor)
Geen idee. Waarschijnlijk van het niets doen en de kachel die aanstaatquote:
Ah, zo lekker loom moe dus eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk van het niets doen en de kachel die aanstaat
Ja. preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, zo lekker loom moe dus eigenlijk
Is ook wel eens lekker hoorquote:
Ik vind het ook niet erg eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook wel eens lekker hoor![]()
Je moet het alleen niet te vaak doen![]()
![]()
quote:
Is er vooralsnog niet van gekomen. Niets bewust eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg Stu.. Waarom heb jij eigenlijk geen relatie?
Je bent dus niet op zoek ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er vooralsnog niet van gekomen. Niets bewust eigenlijk
Nooit echt een serieuze relatie eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent dus niet op zoek ofzo?
Heb je wel al eens een relatie gehad of ook niet?
Ik kan het me niet echt meer voorstellen, vrijgezel zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit echt een serieuze relatie eigenlijk
Ben niet actief op zoek maar sta er wel voor open. Ben door mijn werk wat druk dus ontmoet weinig nieuwe mensen. Ga als het wat mooier weer is wel weer wat meer stappen
Nôh hé!quote:
Hoeist?quote:
Ik ben niet zo van het dansen eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het me niet echt meer voorstellen, vrijgezel zijnmaar ik heb dan ook al een relatie sinds m'n 16e
![]()
Stappen is wel leuk![]()
![]()
![]()
Lekker dansen met vriendinnen enzo
![]()
![]()
![]()
Mooi gaan!quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het dansen eigenlijk![]()
Sinds je 16e al
Ik word te oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |